Die begrijpen het schijnbaar beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik raad TS aan te verhuizen naar AziëAls ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'
Dat doe ik ook niet, dan doen anderen.quote:Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
Omdat ze vroeg of ik 2 euro bij had. Dat was makkelijk voor haar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?
Dat raad ik de TS toch echt af! Aziaten hebben de rare gewoonte om tijdens bv. sportwedstrijden/festivallen alle troep die zich rond hen bevindt op te ruimen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef ozzietukker het volgende:
Ik raad TS aan te verhuizen naar AziëAls ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'
Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.
Nogmaals, het 'wat is er nou zo moeilijk aan argument' vind ik belachelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik snap best dat je zoiets kunt hebben van hey, ik heb hier gegeten, ik betaal dus laat ik de rotzooi staan.
Mijn mening is, er staan genoeg afvalbakken, je komt er vaak langs en is het nou echt zo'n moeite om het op te pakken en weg te gooien?
Ik zal ook echt niet tegen het personeel gaan schelden.quote:Zeg nou zelf, als het druk is en al die tafels staan vol troep dan baal jij ervan dat die tafels vol staan, je kan dan wel gaan schelden op het personeel maar als iedereen zijn eigen troep weg gooit dan heeft niemand last van ergernis,
Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.quote:als je het jezelf aanleert dan doe je het gewoon automatisch en is er niks aan de hand, alsof je ervan doodgaat.![]()
Groetjes,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef bas-beest het volgende:
Verder ben je bij de Mac niet verplicht om je eigen afval weg te gooien.
Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daarom hebben ze er ook personeel voor..
En als jij per toeval je milkshake over de grond laat flikkeren ga je dat zelf natuurlijk wel uitgebreid zelf staan opdweilen neem ik aan?
Eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef Posdnous het volgende:
Ja, je kunt jezelf van alles wel aan gaan leren, maar is het ook zinvol om dingen aan te gaan leren die jouw zaak niet zijn? Sterker nog, waar anderen (i.c. de Mac) beter van worden over jouw rug.
Ah, het gaat dus toch om de moeitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Neen. Aangezien ik enerzijds normaliter geen dwijl met mij meedraag bij de McD, en dit anderzijds weer net iets te veel moeite is, althans meer moeite dan het optillen van mijn McD-plankje.
Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar eh Posdnous je vindt de prijs/kwalitiet-verhouding nergens anders zo hoog als bij de McD, je ergert je eraan dat 'men' het normaal vindt dat je je eigen rotzooi opruimt bij de McD... WAAROM GA JE DAN NAAR DE McD?!?!
Toe maar, nog meer moeite.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ah, het gaat dus toch om de moeite. (een dweil kun je daar gewoon vragen hoor)
Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./quote:En die grenzen worden bepaald door.....?
Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Die grens wordt bepaald naar alle redelijkheid en billikheid, en komt zodoende vaak overheen met de algemene opinie./![]()
Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal geen problemen met de Mac heb. Als ik het echt te duur of zo vond ging ik er ook echt niet meer heen.
Dan ligt de prijs/kwaliteit-verhouding dus juist laag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef wlsandman het volgende:
idd, de prijs/kwaliteit-verhouding ligt echt wel hoog bij de mac, je levert een stukje service in waardoor de prijs van een hamburger omlaag gaat...
Oeh gij rebelse hippie die zijn McD-plankje niet opruimt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aha, het klapvee dat wordt geindoctrineerd door grote concerns. Hm.
En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aangenomen regels? Van wie? Dat staat nergens geschreven hoor.
Dat is nou precies wat ik bedoel, ze hebben iedereen zover gekregen te denken dat het normaal is zelf die shit weg te mikken, zodat zij makkelijk hun personeelskosten over jou rug kunnen drukken.
Aangenomen regels.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ooit naar JP z'n normen en waarden-debat gekeken? Je ruimt die spullen op, omdat dat gewoon zo hoort. Dat jij wil dat jou niet overkomt, laat je ook een ander niet overkomen....
Misschien, maar daar zit ik niet mee. In de kroeg wil ik ook wel naar de bar lopen om een biertje te halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Northside het volgende:
[..]
En je eten zou ook aan tafel bezorgd moeten worden, want het is natuurlijk personeelskosten drukken dat je zelf naar de balie moet om je eten te bestellen. Waar halen ze het lef vandaan om dat van jou te verwachten![]()
Ik weet niet. Het zou zo zijn als alles na de aanschaf van het eten jouw verantwoordelijkheid zou zijn, maar dat is niet zo. (Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes). Het is dus niet consistent. Het 'concept' werkt niet.quote:Kerel, naar de balie lopen om je eten te bestellen, het zelf naar je tafeltje slepen en het na afloop ook zelf weer weggooien hoort bij het fast-food-concept.
Dat is het ook. Maar iedereen komt nou eenmaal wel eens in de Mac.quote:Het is niet hetzelfde als een restaurant en is ook niet zo bedoeld. Als dat concept je niet aanstaat is een restaurant waar ze je bestelling komen opnemen, je eten komen brengen en het ook weer voor je weggooien jouw ding
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef Posdnous het volgende:
Ze maken de vloer ook schoon en dweilen de tafeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |