Doe ik ook.. maar ik er zo alleen in en niemand begrijpt het *snif*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef wlsandman het volgende:
waar maak je je dan ook druk om, waarom vertel je ook tegen anderen dat jij het schandalig vindt dat je eten niet wordt afgeruimd... er zijn wel ergere dingen in het leven
Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:
[..]
Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat? Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt? Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic)? Jij ... Jij bent een tokkie?
En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daar betaal ik er ook niet voor.
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Maar goed TS, jij schuift je stoel dus niet aan bij een restaurant als je weg gaat?
Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed puntquote:Jij ruimt je rotzooi niet op als je uit de trein stapt?
Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijkingquote:Jij hangt de benzineslang niet terug als je klaar bent met tanken (en ja die was al genoemd in dit topic)?
quote:Jij ... Jij bent een tokkie?
Er lopen ook altijd van die chagarijnige medewerkers rond om rommel op te ruimen. Als wij dat dan zelf gaan doen, dan wordt die arme chagarijnige kerel dadelijk nog ontslagen!! Dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Het is heel simpel; het is de (ongeschreven?) huisregel bij McD dat je je eigen rotzooi opruimt. En heb je daar geen zin in, dan moet je niet naar de McD gaan.
Ik ben het helemaal met je eens veldmuis. Met de aantekening dat de McD geen restaurant is, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je wilt dat je de slang niet terug hoeft te hangen, moet je maar naar een pomp met bediening gaan. Dan heet het ook anders.
Net als zeg maar een restaurant iets is waar men de rotzooi voor je opruimt.
Bijvoorbeeld.
Groetjes,
veldmuis
'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En je betaalt er bij de mac wél voor om je rotzooi op te laten ruimen? Nee, juist niet. Als er meer moet worden opgeruimd door werknemers stijgen de prijzen van de producten om de arbeidskosten te compenseren.
Zelf ruim ik wel altijd mijn eigen rommel op bij de McDonald's. Zoals al eerder tot in den treure is herhaald omdat het een kleine moeite is en zodat andere klanten er geen last van ondervinden.
Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!quote:
Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.quote:Jewel, dat beschouw ik meer als een openbare plek... hoewel dat eigenlijk niet zo is...goed punt.
Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!quote:Pff.. wat moet ik er dan mee. Wat een onzin-vergelijking.
quote:.
Pardon, dit vind ik echt een rare vergelijking...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Als je een pizza bestelt bij de New York Pizza ben je ook 10 euro kwijt, zonder een vol gevoel te hebben. Ga je dan ook de vuile, gebruikte doos terugbrengen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Robbie1979 het volgende:
Verkapt 'kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-mijn-rommel-lekker-stoer-laat-staan-topic"
Even omdraaien:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
'Kleine moeite'...altijd weer dat nutteloze argument, dat slaat toch nergens op?
Het is ook een kleine moeite dat vreten direct van de bakplaat te halen. Zo kan je alles rechtlullen.
Dat die kosten anders stijgen begrijp ik. Dat boeit mij vrij weinig overigens. Omdat zij minder winst maken moet ik hun maar helpen.
En wat betreft die andere klanten: dat is nog het allermooiste. ZIJ (De Mac) moeten zorgen dat die klanten fatsoenlijk kunnen zitten, niet ik! Dat zou helemaal mooi worden.
Inderdaad, vandaar 'nee'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Waarom schuif jij je stoel dan aan? Daar is toch personeel voor?!
[..]
Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggenquote:Ik heb enkel goede punten, wen er maar vast aan.
[..]
Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.quote:Hoezo? Er is toch personeel om te zorgen dat alles netjes teruggehangen wordt?!
[..]
Dan roep je iemand en die komt het dan opruimen duuuhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Even omdraaien:
Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
Nee, maar hem kijk ik er niet op aan, de Mac wel, als het niet snel leeg is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Even omdraaien:
Stel, de hele eetgelegenheid zit vol en er komt 1 tafeltje vrij. Jij staat (toevallig) bij dat tafeltje, en die paupert die er voor jou zit, laat 3 dienbladen met dampende en stinkende etensresten staan. Ben jij dan blij?
Ik weet niet of het echt aan dat personeel ligt. Misschien zijn ze wat onderbezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef neo2000 het volgende:
Ben het met TS eensch.. Alhoewel ik vaak genoeg over m'n hart strijk en ook m'n MC "restjes" zelf wegtyf, krijgt schijnbaar het MAC Restaurant personeel het niet voor elkaar om op tijd deze zogenaamde rest vuilbakken op tijd te legen.
Ow je bedoelde "nee" als in "nee", excuses dat las ik even verkeerd.quote:
Als je een consequente aso wilt zijn wel, ja!quote:Dat punt zou dan wel inhouden dat ik in de trein eigenlijk ook m'n rommel maar moet laten liggen.
Er is personeel om te zorgen dat het veilig blijft, daar hoef jij je toch niet druk om te maken.quote:Nou nee, dus dat wordt wat onveilig.
Dat klinkt als een BurgerKing-ervaring...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
Waarom geef jij wisselgeld aan de cassiere?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef seilram het volgende:
Nou laatste keer dat ik bij de Mac was, toen was de bediening ronduit onbeschoft.
Ik sta te wachten om mijn bestelling te zeggen, maar mevrouw lult vrolijk verder in welk BrEezAh kroegje ze zal gaan zuipen. Als ik eindelijk aan de beurt ben en ik wil haar wisselgeld terug geven, sta ik een minuut lang met dat wisselgeld te zwaaien omdat er een bekende binnenkomt wie ze het goeie nieuws moet vertellen dat ze weet naar welk BrEezAh kroegje ze gaat en toen stond ze raar te kijken dat ik het wisselgeld weer terug in mijn zak deed. Ja doei tuthola! Ruim die zooi zelf maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |