juistquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef Cassius het volgende:
"Did we have this conversation before?"
Jij leest ook Het Parool?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Dat ik nog niet in dit topic was geweest
Ik las vandaag in de krant dat 4 november Sheree North is overleden. Zij speelde Babs, de moeder van Kramer in Seinfeld.
Ik geloof dat die ook maar in 1 aflevering voorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef planethugo het volgende:
eerder dit jaar is ook al de vader van jerry (in de serie) overleden toch?
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik de ouders van kramer eens gezien heb
ja heb hem zelfs in mijn boekenkast staan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
juist
Heeft iemand hier het boek Sein Language gelezen?
Babs kwam voor in The Switch, en ze schijnt ook op t eind in de rechtzaal te hebben gezeten. Vader van Kramer is volgens mij ook nooit voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef Brentmeister het volgende:
Ik geloof dat die ook maar in 1 aflevering voorgekomen zijn.
toch wel gezien dusquote:Elaine lets a potential employer borrow Mr. Pitt's tennis racket, but the injury suffered may ruin her chances, especially when she must get his racket back. Jerry's girlfriend never laughs, but he meets her roommate who does, so Jerry decides he would like to make "the switch." George's model girlfriend may be bulimic. He needs proof, so he meets Kramer's mother, who's a bathroom matron. While there he finds out Kramer's first name, Cosmo. Kramer decides it is time to be himself and begins to use his first name. George has the perfect plan for "the switch," a menage a trois.
Paar dagen terug seizoen 5+6 bij bol.com besteld voor EUR 29,95 per seizoen! Helemaal vergeten dat ik nog een kortingsbon had. Die kan ik bij bol.com neem k aan niet gebruiken?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Thetallguy het volgende:
in de seizoen 4 box zat nog wel een kortingsbon van 5 euro voor seizoen 5
Hoiquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja, hoorde t ook op de radio vanmorgen! Had er eigenlijk niet meer aan gedachtBij play zag ik ook een giftset met een "miniature puffy shirt".
[afbeelding]
ik heb de eerste giftset nog wel gekocht maar de tweede vind ik echt niks aan ik heb van armoede de seizoenen maar los gekochtquote:
Nee, Kruger.quote:Op maandag 28 november 2005 18:01 schreef planethugo het volgende:
Mr Peterman had daar toch veel voor over, dat Human Fund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |