hmm, true. Niet eens aangedacht eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef TheVulture het volgende:
De bewoners denken dat ze op rantsoen zitten door de mislukte missie van Joost maar in feite zitten ze nu op rantsoen door de actie van Lieske. Zo zit het en niet anders. En als de weekopdracht lukt dan hebben ze weer genoeg.
Menno roddelt over Rob, dat is zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef LuukBes het volgende:
Wat zitten INgrid, Menno en Chantal te roddelen over die anderen ?
Daar heb je gelijk in, maar eventueel de logs van de chatkamer hier plaatsen zou ook nog kunnen, Maar dan moet er wel een iemand continu aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
op zich wel handig.. maar denk ook even aan de mensen die moeten werken en van deze topics afhankelijk zijn voor hun info
Overdag kan ik echt niet gaan zitten streamen of chatten... maar af en toe Fok checken en even bijlezen kan wel
Ik ook, 'Tanja' ....'staan ze dicht bijelkaar...'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vang alleen wat losse woorden op... "te gezellig hier" enzo.. maar tis lastig te volgen hoor
dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Er zullen vast nog andere missies komen die het minder makkelijk zullen maken.
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden![]()
![]()
![]()
Zal vast weer een stukje voor in de uitzending zijn....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef eborn het volgende:
Nu is al het geluid pleite..
Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben Menno, Chantal en Ingrid in de gaten dat iemand de opdracht moet sabotteren
Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Volgens mij is het anders: Ze kunnen door deze weekopdracht te laten slagen een goedgevulde koelkast verdienen. Maar omdat Lieske het geld heeft aangenomen kan dat niet meer en gaan ze (volgende week denk ik) op noodrandsoen. Als Lieske een beetje snugger is, laat zij de weekopdracht mislukken. Anders denken de bewoners namelijk geslaagd te zijn in de opdracht en een goedgevulde koelkast te krijgen, terwijl dat (dankzij Lieske) niet het geval is. En dan moeten er dingen uitgelegd worden![]()
![]()
![]()
Lieske kreeg de keus tussen: een goed gevulde koelkast of 5000 euro en noodrantsoen. That's allquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Darklight het volgende:
Lieske weet dat toch niet? Dat ze mss volgende week ook op noodrantsoen gaan omdat zij het geld heeft aangenomen?
Waar gaat Menno nou heen, volgens mij hebben ze het inderdaad in de gaten en verdenken ze Roelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik geloof het ook. En er werd ook geroddeld over Roel.
en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, en misschien geven ze iemand anders wel de missie om het geld te zoekenmaar dan wel op een manier zodat niemand het merkt en dan mag diegene het geld verstoppen en houden...
ik zie het al voor me. Lieske die haar geld niet meer kan vinden omdat bijvoorbeeld Chantal het heeft gevonden en zelf heeft verstopt.
Maar waarom? Als onze speculaties over de opdracht van Lieske correct zijn, zitten ze volgende week nog steeds met een probleem, ook als ze de weekopdracht halen. Wat is dan nog de fun van het saboteren van de weekopdracht door Roel? Lijkt me dubbelop eigenlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel is iets van plan!
Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Nee, doordat Lieske het geld heeft aangenomen hebben ze déze week niet veel te eten. Volgende week krijgen ze weer voldoende te eten (als de opdracht slaagt). Lieske had met haar geld het verliezen van Joost dus ongedaan kunnen maken.
Zie het bericht hierboven van surferrquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef eborn het volgende:
[..]
Weet je dat, of denk je dat? En zoja, waarom?
Stond dit echt zo op de BB site???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef surferr het volgende:
even ter info. Dit staat op de BB site
Nadat Joost heeft gefaalt
Wie mailt de redactie, jij of ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef milagro het volgende:
[..]
en d an niets kunnen zeggen of hulp vragen anders verraadt ze zichzelf
het lijkt wel een verhaal van Roald Dahl zo
Dat suggereert inderdaad dat het om hetzelfde rantsoen ging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef surferr het volgende:
Nadat Joost heeft gefaalt in zijn geheime missie, kregen de Bewoners nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |