Lieske heeft 5000 euro gekregen, waardoor de rest weer op rantsoen zit. Ze mag het niet laten vinden, want dan is ze het weer kwijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist...
Wat is er met geld vinden?
volgens mij mogen de overige bewoners niet ontdekken dat zij het geld heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Was de missie nou dat ze er niet achter mogen komen of dat ze het geld niet mogen vinden? Als het alleen het vinden is, dan kan ze het dus wel vertellen!
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mmmm, dat zou kunnen, maar een beetje slimme bewonert vraagt dan natuurlijk waar moest je tussen kiezen? Euuhhh, voor super lekker eten voor iedereen of voor geld voor mezelf....
komt natuurlijk niet over.....dan is het Lieske![]()
vanavond uitzending tv: Lieske heeft voor geld gekozen [5000 euro] ipv lekker eten, drinken en roken voor concullega's. Ze moet geld verstoppen, als iemans het vindt is ze het kwijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb volgens mij iets gemist...
Wat is er met geld vinden?
Daar heb jij weer gelijk in, zal straks ff een nieuw topic maken met bijnamen, komt mij beter uit want ben slecht in "echte" namenquote:
Hoezo flikken ze dat nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze gaan zoeken? Dat flikken ze toch niet, want dan is Liesje haar geld kwijt. Het vertellen is juist om te voorkomen dat ze iets vinden!
Ik vrees dat ze dat in de hitte van het spel nietz zo opnemen! Denk nog maar even hoe Ralph is ontvangen en Rob door "zijn " envelop eruit werd gezet..... Ralph werd echt als vijand en matenaaier gezien!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?
Of ze lult het uit haar nek en heeft een geheime opdracht gekregen. Sinds het Lieske-incident zoek ik overal wat achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Jojogirl het volgende:
Verloskundge verslag: alles ok, geen echo gehad, vk is 1tje van een praktijk, bloeddruk ok, hoger dan de vorige keer, baby al beetje ingedaald.
Waardoor de rest deze week toch op rantsoen zit door het mislukken van de missie van Joost. Als ze het geld niet had aangenomen hadden ze deze week ook luxe artikelen gekregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Lieske heeft 5000 euro gekregen, waardoor de rest weer op rantsoen zit. Ze mag het niet laten vinden, want dan is ze het weer kwijt.
wij doen niet mee aan het spel, Scan, dus we kunnen ons permiteren 'begrijpend' te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of de bewoners zijn net zo begrijpend als heel veel fokkers. Dat een arm studentje dat geld aanneemt is zo gek toch niet?
Ja leuk zo'n topic ben benieuwd wat eruit komt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, zal straks ff een nieuw topic maken met bijnamen, komt mij beter uit want ben slecht in "echte" namen![]()
Zover bekend welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef Tamaartje het volgende:
Hoelang duurt deze missie? Of duurt dat gewoon totdat ze het huis uitgaat?
Ik denk dat juist de mensen in het huis nog MEER begrijpend zullen zijn omdat ze toch al meer een band hebben met haar dan wij. Anyway, we zullen het nooit weten. Maakt ook niet uit, want ik denk niet dat BB dat zou pikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
[..]
wij doen niet mee aan het spel, Scan, dus we kunnen ons permiteren 'begrijpend' te zijn.
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:58 schreef Tamaartje het volgende:
Bedankt Eborn en Maurisico
Ik heb de tv uitzending gemist.. ben wel erg benieuwd..
Daarom loopt ze ook zo vaak in de slaapkamer..
Hoelang duurt deze missie? Of duurt dat gewoon totdat ze het huis uitgaat?
ohwja bedankt! Ik ga het dan even opnemen, want ik slaap dan al welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij wordt nog herhaald vanavond laat, mocht je op blijven laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |