quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie ze weer roken en ze hadden het over koekjes maar zeer slecht geluid
Hoezo weet Tanja van de actie van liegende Lieske??
Ja ik had het net heel ff.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Blue Thunder het volgende:
bij mij haperen de streams.. meer mensen last van?
op stream 4 na dan
Er gingen stemmen op of haar geld niet in haar laarzen zit? Tot vandaag heeft ze nog geen laarzen aangehad dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
als ik Lieske was, zou ik eens gaan checken of mijn geld er nog is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
Chantal had al een bijnaam hè? Bb-Mama, maar "de kraai " past ook wel. Hoor haar eens lachen: kakakakakakaka! [gierend en raspend kraaiengeluid]
duh tuurlijk niet, dan gaat iedereen als een gek zoeken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Was de missie nou dat ze er niet achter mogen komen of dat ze het geld niet mogen vinden? Als het alleen het vinden is, dan kan ze het dus wel vertellen!
nee want dan gaan ze zoeken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Was de missie nou dat ze er niet achter mogen komen of dat ze het geld niet mogen vinden? Als het alleen het vinden is, dan kan ze het dus wel vertellen!
Er waren al meer namen verzonnen maar kan ze niet terug vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
die houden we erin..
De Kraai...![]()
We hebben nu dus?
Het Been
De Buik
De Kraai
mmmm, dat zou kunnen, maar een beetje slimme bewonert vraagt dan natuurlijk waar moest je tussen kiezen? Euuhhh, voor super lekker eten voor iedereen of voor geld voor mezelf....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
De Kasthomo voor Joost lijkt me ook wel een aardige.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
die houden we erin..
De Kraai...![]()
We hebben nu dus?
Het Been
De Buik
De Kraai
De Kraai klinkt gemenerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er waren al meer namen verzonnen maar kan ze niet terug vinden![]()
"The voice" zou ook nog wel kunnen![]()
Hoezo zouden ze gaan zoeken? Dat flikken ze toch niet, want dan is Liesje haar geld kwijt. Het vertellen is juist om te voorkomen dat ze iets vinden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze zoeken natuurlijk
nu weten ze niets en kunnen ze er slechts toevallig tegen aanlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |