Maar Brechtje! Dat mag helemaal niet!quote:
uit http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:# Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar Brechtje! Dat mag helemaal niet!
[..]
uit http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
![]()
![]()
Ja meid, dat mag niet he. Over en slotje.quote:
waar is maikel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
Maikel!! ik ben niet om jou aan t lachen!!![]()
Neee ik ook niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
Maikel!! ik ben niet om jou aan t lachen!!![]()
Ik lach me wel een kapotje om die foto hoor.quote:
welke foto?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me wel een kapotje om die foto hoor.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
stfudalijk denkt ie dat we wél aan t lachen zijn om hem
![]()
![]()
Van Elmaik0l.quote:
er zijn helemaal geen foto's van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van Elmaik0l.![]()
Zeg Breg, 2 posts achter elkaar kan natuurlijk niet he. Dat kan je best even editten.![]()
Maikel heeft anders hele mooie rode wangetjes hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van Elmaik0l.![]()
Zeg Breg, 2 posts achter elkaar kan natuurlijk niet he. Dat kan je best even editten.![]()
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef freiss het volgende:
Hoe ziet die foto van Maikel er dan uit
Beter rooie wangetjes dan rare wenkbrauwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maikel heeft anders hele mooie rode wangetjes hoor.![]()
En nu zeg ik niets meer want hij is naar mijn mammie gegaan.![]()
nou, dan doe ik dat maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.
whehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je Brechtje toevoegen op msn, ze heb hem als msn plaatje.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beter rooie wangetjes dan rare wenkbrauwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |