Het zijn geen regels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef kenz het volgende:
Het is behoorlijk asociaal om ergens gebruik van te maken, maar dan zomaar je eigen regels daarbij te verzinnen. Je weet van te voren hoe een Mac werkt, dus je weet waar je aan begint. Als de regels van de Mac je niet bevallen, heb je daar niks te zoeken en smeer je toch lekker je eigen boterham.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
Mijn hemel, wat een fanatieke reacties.
En een menu kost daar hetzelfde, terwijl de McChicken nog lekkerder is dan hier ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef ChrisJX het volgende:
In Oostenrijk was het helemaal niet de bedoeling dat je het zelf weggooideHet personeel deed dat en meestal vrij snel nadat iemand was opgestaan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk aangezien ik maar een beetje mee moet doen met de door hen verzonnen 'regel' dat het normaal is om dat zelf te doen.
[..]
Volgens mij had je in je OP al geconstateerd dat het een door hun verzonnen regel was (wat volgens mij idd zo is). En dus hou je je daar aan of je gaat ergens anders heen. Simpel lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het zijn geen regels.
Het is volgens mij gewoon een ideetje van de Mac om goedkoop rotzooi te verwijderen en dat schijnt ook te werken. dat er vervolgens mensen zijn die het een belachelijk idee vinden is niet echt heel vreemd lijkt me.
toevallig ook links?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef ChrisJX het volgende:
Ik krijg die zooi trouwens nooit weggegooid. Of de helft blijft hangen, of het hele dienblad verdwijnt in die boxIk ga er maar van uit dat het personeel ervoor opgeleid is en wél weet hoe het moet
Niet simpel. Het is geen regel, ze vragen je gewoon of je dat wil doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef kenz het volgende:
Volgens mij had je in je OP al geconstateerd dat het een door hun verzonnen regel was (wat volgens mij idd zo is). En dus hou je je daar aan of je gaat ergens anders heen. Simpel lijkt me.
In antwerpen komen ze alles netjes opruimen en in Bratislava ook. Hier zijn ze gewoon lam die medewerkers en wij hollanders vinden weer dat we mee moeten helpen en als je niet gelijk klaar staat ben je weer een asoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En een menu kost daar hetzelfde, terwijl de McChicken nog lekkerder is dan hier ook
Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de balie en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet simpel. Het is geen regel, ze vragen je gewoon of je dat wil doen.
En ik beantwoord dat met 'nee, want je pretendert zo'n geweldige vreettent te zijn en je verdient bakken met geld en het is een grof schandaal dat je je klanten hun afval zelf in kleine klote-vuilnisbakken laat duwen, waar geen enkel maar dan ook geen enkele eetgelegenheid mee wegkomt'
In Oostenrijk verkopen ze trouwens ook bier bij de Macquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef seilram het volgende:
In antwerpen komen ze alles netjes opruimen en in Bratislava ook. Hier zijn ze gewoon lam die medewerkers en wij hollanders vinden weer dat we mee moeten helpen en als je niet gelijk klaar staat ben je weer een aso![]()
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:31 schreef seilram het volgende:
[..]
In antwerpen komen ze alles netjes opruimen en in Bratislava ook. Hier zijn ze gewoon lam die medewerkers en wij hollanders vinden weer dat we mee moeten helpen en als je niet gelijk klaar staat ben je weer een aso![]()
Alleen in me stamkroeg of als ik ergens weinig gedronken heb (lees het hele handeltje is in een keer mee te nemen) dan breng ik het terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef ChrisJX het volgende:
Overigens laat ik in een café waar je je drankje bij de bar moest bestellen (let op: dat is ook naar een toonbank lopen) mijn glas bij vertrek gewoon op het tafeltje waaraan ik heb gezeten staan. Die ga ik ook niet op de bar zetten. Alleen als ik in de buurt van de bar sta.
Nee, zoals ik al zei vind ik eten halen niet echt een probleem. Evenals een biertje halen bij de bar in de kroeg. Maar daar ga ik m'n lege glazen ook echt niet telkens terugbrengen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef kenz het volgende:
[..]
Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de bali en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?![]()
Moet ik nog eens in een dronken bui doen eigelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef kenz het volgende:
[..]
Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de balie en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?![]()
Als hij echt principieel is gaat'ie niet eens naar de McD.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef kenz het volgende:
[..]
Als je echt principieel bent, dan weiger je het eten mee te nemen van de balie en laat je het aan tafel serveren. Maar dat doe je dan zeker ook weer niet?![]()
Liugt aan het bedrijf zelf dan, of de filiaalmanager of franchisenemer.. (weet niet echt hoe het bedrijf in elkaar steekt, geloof dat het franchises zijn maar dat boeit ook niet echt) Is immers hun keuze om dan, schijnbaar een gebrek aan personeel te hebben. Aan de huidige prijzen zal het niet liggen, mind you. Dus wel veel geld vragen voor "eten", maar niet veel personeel rond hebben lopen waardoor je je eigen zooi weg moet keilen. Slecht plan, me dunkt.quote:Ik weet niet of het echt aan dat personeel ligt. Misschien zijn ze wat onderbezet.
Ik hoop niet dat je hier lang over nagedacht hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Blapiet het volgende:
Wees dan inderdaad consequent, ga dan aan een tafeltje zitten wachten tot ze je bestelling komen opnemen. En aangezien ze dat niet doen, heb jij dus ook niks om weg te gooien, dus heb je überhaupt geen probleem.
Ik vind dat'ie een punt heeft! In welk normaal restaurant ga je nou zelf je eten aan de balie ophalen, om het zelf op een plank naar je zitplaats te brengen?! Daar heb je personeel voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hier lang over nagedacht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |