zo ging het ook in BB UK, ik zie best veel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef milagro het volgende:
[..]dat de missies ten koste gaan vh eindbedrag .... dat wordt dan geen gezellige reunie
ik inmiddels wel hoor.. streams ff opnieuw starten misschien?quote:
ueber geniaalquote:
jaja, geluid, beeld, de hele rimram.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft gewoon geluid hoor. Baggergeluid weliswaar, maar het doet het wel.
Maar die 400.000 werd ook zondag tegen de kandidaten verteld..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:34 schreef Caesu het volgende:
[..]
zo ging het ook in BB UK, ik zie best veel overeenkomsten.
Eugene (BB UK) kon de helft van de prijs krijgen, maar wat hij niet wist was dat als hij de helft niet nam de hoofdprijs verdubbeld zou worden.
op de Talpa site staat dat ze maximaal 400.000 euro kunnen winnen.
ik denk dat de prijs nu op 200.000 staat maar als op het eind een bewoner de helft niet hoeft de prijs verdubbeld wordt naar 400.000
MAX 400.000quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar die 400.000 werd ook zondag tegen de kandidaten verteld..
nou ja, zojuist zei ze 'mijn moeder heeft gezegd, er wordt niet geneukt op tv" vraag van iemand anders [ één van de jongens] en wat heb je gezegd? Lieske: "tja, er zit toch een uitknop op tv" [!!!!]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske zit wel iedereen op te geilen maar neuken doet ze niet.
Bij de vindi's neem ik aan dan.. of was zij dat niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Copycat het volgende:
Plooirokjes zijn ons ding in Groningen.
Dat heeft ze niet gezegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske zit wel iedereen op te geilen maar neuken doet ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |