abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2005 @ 19:33:51 #76
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30296607
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:32 schreef MaxPower het volgende:
Dat heeft hij meermalen aangegeven tijdens uitzendingen. Vaak wel met een kwinkslag als ondertoon, maar waarom zou hij dat niet menen. Hij kan door zijn kritiek zich nauwelijks meer tussen de supporters vertonen in de stadions.
Het is onzin. Maar goed, geloof wat je wil geloven... Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby... dat is muziek. Maar hij vindt zijn werk nog leuk en uitdagend. Ik begrijp dat je zijn uitspraken letterlijk neemt, maar trek niet te snel conclusies... Johan weet welke rol hij speelt in de diverse programma's. Vergeet dat niet.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_30296660
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby...
Dit probeer ik ook te zeggen toch? Als hij het echt waardeloos zou vinden zou hij er natuurlijk niet zitten.
  maandag 5 september 2005 @ 19:38:47 #78
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30296746
quote:
Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben.
Fout.
quote:
Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo.
Hij vindt zijn werk wel leuk.
quote:
Hij heeft er namelijk alleen maar last van.
Neen, hij beleeft er ook plezier aan.
quote:
Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.
In 99% van de stadions kan hij komen... En dat doet hij ook.

Sorry, maar je beeldvorming is niet geheel correct.
pi_30312990
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:38 schreef Jgeerling het volgende:
Ik citeer:
"Ik vond de uitzending <de wedstijden> verder fantastisch, ze hebben de beste presentatoren in huis gehaald en het circus waar mensen bang voor waren is achterwege gebleven. De toonzetting van De Wedstrijden was zeer serieus."
Hij vind nog steeds dat de wedstrijden goed gepresenteerd wordt, alleen mist hij de kritiek op gasten die klets verkopen..
Dit werd op Studio Sport volgens mij ook nooit gedaan, wel bij Studio Voetbal, maar dat is dan ook weer een heel ander programma.
quote:
Wilfred Genee presenteert de opvolger van Studio Sport professioneel en uitermate gelikt. Maar ik mis zijn kritische kanttekeningen zodra gasten onzin verkondigen.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30313159
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Het is onzin. Maar goed, geloof wat je wil geloven... Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby... dat is muziek. Maar hij vindt zijn werk nog leuk en uitdagend. Ik begrijp dat je zijn uitspraken letterlijk neemt, maar trek niet te snel conclusies... Johan weet welke rol hij speelt in de diverse programma's. Vergeet dat niet.
Hij heeft dat wel zelf ooit eens in een column en op TV gezegd . . .
(dat hij dus niet meer naar sommige stadions kan gaan)
pi_30313414
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij heeft dat wel zelf ooit eens in een column en op TV gezegd . . .
(dat hij dus niet meer naar sommige stadions kan gaan)
Klopt, ik heb het hem ook wel eens op tv horen vertellen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30354487
Misschien heeft hij geen Tom Tom en kan ie de stadions niet vinden???
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 september 2005 @ 15:08:21 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30354795
Op het Sparta Forum is men ook niet zo gecharmeerd van Johan Derksen en terecht, als je hoorde hoe laag hij reageerde op de kwestie Niels Kokmeijer/Rachid Bouaouzan. Ook voor mij was dit de druppel, Johan Derksen mag van mij van televisie af, liever gisteren nog dan vandaag.

Johan Derksen heeft een mening. Johan Derksen heeft ook media (meerdere vormen zelfs).

Mening + media = Propaganda, tenminste, als je het toepast zoals Johan Derksen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 7 september 2005 @ 15:44:36 #84
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30355854
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het hem ook wel eens op tv horen vertellen.
Hij heeft gezegd dat als hij in de uitzending iets zegt over Ajax dat hij dan dat weekend maar beter niet naar Ajax kan gaan... gekscherend... maar denk je nou echt dat hij daardoor niet meer naar ajax zou kunnen gaan? of niet meer zal gaan? Het is meer zijn visie op de gekke wereld waar we in leven dat een mening blijkbaar al gevaarlijk is, dan dat hij daadwerkelijk beweert niet meer veilig of welkom te zijn in de stadions
pi_30355971
Kan best zijn JD, maar als zelfs Kees Jansma al eens in elkaar getrimd is rondom een stadion, kan ik me niet voorstellen dat Derksen zich tussen de fanatieke fans van welke club dan ook kan begeven.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:55:42 #86
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30356152
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:48 schreef MaxPower het volgende:
Kan best zijn JD, maar als zelfs Kees Jansma al eens in elkaar getrimd is rondom een stadion, kan ik me niet voorstellen dat Derksen zich tussen de fanatieke fans van welke club dan ook kan begeven.
Dat beweert hij gelukkig ook nooit... Hij zit of op de perstribune of op een rustig plekje in een stadion. Hij zou wel gek zijn als hij tussen de "fanatieke fans" zou zitten...
pi_30358067
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:44 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat als hij in de uitzending iets zegt over Ajax dat hij dan dat weekend maar beter niet naar Ajax kan gaan... gekscherend...
Dat heeft hij inderdaad ook gezegd, maar hij heeft het volgens mij ook wel eens over dingen gehad die hij in sommige stadions heeft meegemaakt en dat het daar niet goed toeven is/was.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30362463
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
Op het Sparta Forum is men ook niet zo gecharmeerd van Johan Derksen en terecht, als je hoorde hoe laag hij reageerde op de kwestie Niels Kokmeijer/Rachid Bouaouzan. Ook voor mij was dit de druppel, Johan Derksen mag van mij van televisie af, liever gisteren nog dan vandaag.

Johan Derksen heeft een mening. Johan Derksen heeft ook media (meerdere vormen zelfs).

Mening + media = Propaganda, tenminste, als je het toepast zoals Johan Derksen.
Uiteraard heeft hij voor zichzelf een podium gecreerd waarin hij onverbloemd zijn mening kan verkondigen, propaganda lijkt me wat te ver gaan, hij krijgt genoeg tegengas.

Maar ik zie hem graag in elk geval, tenminste eens een kritische noot tussendoor.
Yeah baby Yeah!
pi_30541999
Gisteren een mooie opmerking over de 4e official die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Andorra Cocu een rode kaart ''aan naaide'':
Derksen: "Dan komt er zo'n Hans Worst die als een NSB'er de boel gaat lopen door klikken aan de scheids."

De manier waarop hij dat kan zeggen vind ik echt geweldig...
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:28:07 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30542464
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:11 schreef Chepke het volgende:
Gisteren een mooie opmerking over de 4e official die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Andorra Cocu een rode kaart ''aan naaide'':
Derksen: "Dan komt er zo'n Hans Worst die als een NSB'er de boel gaat lopen door klikken aan de scheids."

De manier waarop hij dat kan zeggen vind ik echt geweldig...
Hahaha, ik lach me rot!

Lekker objectief, als hetzelfde gebeurd tijdens de WK-finale van 2006 tegen Duitsland en Michael Ballack wordt er vanaf gestuurd, dan is die vierde official een held. Johan Derksen is de man die geilt op aandacht, hoe maakt het hem niet uit: door tegen heilige huisjes te trappen of het juist op te nemen voor de gevestigde orde (Johan Cruijff, Ruud van Nistelrooij etc), het maat hem niet uit hoe, áls hij maar aandacht krijgt.

Zielige kerel.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:30:14 #91
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_30542527
Hoewel ik de persoon Johan Derksen wel kan uitkotsen vind ik hem wel vaak gelijk hebben.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_30542530
Derksen heeft vaak gelijk.
Als je kijkt naar het Nederlands elftal dan zie je dat er nog heel weinig regelmaat inzit. Vooral omdat er zoveel gewisselt wordt, en telkens maar nieuwe spelers binnen gebracht.
Een speler zoals Davids is een van mijn favorieten, wil graag werken.
Maar zolang Kluivert niet in het NL team speelt, ben ik al blij. Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.
En Derksen kan soms overdrijven, en soms helemaal gelijk hebben. Hij kan het ook vertellen terwijl die persoon naast hem zit...
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:05 #93
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_30542691
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Strebertje het volgende:
Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.

Van mij part speelt Charles Manson als hij er elke wedstrijd er 1 inknalt.
Dat gezeik altijd, ook met mentaliteit enzo. Echt iets Nederlands.
Als iemand de kwaliteiten heeft mag hij van mij nog zo'n klootzak zijn.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:42:58 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30542924
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Strebertje het volgende:
Derksen heeft vaak gelijk.
Als je kijkt naar het Nederlands elftal dan zie je dat er nog heel weinig regelmaat inzit. Vooral omdat er zoveel gewisselt wordt, en telkens maar nieuwe spelers binnen gebracht.
Een speler zoals Davids is een van mijn favorieten, wil graag werken.
Maar zolang Kluivert niet in het NL team speelt, ben ik al blij. Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.
En Derksen kan soms overdrijven, en soms helemaal gelijk hebben. Hij kan het ook vertellen terwijl die persoon naast hem zit...
Nuttige bijdrage!

Patrick Kluivert is dus een moordenaar? Hij heeft iemand doodgeren in het verleden, maar dat maakt hem geen moordenaar. Daarbij heeft hij zijn straf gehad en heeft dit niet met het Nederlands elftal te maken. De term verkrachter erbij halen vind ik nogal simpel, zowel Robin van Persie als Patrick Kluivert zijn niet veroordeeld, dus zijn in mijn ogen ook geen verkrachter.

On topic dan maar, het eeuwige gezeik van Johan Derksen op het Oranje van Marco van Basten slaat nergens op, mocht de heilige Johan Cruijf zónder mooi voetbal aansprekende resultaten behalen met behulp van onbekende spelers, dan zou deze in élke column van Johan Derksen worden geprezen en zijn kont zou élke weer worden gelikt, maar goed, dat is logisch.
pi_30543148
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hahaha, ik lach me rot!

Lekker objectief, als hetzelfde gebeurd tijdens de WK-finale van 2006 tegen Duitsland en Michael Ballack wordt er vanaf gestuurd, dan is die vierde official een held. Johan Derksen is de man die geilt op aandacht, hoe maakt het hem niet uit: door tegen heilige huisjes te trappen of het juist op te nemen voor de gevestigde orde (Johan Cruijff, Ruud van Nistelrooij etc), het maat hem niet uit hoe, áls hij maar aandacht krijgt.

Zielige kerel.
je frustraties voeren de boventoon in elk geval en het voorbeeld wat je aanhaalt is waardeloos.
Yeah baby Yeah!
pi_30543192
Derksen was juist diegene die idd Griekenland de hemel in prees omdat ze daar met simpel voetbal goede resultaten haalden. Misschien is het voetbal van Nederland niet iedereen naar het zin, maar voorlopig hebben we de makkelijkste kwalificatie sinds jaren bijna achter de rug. de resultaten zijn dus redelijk tot goed. Maar dan gaat Derksen ineens wel zeuren.

Mijn stelling, Derksen zeurt gewoon graag om het zeuren.
Castel di Sangro per sempre!
pi_30543199
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Van mij part speelt Charles Manson als hij er elke wedstrijd er 1 inknalt.
Dat gezeik altijd, ook met mentaliteit enzo. Echt iets Nederlands.
Als iemand de kwaliteiten heeft mag hij van mij nog zo'n klootzak zijn.
Onzin, er zit een verschil tussen een interland en een competitiewedstrijd.
Moordenaars, danwel verkrachters mogen inderdaad niet ons land vertegenwoordigen, ook al heten ze Maradona, Pele of Cruijff.
Yeah baby Yeah!
pi_30543243
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage!

Patrick Kluivert is dus een moordenaar? Hij heeft iemand doodgeren in het verleden, maar dat maakt hem geen moordenaar. Daarbij heeft hij zijn straf gehad en heeft dit niet met het Nederlands elftal te maken. De term verkrachter erbij halen vind ik nogal simpel, zowel Robin van Persie als Patrick Kluivert zijn niet veroordeeld, dus zijn in mijn ogen ook geen verkrachter.

On topic dan maar, het eeuwige gezeik van Johan Derksen op het Oranje van Marco van Basten slaat nergens op, mocht de heilige Johan Cruijf zónder mooi voetbal aansprekende resultaten behalen met behulp van onbekende spelers, dan zou deze in élke column van Johan Derksen worden geprezen en zijn kont zou élke weer worden gelikt, maar goed, dat is logisch.
Derksen heeft gelijk dat hij van Basten een waardeloos mens vindt, dat toevallig een gelukkig handje heeft in het spelen van kwalificatiewedstrijden.
Maar hij zal inderdaad helaas geen kritiek leveren op Cruijff, dat is zijn manco.
Yeah baby Yeah!
pi_30543769
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Jgeerling het volgende:
Derksen was juist diegene die idd Griekenland de hemel in prees omdat ze daar met simpel voetbal goede resultaten haalden. Misschien is het voetbal van Nederland niet iedereen naar het zin, maar voorlopig hebben we de makkelijkste kwalificatie sinds jaren bijna achter de rug. de resultaten zijn dus redelijk tot goed. Maar dan gaat Derksen ineens wel zeuren.

Mijn stelling, Derksen zeurt gewoon graag om het zeuren.
het is volkomen terecht dat er gezeurd wordt over het spel van oranje. De bondscoach heeft bij zijn eerste persconferentie gezegd dat één van de doelstelligen is om aantrekkelijk voetbal te spelen spelen. Dat is nog geen wedstrijd gelukt, dus mag daar kritiek op worden gegeven. Verder is zijn selectiebeleid op z'n minst merkwaardig te noemen. Ajax speelt al jaren slecht voetbal, met af en toe een keer een goede wedstrjid, maar toch blijft van basten veel Ajacieden selecteren. En dan zijn het in sommige gevallen ook nog bankzitters, terwijl diezelfde van Basten heeft gezegd dat spelers een basisplaats moeten hebben bij hun club, om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal.

Overigens ben ik zelf fan van Ajax, dus mijn uitspraken over Ajax zijn niet omdat ik de club niet mag. Ik vind alleen dat ze al jaren niet meer goed spelen. De laatste keren dat ze kampioen zijn geworden (2002 en 2004) was dat niet met goed voetbal.
  maandag 19 september 2005 @ 09:58:26 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30719453
Die zeiksnor heeft het voor elkaar dat ik in de rust van een wedstrijd ga zappen naar een andere zender, ook voor en na de wedstrijd kijk in niet meer naar de voor- en nabeschouwingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')