Daarover gaan ook die standup shows van Seinfeld, de Do you ever notice grappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:01 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm, ik vind juist dat er zoveel herkenbare zaken uit het dagelijkse leven in de serie zitten, alleen wordt er door Jerry, Elaine, Kramer en Seinfeld tot uit het uiterste uitgekauwd, maar hierdoor onstaan inderdaad héle vreemde situaties
In Novemberquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Evertje het volgende:
Wanneer kwamen de volgende dvd's ook alweer uit?
Precies! En ook de "What's the deal with....", dat is zo mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Daarover gaan ook die standup shows van Seinfeld, de Do you ever notice grappen.
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Cassius het volgende:
Is Seinfeld er volgende week nog wel op? Staat namelijk niet meer in de gids
Dat ie in zijn huis van zijn meid probeerde om dat te veranderen? Samen met Jerry?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef outcast_within het volgende:
Was laatst een aflevering met een Geweldige antwoordapperaat bericht van george.
Iemand die het zich ook kan herinneren?
Ja die is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef outcast_within het volgende:
ik doelde op een aflvering dat hij zijn vriendin ontwijkte zodat zij het niet kon uitmaken
Believe it or not,quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef outcast_within het volgende:
Was laatst een aflevering met een Geweldige antwoordapperaat bericht van george.
Iemand die het zich ook kan herinneren?
Origineel? Je bedoelt de muziek die er onder zit? Is dat niet gewoon een standaard keyboard ritmequote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef outcast_within het volgende:
hoe heet het orgineel eigenlijk?
Oh je wil em als filmpje. Hmm moet ik even kijkenquote:Heb je em ook toevallig gewoon als klein filmpje? ik heb em als mp3tje maar je moet toch zijn kop zien dat ie meegeniet
"The machine tape is to the tune of the Greatest American Hero theme song ("The Greatest American Hero (Believe it or not)," written by Mike Post and Stephen Geyer)."quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef outcast_within het volgende:
hoe heet het orgineel eigenlijk?
quote:A newspaper blocks out view of George's face. He lowers the paper to reveal...
a moustache.
George: What is Holland?
Jerry (also wearing a moustache): What do you mean, 'what is it?' It's a
country right next to Belgium.
George: No, that's the Netherlands.
Jerry: Holland *is* the Netherlands.
George: Then who are the Dutch?
hehe heb de intro gezien van greatest american hero. Ook stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
"The machine tape is to the tune of the Greatest American Hero theme song ("The Greatest American Hero (Believe it or not)," written by Mike Post and Stephen Geyer)."![]()
Vooral dat: 'Yeah, yeah, I am Batman.'quote:Cosmo Kramer: The bus is outta control. So I grab him by the collar, I take him out of the seat, I get behind the wheel, and now I'm driving the bus.
Jerry: Wow.
George Costanza: You're Batman.
Cosmo Kramer: Yeah, yeah, I am Batman. Then the mugger, he comes to and he starts choking me. So I'm fighting him off with one hand and I kept driving the bus with the other, ya know. Then I managed to open up the door and I kicked him out the door, ya know, with my foot, ya know, at the next stop.
Jerry: You kept making all the stops?
Cosmo Kramer: Well, people kept ringing the bell.
Dat is echt een geweldige scene jaquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef J_Davis het volgende:
Cosmo Kramer: The bus is outta control. So I grab him by the collar, I take him out of the seat, I get behind the wheel, and now I'm driving the bus.
Jerry: Wow.
George Costanza: You're Batman.
Cosmo Kramer: Yeah, yeah, I am Batman. Then the mugger, he comes to and he starts choking me. So I'm fighting him off with one hand and I kept driving the bus with the other, ya know. Then I managed to open up the door and I kicked him out the door, ya know, with my foot, ya know, at the next stop.
Jerry: You kept making all the stops?
Cosmo Kramer: Well, people kept ringing the bell.
The Serenity Nowquote:Op maandag 26 september 2005 18:19 schreef Aryan_S het volgende:
is de episode van vandaag zo goed? Ik ken ze nog niet allemaal uit mn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!
Seizoen 9. Laatste seizoen helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Welk seizoen wordt nu eigenlijk uitgezonden?
Ja, jammer dat ze daar op een gegeven moment helemaal mee gestopt zijn idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis de beginscénes van de stand-up van Jerry een beetje.
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis de beginscénes van de stand-up van Jerry een beetje.
Klopt, maar het was wel een leuke introductie voor de lading van de aflevering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.
Hmm valt wel mee vind ik. Ze hebben het ook langzaam afgebouwd volgens mij. In het begin van de serie had je vooraf een stukje, halverwege en zelfs aan 't eind geloof ik (:?). Vervolgens alleen aan 't begin en daarna helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.
Dat zijn jouw eigen constateringen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Aryan_S het volgende:
Vandaag een iets mindere episode: The Junk Mail met een cijfer van 7.4
En morgen is er een van de beste episodes van seizoen 9:
The Merv Griffin Show met een cijfer van 9.1
Neuh ik denk de TV.com episode guide.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat zijn jouw eigen constateringen?
Ja dat was echt mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef robertvt het volgende:
Ik kwam ook echt niet meer bij toen Kramer opeens z'n 'surprise guest' introduceerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |