abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:42:51 #51
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108234
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef wlsandman het volgende:
waar maak je je dan ook druk om, waarom vertel je ook tegen anderen dat jij het schandalig vindt dat je eten niet wordt afgeruimd... er zijn wel ergere dingen in het leven
Doe ik ook.. maar ik er zo alleen in en niemand begrijpt het *snif* .

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30108259
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:

[..]

Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?
pi_30108292
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat? Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt? Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )? Jij ... Jij bent een tokkie?
pi_30108347
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat? Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt? Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )? Jij ... Jij bent een tokkie?
Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.
Net als zeg maar een restaurant iets is waar men de rotzooi voor je opruimt.

Bijvoorbeeld.

Groetjes,

veldmuis
pi_30108386
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, daar betaal ik er ook niet voor.
En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.

Zelf ruim ik wel altijd mijn eigen rommel op bij de McDonald's. Zoals al eerder tot in den treure is herhaald omdat het een kleine moeite is en zodat andere klanten er geen last van ondervinden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:46:50 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108398
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat?
Nee.
quote:
Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt?
Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed punt .
quote:
Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic )?
Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijking .
quote:
Jij ... Jij bent een tokkie?
.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:47:19 #57
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108413
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Het is heel simpel; het is de (ongeschreven?) huisregel bij McD dat je je eigen rotzooi opruimt. En heb je daar geen zin in, dan moet je niet naar de McD gaan.
Er lopen ook altijd van die chagarijnige medewerkers rond om rommel op te ruimen. Als wij dat dan zelf gaan doen, dan wordt die arme chagarijnige kerel dadelijk nog ontslagen!! Dat wil ik niet op mijn geweten hebben
Niet mieten! Door gieten!
pi_30108414
Pff, hebben die buitenlandertjes ook wat te doen.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_30108431
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.
Net als zeg maar een restaurant iets is waar men de rotzooi voor je opruimt.

Bijvoorbeeld.

Groetjes,

veldmuis
Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.

Bedankt van de groetjes, en groetjes terug,

dit.is.geen.kloon.
pi_30108469
Verkapt 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-mijn-rommel-lekker-stoer-laat-staan-topic"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:49:52 #61
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108529
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Renmaestro het volgende:

[..]

En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.

Zelf ruim ik wel altijd mijn eigen rommel op bij de McDonald's. Zoals al eerder tot in den treure is herhaald omdat het een kleine moeite is en zodat andere klanten er geen last van ondervinden.
'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?

Het is ook een kleine moeite dat vreten direct van de bakplaat te halen. Zo kan je alles rechtlullen.

Dat die kosten anders stijgen begrijp ik. Dat boeit mij vrij weinig overigens. Omdat zij minder winst maken moet ik hun maar helpen .

En wat betreft die andere klanten: dat is nog het allermooiste. ZIJ (De Mac) moeten zorgen dat die klanten fatsoenlijk kunnen zitten, niet ik! Dat zou helemaal mooi worden .
pi_30108538
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee.
Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!
quote:
Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed punt .
Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.
quote:
Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijking .
Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!
quote:
.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:28 #63
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108552
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?
Pardon, dit vind ik echt een rare vergelijking...
Als ik thuis een pizza bestel, dan betaal ik de jongen voor de pizza en die jongen rot weer op.

Dit is een vergelijking die nergens op slaat. Als ik bij vrienden ga eten, dan help ik mee met afwas.
Bij de Mac, doen ze dat maar lekker zelf. Bovendien is de bediening vaak ook niet al te vrolijk, dus ga ik ze niet belonen met zelf opruimen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:40 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108559
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Robbie1979 het volgende:
Verkapt 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-mijn-rommel-lekker-stoer-laat-staan-topic"
.
pi_30108610
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?

Het is ook een kleine moeite dat vreten direct van de bakplaat te halen. Zo kan je alles rechtlullen.

Dat die kosten anders stijgen begrijp ik. Dat boeit mij vrij weinig overigens. Omdat zij minder winst maken moet ik hun maar helpen .

En wat betreft die andere klanten: dat is nog het allermooiste. ZIJ (De Mac) moeten zorgen dat die klanten fatsoenlijk kunnen zitten, niet ik! Dat zou helemaal mooi worden .
Even omdraaien:

Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:18 #66
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30108630
Ben het met TS eensch.. Alhoewel ik vaak genoeg over m'n hart strijk en ook m'n MC "restjes" zelf wegtyf, krijgt schijnbaar het MAC Restaurant personeel het niet voor elkaar om op tijd deze zogenaamde rest vuilbakken op tijd te legen.

Dus je wordt wel geacht voor "voedsel" toch, naar verhouding, best veel te betalen (behalve de aanbiedingen dan..) en dan alsnog je eigen crap weg te mikken, de halve toko door te lopen omdat ook nog es overal de bakken volzitten.

Nou, dan laat ik het ook staan. Opbokken. 90% van de tijd is het nog es niet te vreten ook.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:30 #67
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108642
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:

[..]

Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!
[..]
Inderdaad, vandaar 'nee'
quote:
Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.
[..]
Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggen .
quote:
Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!
[..]

Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:56 #68
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108656
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Even omdraaien:

Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
Dan roep je iemand en die komt het dan opruimen duuuh
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:53:13 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108671
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Even omdraaien:

Nee, maar hem kijk ik er niet op aan, de Mac wel, als het niet snel leeg is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:20 #70
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30108719
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef neo2000 het volgende:
Ben het met TS eensch.. Alhoewel ik vaak genoeg over m'n hart strijk en ook m'n MC "restjes" zelf wegtyf, krijgt schijnbaar het MAC Restaurant personeel het niet voor elkaar om op tijd deze zogenaamde rest vuilbakken op tijd te legen.
Ik weet niet of het echt aan dat personeel ligt. Misschien zijn ze wat onderbezet.
pi_30108781
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, vandaar 'nee'
Ow je bedoelde "nee" als in "nee", excuses dat las ik even verkeerd.
Dan ben je tenminste een consequente aso.
quote:
Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggen .
Als je een consequente aso wilt zijn wel, ja!
quote:
Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.
Er is personeel om te zorgen dat het veilig blijft, daar hoef jij je toch niet druk om te maken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:59:00 #72
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30108877
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
pi_30108919
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
Dat klinkt als een BurgerKing-ervaring...
pi_30108975
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:01:44 #75
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_30108976
Ik raad TS aan te verhuizen naar Azië Als ik daar namelijk in de MC Donalds/ KFC mijn blad wil opruimen staan al die bruine oogjes je aan te kijken van 'wat doe jij nou'

Voor de rest als je het niet wilt opruimen dan doe je het niet, maar maak er gewoon geen punt van!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')