quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nu vat ik ook waarom ze steeds fietsen, ik maar denken dat ze allemaal zo sportief zijn!!
Donderdag heb je eerst aflevering om 19:30... Om 20:30 begint de Live uitzending...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jammer dat ze steeds van een dag ervoor uitzenden, ben benieuwd hoe ze dat donderdag doen.
Idd, hele tijd geen woord gewisseld met haar, daarna liep ze meteen naar Tanja toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar vanmiddag na een dbk bezoek, begon Dido opeens tegen haar te praten over het roken, denk dat ze ook de opdracht heeft gekregen![]()
Laat me raden, je volgt de stream niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nu vat ik ook waarom ze steeds fietsen, ik maar denken dat ze allemaal zo sportief zijn!!
Moet eens hard genomen worden ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Laat me raden, je volgt de stream niet?![]()
Lieske is wel een vuile slet zo hoorMag haar steeds meer
![]()
Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Laat me raden, je volgt de stream niet?![]()
Lieske is wel een vuile slet zo hoorMag haar steeds meer
![]()
Ok, voor alle weekopdrachten zie De weekopdrachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.
Jij denkt dat ze zomaar dag en nacht gaan fietsen terwijl ze op rantsoen zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ze nooit over een weekopdracht horen praten tijdens het fietsen.
haar mond is te groot geworden door het duimen en nu valt alles eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zit Ingrid vies te eten!!
Dat betekent niet dat je ook meteen een opdracht krijgtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Darklight het volgende:
Wat voor opdracht zouden Roel/Ralf hebben? Die moesten toch ook naar de dbk vanmiddag?
alle 4 goed beeld!! Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:
ik heb op alle streams zwart beeld ..heeft daar iemand anders ook nog last van?
Ze belt maar na afloopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet eens hard genomen worden ofzo?![]()
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:
ik heb gewoon beeld op alle 4quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef koen... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |