Voor de statistieken, in een paar minuten tijd acht trekjes, diep over de longen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En ze rookt weer....
Dido is van mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef AiaS het volgende:
Verdorie ...Menno blijf met je poten van Dido af .....vuile hond!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de statistieken, in een paar minuten tijd minstens acht trekjes, diep over de longen.
LOL.. als Lieske iets NIET is dan is het onzeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef LuukBes het volgende:
Lieske heeft een tik gehad van Menno, toen ie zei dat ze niet tot deze groep behoorde. Nu wordt ze nog onzekerder.
Gaan we nu ook al de trekjes tellen? Misschien ook opletten dat ze niet te vet eet enzo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor de statistieken, in een paar minuten tijd acht trekjes, diep over de longen.
dat valt wel meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef AiaS het volgende:
Ach Dido gooit haar eigen glazen in. Ze was door iedereen geliefd (omdat ze nogal vlak is). Nu heeft Menno haar in zijn "groepje" getrokken. Well Done Menno![]()
zo zien buitenstaanders dat misschien ja, maar ik denk niet dat hij dit alles met voorbedachte raden doet hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef AiaS het volgende:
Ach Dido gooit haar eigen glazen in. Ze was door iedereen geliefd (omdat ze nogal vlak is). Nu heeft Menno haar in zijn "groepje" getrokken. Well Done Menno![]()
Tonneelstukjes * zapquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook een reden waarom je op een bepaalde cam blijft hangen of juist verder zapt?
Ik heb het vooral als ik Joost zie... dan zap ik dus even verder. Hebben jullie ook zoiets?
Hmm als ze niets zeggen of het gesprek is saai/duurt te lang dan ga ik meestal ff zappen. (klikken)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook een reden waarom je op een bepaalde cam blijft hangen of juist verder zapt?
Ik heb het vooral als ik Joost zie... dan zap ik dus even verder. Hebben jullie ook zoiets?
ik denk het wel. hij speelt een spel en dat heeft ie al meerdere malen toegegeven...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef surferr het volgende:
[..]
zo zien buitenstaanders dat misschien ja, maar ik denk niet dat hij dit alles met voorbedachte raden doet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |