nee, dat hebben ze leuk gedaan..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
Lachen dit
Wat goed, niets van gemerkt
Dan heeft ze geen leven meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
En nu maar hopen dat ze dit de rest laten weten tzt...
Ze was vanmiddag al zo sneaky bezig onder haar dekbedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef teun911 het volgende:
ze moest het geld verstoppen in huis, als anderen het vinden is ze het alsnog kwijt...
Toch wel belangrijke vraag, ik had die 5K alleen gepakt als Tanja in gevaar zou komen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:58 schreef eborn het volgende:
Wat een doos die Lieske! "Geen vorm dat Tanja en de baby in gevaar zijn?" ... duh...
Is wel erg toevallig jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef Jalu het volgende:
En hierom moesten vanmiddag al die koffers leeg en ingeleverd worden?
Lijkt me niet slimquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
En nu maar hopen dat ze dit de rest laten weten tzt...
Nee, dat gaat alleen maar op als de medebewoners dat geld vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Als anderen erachter komen, is het met haar gedaan in het BB huis en wordt ze platzak weggestemd. Dat is ook het risico dat ze neemt.
ach... de bemoeial vindt het vast niet vervelendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
Oke, daarom zat Rob dus op het rookgedrag van Tanja.
Maar vanmiddag na een dbk bezoek, begon Dido opeens tegen haar te praten over het roken, denk dat ze ook de opdracht heeft gekregenquote:
wel juistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lijkt me niet slimIk zou overigens het zelfde gedaan hebben.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |