Aangezien men bezuinigd op personeel door het aan de mensen zelf te vragen, kunnen ze de hamburgers e.d. dus goedkoper aanbieden. m.a.w. Nee, je betaalt er dus niet voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:
[..]
Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:51 schreef Vhiper het volgende:
Verder is een Mac niets meer dan een veredelde snackbar
Welnee, daar is het ook helemaal niet de bedoeling dat zelf op te ruimen.quote:Daarnaast is het zelfs in vele zelfbedieningsrestaurants ook normaal dat je zelf je blad met je bord, bestek, e.d. in een afruimrek plaatst, of, zoals bij V&D het geval, op een lopende band mikt.
Omdat jij de 'hint' van de Mac maar meteen accepteert? Slim van je hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:41 schreef mistermaniac het volgende:
TS: Sjeez, wat een dom gedoe. Niet ieder restaurant is het zelfde. Je bent gewoon lui. Ze zetten er niet voor niets van die vuinisbakken neer, is meer een hint van: "Maak die tafel even weer netjes proper" Ik ruim zelf altijd netjes mijn zooi op.
Jij bent echt gaaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:09 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Ik laat het ook altijd staan...
Mc Donalds profileert zich als een restaurant. En bij welk restaurant heb je ooit je borden naar de keuken moeten brengen? Dat doet de fucking ober... En zolang Mc Donalds zich als restaurant blijft profileren blijf ik me er ook naar gedragen. Punt!
Je hebt mij niet echt door volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:18 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Heb je het toch ook door? Kan je ook kwispelen?
Zoals ik al zei, jij bent echt gaaf! Bedankt voor je inzichten man! Krijg ik ook eens inzicht in de gedachtenwereld van een aso/tokkie!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:36 schreef Nico_Nekslag het volgende:
[..]
Je hebt mij niet echt door volgens mij.
Met puntgaaf doelde ik op mijn vorige post waarin ik afsloot met "Punt!" Als in geen discussie meer over mogelijk. Door het woord 'puntgaaf' te gebruiken impliceerde ik dat daar ook geen discussie over mogelijk was, puur vanwege het feit dat zulk dom getroll niet echt de moeite waard is. Maar hey, soms wil ik nog wel eens behulpzaam zijn en een inzicht geven in mijn denkwereld..
Het niet opruimen van je Mc Donalds maaltijd is inderdaad grensend aan criminaliteit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, jij bent echt gaaf! Bedankt voor je inzichten man! Krijg ik ook eens inzicht in de gedachtenwereld van een aso/tokkie!![]()
Nee, aan tokkie-gedragquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef Nico_Nekslag het volgende:
[..]
Het niet opruimen van je Mc Donalds maaltijd is inderdaad grensend aan criminaliteit.
Omdat men in Oostenrijk en grote gedeelten van Duitsland het afval van het restaurantgedeelte ook scheidt. Dus plastic bij plastic, papier bij papier etc, net zoals ze dat in het keukengedeelte ook al doen in Nederland. Aangezien kennelijk gebleken is dat alleen McD personeel in staat is plastic van papier te onderscheiden en de gemiddelde McD bezoeker daar te lam of achterlijk voor is, en ze geen zin hebben om achteraf een hele vuilniszak uit te moeten sorteren, hebben ze daar personeel voor aangenomen. Ze hebben daar echter wel een karretje staan waarin je geacht wordt je dienblad in te schuiven, zodat de tafel in elk geval meteen weer beschikbaar is voor de volgende gast.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Waarom is het in de Oostenrijkse Mac dan níet de bedoeling om je tafeltje leeg te ruimen? Als ze het daar kunnen, kan dat hier ook lijkt me
Aha, en dat is dus mijn schuld aangezien ik die briljante formule heb verzonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Lonestarr101 het volgende:
Trouwens, even een rekensommetje:
Een McD restaurant heeft al snel 50-70 tafels
De gemiddelde tijd dat iemand zit te eten is zo'n 10 minuten
Als het druk is (zondagmddag ofzo) moeten er dus 50-70*60/10 = 300-420 tafels afgeruimd worden elk uur. Als je 30 seconden over een tafel zou doen, zouden er dan dus 3 mensen alleen al tafels aan het afruimen zijn. Dan verwacht je ook dat de vloer netjes blijft, de vuilnisbakken niet uitpuilen, de kinderen een ballonnetje krijgen, de deur opengehouden wordt voor bejaarden en moeders met kinderen, de toiletten schoon zijn, er een gratis vervangend produkt gehaald wordt als er een motorisch gestoorde z'n shake op de grond laat kletteren etc.
a) wat een bullshit om te denken dat ik buiten mijn afval op straat gooi.quote:En dan hebben we het nog niet eens over wat TS waarschijnlijk ook op de parkeerplaats doet als hij net door de drive geweest is: raampje open en zooi 1 voor 1 naar buiten kieperen, want "daar heb je voor betaald" Dan staan er dus 3 mensen tafels af te ruimen, en lopen er nog drie buiten achter TS z'n reet puin te schuiven. En dan maar klagen dat het steeds duurder wordt...
mcdonalds en service? damn, jij verwacht echt teveel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:28 schreef Blokhut het volgende:
Verder ben ik het met TS eens, je betaalt eigenlijk belachelijk veel voor kwalitatief matig eten en je wordt dan ook nog geacht je zooi op te ruimen. Ik verwacht een beetje service voor m'n geld, en dan bedoel ik niet dat ze m'n burger komen brengen omdat die nog niet klaar was.
Toch denk ik dan persoonlijk meer aan het illegaal aftappen van electriciteit om zo je hennepplantage aan de gang te houden. Of in de WAO gaan zitten en er zwart bij werken. Niet een dienblad in een restaurant (hint, hint, net als die subtiele McD. hints, flikker hier een vuilnisbak weg midden in het restaurant zodat mensen zelf wel begrijpen hun crap weg te gooien) laten staan wat toch wel opgeruimd wordt door daarvoor betaald personeel, in plaats van klant.quote:Nee, aan tokkie-gedrag
Dat weet ik, daarom kom ik er ook nooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mcdonalds en service? damn, jij verwacht echt teveel.![]()
![]()
je komt daar om genetisch gemodificeerde troep je mik in te douwen.
meer hoef je dan ook echt niet te verwachten.
nee, okay, dan zijn we het eensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom kom ik er ook nooit.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik erger me er namelijk dood aan als alle vrije tafeltjes vol staan met afgekloven hamburgerresten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |