Maak ik daar onderscheid in? IEDEREENquote:
Dus omdat zij het ergens anders op serveren betekent dit dat je het zelf moet weggooien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Het verschil is, is dat je bij goedkope fastfoodtenten alles in wegwerptafelgoed krijgt. oftewel, je kan het wegwerpen. Je betaalt dan ook alleen voor het eten, niet voor bediening.
In een 'echt' restaurant krijg je 'echt' bestek en een aardewerken bord. Dat moet worden afgewassen dus gaat het naar de keuken. Bij de goedkopere restaurants als de Hema of de V&D help je een handje mee door je blad op trays te zetten die door personeel naar de keuken wordt gebracht.
Bij een duurder restaurant betaal je pittig en betaal je ook voor de bediening.
Zie je de relatie prijs/service?
![]()
Voer halen is oke, afval wegbrengen is ranzig. Je betaalt juist in een eetgelegenheid zodat anderen dat voor je doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:26 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Maak ik daar onderscheid in? IEDEREEN
verder als je de rol van ober overneemt om dat voer te halen waarom dan ook niet opruimen? of komt er iemand aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft?
moraal van dit verhaal : vooral niet een Mac binnenlopen!!!
Tegenvraag:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dus omdat zij het ergens anders op serveren betekent dit dat je het zelf moet weggooien?
Als jij in de kroeg een plastic bekertje krijgt bij 1 of andere gelegenheid ga je dat ook in de prullebak gooien?
paupersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef FatherJack het volgende:
wie eet er nou bij de mac?!
Nee, daar betaal ik er ook niet voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Tegenvraag:
1. Laat je thuis je eten ook op tafel staan totdat al je keukenspul op is?
2. Flikker je thuis ook al je eten naast de kliko?
Ach, ons jongetje woont nog bij mamma!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daar betaal ik er ook niet voor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben het eens met TS, ik laat de troep ook liggen, moeten ze maar geen restaurant op de gevel zetten.
Groetjes,
veldmuis
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ach, ons jongetje woont nog bij mamma!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he
Mijn god wat een lambal ben je
WRONGquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Voer halen is oke, afval wegbrengen is ranzig. Je betaalt juist in een eetgelegenheid zodat anderen dat voor je doen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef Posdnous het volgende:
[..].
Lul niet zo dom, mafkees. Ik zorg al heel wat langer voor mezelf dan jij durf ik te zeggen.
De mac noemt zich ook restaurant. Kijk maar eens op de gevel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
WRONG
In een restaurant krijg je bediening, mensen nemen op wat je wilt hebben, regelen drankjes, kijken of je het naar je zin hebt en zorgen ook voor de rommel nadien.
Fout, zij hebben een eetgelegenheid, inclusief tafeltjes, toiletten en weet ik al niet meer. Het is meer een restaurant dan een friettent wat dat betreft en dat pretenderen ze ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
WRONG
In een restaurant krijg je bediening, mensen nemen op wat je wilt hebben, regelen drankjes, kijken of je het naar je zin hebt en zorgen ook voor de rommel nadien.
Bij de Mac ga je zelf je voer halen, wil je later iets extra drinken moet je weer ind e rij gaan staan, en je ruimt zelf je troep weer op. Het is je eigen troep dus als het ranzig is moet je eens manieren leren.
Ja, want daar komen alleen maar mensen die nooit zelf hun eten maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
"Voor jezelf zorgen" en dan bij de Mac gaan eten
![]()
Hoezo? ik heb weinig tegen de Mac hoor. Zij spreken mij er ook nooit op aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef wlsandman het volgende:
het is dus ook gewoon een discussie die nergens op slaat, dus ik verwacht de ts nooit meer bij een mac te zien....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want daar komen alleen maar mensen die nooit zelf hun eten maken..
Ontopic of rot es op met die domme crap uit mijn topic
Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
Het is ook wel een grote moeite om je plate op te tillen even schuin te houden en weer weg te zetten he
Mijn god wat een lambal ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |