abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:02:52 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109010
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik raad TS aan te verhuizen naar Azië Als ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'
Die begrijpen het schijnbaar beter.
quote:
Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
Dat doe ik ook niet, dan doen anderen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:03:19 #77
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30109029
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?
Omdat ze vroeg of ik 2 euro bij had. Dat was makkelijk voor haar.

[ Bericht 9% gewijzigd door seilram op 30-08-2005 21:03:47 (ik omschrijf het inderdaad wat lastig) ]
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:03:34 #78
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_30109039
Ik snap best dat je zoiets kunt hebben van hey, ik heb hier gegeten, ik betaal dus laat ik de rotzooi staan.

Mijn mening is, er staan genoeg afvalbakken, je komt er vaak langs en is het nou echt zo'n moeite om het op te pakken en weg te gooien?

Zeg nou zelf, als het druk is en al die tafels staan vol troep dan baal jij ervan dat die tafels vol staan, je kan dan wel gaan schelden op het personeel (bij wijze van spreken) maar als iedereen zijn eigen troep weg gooit dan heeft niemand last van ergernis, als je het jezelf aanleert dan doe je het gewoon automatisch en is er niks aan de hand, alsof je ervan doodgaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Serious_Sven op 30-08-2005 21:13:45 ]
pi_30109062
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik raad TS aan te verhuizen naar Azië Als ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'

Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
Dat raad ik de TS toch echt af! Aziaten hebben de rare gewoonte om tijdens bv. sportwedstrijden/festivallen alle troep die zich rond hen bevindt op te ruimen! Stel je voor! Daar heb je toch zeker personeel voor zeg?! !
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:04:22 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109068
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.
Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor. .

En als jij per toeval je milkshake over de grond laat flikkeren ga je dat zelf natuurlijk wel uitgebreid zelf staan opdweilen neem ik aan?
pi_30109135
om van het gezeur over het feit dat de Mac wel of geen restaurant is af te zijn...

res·tau·rant (het ~, ~s)
1 publieke eetgelegenheid

Verder ben je bij de Mac niet verplicht om je eigen afval weg te gooien.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:06:56 #82
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109171
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik snap best dat je zoiets kunt hebben van hey, ik heb hier gegeten, ik betaal dus laat ik de rotzooi staan.

Mijn mening is, er staan genoeg afvalbakken, je komt er vaak langs en is het nou echt zo'n moeite om het op te pakken en weg te gooien?
Nogmaals, het 'wat is er nou zo moeilijk aan argument' vind ik belachelijk.
quote:
Zeg nou zelf, als het druk is en al die tafels staan vol troep dan baal jij ervan dat die tafels vol staan, je kan dan wel gaan schelden op het personeel maar als iedereen zijn eigen troep weg gooit dan heeft niemand last van ergernis,
Ik zal ook echt niet tegen het personeel gaan schelden.
tevens is het ook geen ergernis. Mijn ergernis is dat ik er op aangesproken wordt.
quote:
als je het jezelf aanleert dan doe je het gewoon automatisch en is er niks aan de hand, alsof je ervan doodgaat.
Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.
pi_30109187
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef bas-beest het volgende:
Verder ben je bij de Mac niet verplicht om je eigen afval weg te gooien.
Groetjes,

veldmuis
pi_30109246
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor. .

En als jij per toeval je milkshake over de grond laat flikkeren ga je dat zelf natuurlijk wel uitgebreid zelf staan opdweilen neem ik aan?
Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:10:36 #85
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30109295
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef Posdnous het volgende:

Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.
Eens.
Men gaat in een trein ook geen kaartjes controleren omdat je alleen maar voor het kaartje hebt betaald.
Men gaat in een wat duurder restaurant ook niet de afwas staan doen omdat je alleen maar voor het eten hebt betaald.

Je betaalt voor het eten, niet voor het opruimen.
En ik word er inderdaad ook niet goed van als ik met mensen naar de Mac ga en ik ruim niet op, ik ineens een grote aso ben.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:11:39 #86
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_30109318
het is een eindeloze discussie, de een vind het normaal om het weg te gooien, de ander niet.

Als mensen je vreemd aankijken dan is dat niet gek omdat zij vinden dat je het wel op moet ruimen.

Als je het niet op wil ruimen dan moet je dat gewoon niet doen, dan moet je je niks aantrekken van mensen die je vreemd aankijken want als jij het goed vind dan is het goed.
pi_30109326
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:11:52 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109328
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.
Ah, het gaat dus toch om de moeite . (een dweil kun je daar gewoon vragen hoor)

En die grenzen worden bepaald door.....?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:12:32 #89
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109356
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.
pi_30109363
idd, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt echt wel hoog bij de mac, je levert een stukje service in waardoor de prijs van een hamburger omlaag gaat...
pi_30109405
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ah, het gaat dus toch om de moeite . (een dweil kun je daar gewoon vragen hoor)
Toe maar, nog meer moeite.
quote:
En die grenzen worden bepaald door.....?
Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:15:01 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109436
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./
Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.
pi_30109461
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.
Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....
pi_30109484
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef wlsandman het volgende:
idd, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt echt wel hoog bij de mac, je levert een stukje service in waardoor de prijs van een hamburger omlaag gaat...
Dan ligt de prijs/kwaliteit-verhouding dus juist laag.
pi_30109508
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.
Oeh gij rebelse hippie die zijn McD-plankje niet opruimt!

Waarom denk je dat jij uberhaupt naar de McD gaat, juist omdat je blijkbaar zeer vatbaar bent voor de marketingcampagnes van McD en consorten.
pi_30109695
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aangenomen regels? Van wie? Dat staat nergens geschreven hoor.

Dat is nou precies wat ik bedoel, ze hebben iedereen zover gekregen te denken dat het normaal is zelf die shit weg te mikken, zodat zij makkelijk hun personeelskosten over jou rug kunnen drukken.

Aangenomen regels .
En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachten

Kerel, naar de balie lopen om je eten te bestellen, het zelf naar je tafeltje slepen en het na afloop ook zelf weer weggooien hoort bij het fast-food-concept. Het is niet hetzelfde als een restaurant en is ook niet zo bedoeld. Als dat concept je niet aanstaat is een restaurant waar ze je bestelling komen opnemen, je eten komen brengen en het ook weer voor je weggooien jouw ding

(Neemt niet weg dat ik zelf ook weiger mijn rotzooi op te ruimen als de prullenbak al uitpuilt )
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:23:22 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109773
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....
. asjeblieft zeg.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:26:10 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30109889
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Northside het volgende:

[..]

En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachten
Misschien, maar daar zit ik niet mee. In de kroeg wil ik ook wel naar de bar lopen om een biertje te halen.
quote:
Kerel, naar de balie lopen om je eten te bestellen, het zelf naar je tafeltje slepen en het na afloop ook zelf weer weggooien hoort bij het fast-food-concept.
Ik weet niet. Het zou zo zijn als alles na de aanschaf van het eten jouw verantwoordelijkheid zou zijn, maar dat is niet zo. (Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes). Het is dus niet consistent. Het 'concept' werkt niet.
quote:
Het is niet hetzelfde als een restaurant en is ook niet zo bedoeld. Als dat concept je niet aanstaat is een restaurant waar ze je bestelling komen opnemen, je eten komen brengen en het ook weer voor je weggooien jouw ding
Dat is het ook. Maar iedereen komt nou eenmaal wel eens in de Mac.
pi_30110142
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef Posdnous het volgende:

Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes.
Bij welke mac kom jij? Dat heb ik nog nooit meegemaakt...

Nou, je laat het maar fijn staan, mij is het om het even. Mij zal je niet aso horen roepen.
Ja, ik generaliseer.
pi_30110532
Als jij je eten wil laten staan is dat jouw goed recht. Als mensen dat aso vinden, en jou daar op gaan wijzen, is dat hun goed recht. En nou geen gezeik meer, verdomme
Even helemaal weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')