Met Rob en zn beenverhaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook een reden waarom je op een bepaalde cam blijft hangen of juist verder zapt?
Hebben jullie ook zoiets?
Niet over zichzelf, wel over het groepsproces en of ze geaccepteert blijft. Ze is ene stuk stiller en observeert meer, duidelijk dat ze onzeker is of iemand iets doorheeft van haar Judas-streek. Nu komt ze weer meer los, maar net in het begin toen ze erbijkwam en men het over geheime missie's had dacht ze dat men haar doorhad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.
Zodra ik het zie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al de trekjes tellen? Misschien ook opletten dat ze niet te vet eet enzo...
Het hangt allemaal wel los aan elkaar maar of het zand is....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef AiaS het volgende:
Heeft "Het been" ook een groep gevormd of hangt het daar nog als los zand aan elkaar?
Sprak ze uit ervaringquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
-- knip ---
"Als hij een piercing heeft dan kom je er nooit meer vanaf", zegt Tanja.
Moet je BB USA eens kijken, dat is pas ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind deze groep mensen NU AL veel geniepiger en complotmakender als bv. de eerste BB.
Er zit wel potentie in, maar er zijn er ook wel weer 5 of 6 die echt nietszeggend zijn en er in feite voor spek en bonen inzitten. Je krijgt het idee dat ze er zitten met het idee "ik zit mijn tijd wel uit hier".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind deze groep mensen NU AL veel geniepiger en complotmakender als bv. de eerste BB.
Ik heb het hele Menno gedoe gemist. Wat heeft hij geflikt dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Toch moet Menno ook een beetje oppassen.
Kan me voorstellen dat mensen hem zo onberekenbaar en ondoorzichtig vinden dat ze hem op een gegeven moment weg willen hebben. Mensen willen een veilige en voorspelbare omgeving.
Ze trekt op een gegeven moment het broekje wel ver naar voren en wat naar beneden ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Pinball het volgende:
Herhaling van BB begint, voor mensen die Lieske in bikini willen cappen een mooie kans![]()
hit zit te mindfucken, en heeft Dido zo onzeker gemaakt dat ze nu bij hem zit en dat ie haar uitgebreid aan het masseren isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het hele Menno gedoe gemist. Wat heeft hij geflikt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |