Dat mag niet meer van Conflict, twee keer achter elkaar posten, dan edit je hem maar in 1 post ofzo.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van Conflict, twee keer achter elkaar posten, dan edit je hem maar in 1 post ofzo.
Er zal wel een note gezet worden ofzo en als het de spuigaten uitloopt....tsja.....dan weet ik het ook niet he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
regel van conflict? je mag niet meer 2 of 3 of 4 keer achtermekaar posten?
wat is de straf als je het toch doet?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef B_BOY het volgende:
regel van conflict? je mag niet meer 2 of 3 of 4 keer achtermekaar posten?
wat is de straf als je het toch doet?
Ken wel mensen die dat na 1 keer al met een ban moesten bekopen, maar soms kan het toch niet anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zal wel een note gezet worden ofzo en als het de spuigaten uitloopt....tsja.....dan weet ik het ook niet he.![]()
Yvonne.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
spanky spanky
van wie krijg ik de straf? erodrome?
Ik nomineer Duderinnetjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
spanky spanky
van wie krijg ik de straf? erodrome?
Arme arme jongen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Brechtje, speciaal voor jou draai ik nu Hollaback Girl van Gwen Stefani!![]()
Jaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeg het ze maar Brechtje.
Anders moeten we er Fastchat van maken
ik snap inderdaad ook wel waarom het gedaan worden. anders gaan mensen bij wijze van spreken elk woord van hun eigenlijke bericht in een ander bericht zitten. om zo posts op te krikken. maarja aan de andere kant vaak wil ik nog iets meer zeggen en schiet me het ineens te binnen en onderaan reageren is makkelijker dan je post editten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ken wel mensen die dat na 1 keer al met een ban moesten bekopen, maar soms kan het toch niet anders?
Jaa!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Maar over dat ban-gedoe: ik heb bij GCSC regelmatig een viertal posts achter elkaar, als het rustig is en het topic is al een eind vol en ik ben me aan het inlezen. Dan kan dat toch makkelijk?
dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
Maar over dat ban-gedoe: ik heb bij GCSC regelmatig een viertal posts achter elkaar, als het rustig is en het topic is al een eind vol en ik ben me aan het inlezen. Dan kan dat toch makkelijk?
Ja verschrikkelijk maar gelukkig was het na 3 minuten alweer voorbijquote:
of gewoon als je meerdere reacties quote als je aan het teruglezen bent, lijkt me wel zo duidelijk om dat in verschillende posts te doen, anders heb je 1 lange post die toch niemand leestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik snap inderdaad ook wel waarom het gedaan worden. anders gaan mensen bij wijze van spreken elk woord van hun eigenlijke bericht in een ander bericht zitten. om zo posts op te krikken. maarja aan de andere kant vaak wil ik nog iets meer zeggen en schiet me het ineens te binnen en onderaan reageren is makkelijker dan je post editten.
ik 1 uur informatica en 1 uur SKquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dan heb ik sportdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |