abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30108401
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
hmm, true. Niet eens aangedacht eerlijk gezegd
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30108407
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
De bewoners denken dat ze op rantsoen zitten door de mislukte missie van Joost maar in feite zitten ze nu op rantsoen door de actie van Lieske. Zo zit het en niet anders. En als de weekopdracht lukt dan hebben ze weer genoeg.
Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden
pi_30108410
Er is inderdaad niets van te verstaan. Ik hoorde Chantal zeggen dat iemand een stem extra had als hij/zij zo door bleef gaan.
pi_30108422
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef LuukBes het volgende:
Wat zitten INgrid, Menno en Chantal te roddelen over die anderen ?
Menno roddelt over Rob, dat is zeker

Menno baalde als eenstekker dat Rob terug kwam, en volgens mij ook omdat hij hem als een potentiele winnaar ziet, en Menno wilt winnen.

De anderen willen dat ook wel, maar zitten er ook om andere redenen, of vooral zelfs, Menno niet, hij zit er niet voor de spanning, de ervaring, maar voor de winst.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30108426
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
Daar heb je gelijk in, maar eventueel de logs van de chatkamer hier plaatsen zou ook nog kunnen, Maar dan moet er wel een iemand continu aanwezig zijn.
BF2: Diamond3d
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:47:43 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30108427
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik vang alleen wat losse woorden op... "te gezellig hier" enzo.. maar tis lastig te volgen hoor
Ik ook, 'Tanja' ....'staan ze dicht bijelkaar...'
pi_30108475
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Er zullen vast nog andere missies komen die het minder makkelijk zullen maken.
dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...

ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30108505
Nu is al het geluid pleite..
pi_30108514
Misschien gaan ze op deze manier wel 400.000 euro verdelen
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:45 #210
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30108563
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:

[..]

Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:50:46 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30108564
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef eborn het volgende:
Nu is al het geluid pleite..
Zal vast weer een stukje voor in de uitzending zijn....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30108570
Zoomen ze in op Menno en doet het geluid het niet
pi_30108608
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben Menno, Chantal en Ingrid in de gaten dat iemand de opdracht moet sabotteren
Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.
pi_30108618
Geen geluid .

Het zal inderdaad wel over Rob gaan.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:48 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108650
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:

[..]

Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30108653
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?
Lieske kreeg de keus tussen: een goed gevulde koelkast of 5000 euro en noodrantsoen. That's all Er werd verder weer niets verteld over periodes, wanneer het inging, wat de verdere consequenties waren. Enkel dat ze het geheim moest houden en verborgen. Als iemand er achter kwam dan was ze het kwijt. Er is dus ook niet gezegd hoe lang ze het vast moet houden. Misschien zegt BB over 2 weken wel dat ze het mag inleveren en het dus niet meer hoeft te verstoppen. Ik denk het niet, maar daar is verder niets over verteld
pi_30108654
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.
Waar gaat Menno nou heen, volgens mij hebben ze het inderdaad in de gaten en verdenken ze Roel
pi_30108676
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoeken maar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...

ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelf

het lijkt wel een verhaal van Roald Dahl zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:53:29 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108685
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel is iets van plan!
Maar waarom? Als onze speculaties over de opdracht van Lieske correct zijn, zitten ze volgende week nog steeds met een probleem, ook als ze de weekopdracht halen. Wat is dan nog de fun van het saboteren van de weekopdracht door Roel? Lijkt me dubbelop eigenlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30108688
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.
Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?
pi_30108708
even ter info. Dit staat op de BB site

Lieske heeft een groot geheim voor de BewonersLieske heeft een geheim en is bang dat haar medebewoners erachter komen. Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans. Big Brother koos Lieske uit om haar een dilemma voor te schotelen. Ze kon kiezen tussen 5000 euro of een hele week genoeg te eten. Lieske heeft voor het geld gekozen. Ze kreeg geen tijd om na te denken en moest gelijk een beslissing nemen.
Mocht er iemand achter komen dat zij geld van Big Brother heeft gekregen, moet zij onmiddellijk al het geld terug geven aan Big Brother en loopt ze de kans genomineerd te worden door haar medebewoners. Lieske loopt op haar tenen en hoopt dat niemand erachter komt.
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:54:55 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30108740
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef eborn het volgende:

[..]

Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?
Zie het bericht hierboven van surferr
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef surferr het volgende:
even ter info. Dit staat op de BB site

Nadat Joost heeft gefaalt
Stond dit echt zo op de BB site???
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30108743
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef milagro het volgende:

[..]

en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelf

het lijkt wel een verhaal van Roald Dahl zo
Wie mailt de redactie, jij of ik?

* TheVulture ziet deze missie al helemaal zitten
pi_30108753
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef surferr het volgende:
Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans.
Dat suggereert inderdaad dat het om hetzelfde rantsoen ging.

Dan vind ik het dus een gemiste kans Het was veel leuker geweest als het echt om een extra week ging
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:56:02 #225
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30108782
waarom is het geluid op 2 en 4 nu weer bagger....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')