Ook dat praten aan die tafel, net zoals met George.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Haha hij is echt funny The contest in jail![]()
![]()
Geweldig iddquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef Cassius het volgende:
Chiles ook weer geniaal in deel 2 van The Finale
Ow gelukkig, ik dacht al dat ik ontzettend wereldvreemd zou zijn dat Oz me niks zegt.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Brentmeister het volgende:
Sorry, maar kan iemand mij misschien uitleggen wat Oz precies isEen of andere serie over een gevangenis?
++ ["Net5"]quote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Cassius het volgende:
Dat is toch die gevangenis-serie die Net5 uitzond?
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef k_man het volgende:
Mij niet hoor. Ik vermoede het alleen door de reacties hier, maar verder zegt het me dus drie keer niks.
Maar dat "verder" wil ik dus wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
...de gevangenis uit de gelijknamige serie...
Kijk aan, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:52 schreef Slayage het volgende:
RTL 5 zond em geloof ik uit. Volgde ik ook een tijdje.
http://www.hbo.com/oz/?ntrack_para1=leftnav_category0_show17
Goeie infoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef NoSigar het volgende:
Het is een keiharde zeer realistische gevangenisserie met in bijna elke aflevering expliciete verkrachtingen en gruwelijke moorden. In de VS uitgezonden door HBO. In het stukje Seinfeld speelt hij samen met originele cast-member zoals de leider van de Aryans (' you a hebe?') Vern Schillinger.
Zoals ik al zei, als je de serie niet kent is het niet echt geweldig of zo.
Nou dat was eigenlijk wel de planning, om zo de serie te eindigen, als je naar het DVD commentaar van die aflevering luistert zegt Julia (Elaine) dat ze dat echt wilde doen destijds.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef Cheiron het volgende:
Vaag, ik dacht altijd dat de laatste scene van Seinfeld was dat ze in de metro afscheid nemen, net zoals die aflevering dat Jerry naar Coney island gaat. Dit was dus nogal een verassing voor mij.
Ja dat stukje met die metro zit toch aan 't eind van de 2e compilatie aflevering? Had ik ook een mooi einde gevonden, want dat is echt een mooie compilatie.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk wel de planning, om zo de serie te eindigen, als je naar het DVD commentaar van die aflevering luistert zegt Julia (Elaine) dat ze dat echt wilde doen destijds.
Maar deze oplossing is natuurlijk vele malen beter
het einde zoals het nu is ook, ze moeten nu boeten voor alle onmenselijke daden die ze in de jaren hebben verrichtquote:Op donderdag 3 november 2005 13:38 schreef SaferSephy het volgende:
het zou wel typisch in de stijl van Seinfeld passen
he's a very very bad manquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
het einde zoals het nu is ook, ze moeten nu boeten voor alle onmenselijke daden die ze in de jaren hebben verricht![]()
arme babu![]()
Ja, dat is wel een hele mooie jaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Stranger het volgende:
Ik vond dit einde ook erg mooi, met dezelfde discussie als de eerste aflevering.
'to me, that button is in the worst possible position' oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |