sowieso , het is een spel, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar net vier dagen joh, Lieske weet zelf ook wel dat ze niet karaktervol genoeg is om tot het einde te mogen blijven... Ik ging dan ook gewoon voor de poet hoor...
\quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef milagro het volgende:
[..]
sowieso , het is een spel, toch?
je zit er voor de leut ook, de ervaring, maar als iemand je zo 5000 euro in de handen douwt en daarmee zet je de anderen 4 daagjes op dieet
DOEN!
maar danniet miepen als het uitkomt en de anderen je een matennaaier vinden, want dat ben je ook dan gewoon
jaaaaa, ik ook ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Tanja krijgt ook een geheime missie: Binnen 24 uur bevallen of anders moet je het huis uit
* TheVulture had graag in de redactie van BB gezeten
Eindelijk, Tanja moet stoppen met roken of eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja naar de dbk, ik ben benieuwd.
Andere jaren was het zo dat de laatste 3 ofzo opdrachten krijgen en zo de eindprijs bij elkaar moeten spelen. De uiteindelijke winnaar krijgt het dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
\
Ik weet niet meer wíe het schreef, maar iemand postte hier dat ze waarschijnlijk die 400.000 door dit soort opdrachten bij elkaar kunnen sprokkelen. Kan dus zomaar ineens zijn dat nummer 3 met méér geld thuiskomt dan nr 1. Zou ik wel een mooie zet vinden eerlijk gezegd...
Ik schrik me doodquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef mriks het volgende:
hehe geluid
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
\
Ik weet niet meer wíe het schreef, maar iemand postte hier dat ze waarschijnlijk die 400.000 door dit soort opdrachten bij elkaar kunnen sprokkelen. Kan dus zomaar ineens zijn dat nummer 3 met méér geld thuiskomt dan nr 1. Zou ik wel een mooie zet vinden eerlijk gezegd...
Maar deze BB gaat wat 'kutgeintjes' betreft verder dan andere jaren... Wie weet wat voor dillema's er nog komen. En misschien worden alle niet ontdekte gevulde sokken wel afgetrokken van de grote eindprijs... Zou een mooie zet zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andere jaren was het zo dat de laatste 3 ofzo opdrachten krijgen en zo de eindprijs bij elkaar moeten spelen. De uiteindelijke winnaar krijgt het dan!
Geniale actie van BB!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef milagro het volgende:
[..]dat de missies ten koste gaan vh eindbedrag .... dat wordt dan geen gezellige reunie
die duim eraf en dan gaat ze op d'r grote teen sabbelen, ze kan erbij, dat heb ik al gezien, maar anders zorgt ze er wel voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Mvnl het volgende:
Ingrid krijgt 24 uur om te beslissen of ze haar siliconen laat verwijderen óf haar duimen laat amputeren, anders zal ze het huis moeten verlaten...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ralph heeft gedouched, sorry dames niks van in beeld geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |