abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30169085
kan dit vinden http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fwww.communityteam.de%2Fgalerie.php%3Fgo%3Dsubkategorie%26kat%3D1099

[ Bericht 38% gewijzigd door jazza op 01-09-2005 16:04:04 (even vertaald naar engels waar mogelijk) ]
  donderdag 1 september 2005 @ 16:09:41 #102
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30169359
quote:
Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30169381
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Op het werk hebben ze die site geblocked. Kijk vanavond wel even. Op zich is zoiets samen met de BF2 recorder wel leuk voor mijn Lan Party.
tis van de makers van bf2 zelf Dice! http://wolfgaming.net/vb/showthread.php?t=14703
pi_30171286
Ik krijg net een pakketje binnen van fok!, open het: BF2!!
relaxt! heb het spel nu gewoon origineel!
bedankt fok!
pi_30171525
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
bedankt fok!
gefelicteerd! welkom op het slagveld...
  donderdag 1 september 2005 @ 17:23:36 #106
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30171889
Dat we je maar vaak mogen doden
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30172377
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef alsem het volgende:
bedankt fok!
Hip, deed je met een contest mee?
pi_30173983
ik heb ook eens wat op fok gewonnen, wie nog meer?
  donderdag 1 september 2005 @ 19:09:26 #109
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30174965
quote:
Je kan die site ook gewoon in het engels draaien. Zit rechtsboven een optie voor. Niet dat dan alles vertaald wordt, maar goed.

Heb overigens nog geen download gevonden. ff verder zoeken

na heel ff gezocht te hebben:
http://lists.matureasskic(...)005-June/000048.html
Het werkt nog niet.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30175115
zou je mij ook willen toevoegen in de TT
ingame: Shilizous
x-fire: Shilizous

Ik ben pas begonnen maar speel vaak
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_30175335
WEEEE, vandaag met een vriend even op een local game 1 vs 1 dogfighten. Altijd fun
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_30179374
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is

ik mis FJD,Morpheus,BMH,Jafarx,Stoja,Jedi en anderen (ookal was jafar vandaag online)
het gaat over de gezellige TS bende dus

wel zal ik de admin tools aan laten staan om evt te kicken!
maar ik vraag jullie wel om wat duidelijker te zijn...
niet van: ''Hey Sickert kun je ff kicken?''
Zeg duidelijk waarom! dat je er in wil, dat ze zitten spawn te kille of aan het TK'n zijn
want het is als ik b.v ingame zit vervelend om iemand te kicken... en daarom vind ik dat de rede wel belangrijk moet zijn

verder vind ik 1 persoon in het bijzonder zeer irritant op TS .... en ik ga m daar ook even op wijzen

Dycati ik vind het prima dat je er bij bent op TS maar 5 minuten was ik je al zat... constant zit je te schelden en te mekkeren over vannales en nog wat en bij welke vlag je zit blabla bla.
De manier waar op jij praat vind ik asociaal... (de woorden die je dus gebruikt)
Na enkele korte hints bleef je zo doen.... graag zou ik t fijn vinden als je het wat rustiger aan doet.... dank u

Mischien dat ik nog te porren ben als er leuke mensen online zijn maar anders blijf ik lekker van battlefield af tot de patch er is

Sickert.nl
Narf!
pi_30180267
ik heb dus een GRUWELIJK TAKKE probleem. nee dit is gewoon kut! ik speel in sommige maps en plots krijg ik allemaal grijze vlakken, alles stottert. of deze variant krijg ik ook, alles word dan geel op bepaalde plekken

WTF is dit!
pi_30180336
ik kom eraan
pi_30180568
There is a problem with your connection. Ja...Doei !!!!..krijg maar mooi 't heen en weer.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30181167
weet niemand een oplossing voor me kut probleem ? of weet de geek-term voor dit, zodat ik kan googlen?
pi_30181284
welke driver-versie heb je erop staan?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30181346
geek term = Battlefield looks fucked...

nieuwste drivers?
welke video kaart?
etc etc geef eens wat meer info..
Narf!
pi_30181665
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Sickert het volgende:
poeh.. ik heb het helemaal gehad met battlefield... ik speel niet meer totdat de vaste players weer online en de patch er is! ....
ik irriteer me dood aan al die ongecoordineerde zooi en de noobs die voor je auto gaan staan of in je artillery gaan lopen als of daar gratis vreten is
Sickert.nl
Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,

Loopt er iemand in je artillery terwijl jij waarschuwd d.m.v. het icoontje op de map (en door het te zeggen) en toch blijft hij staan
Gewoon kicken al staat hij dik eerste!

Spring iemand voor je voertuig, terwijl je dat ding hoort aankomen (tenzij je geen speakers aan hebt) je ziet een icoontje op de map en het is niet de eerste keer
Gewoon kicken als staat hij dik eerste!

En nog steeds sta ik voor om bij de server message iets te schrijven, gewoon een zin waaruit duidelijk moet komen dat we het niet op prijs stellen als je gaat baserapen, voor auto's springen van je eigen mensen, tken en dat soort dingen
  donderdag 1 september 2005 @ 22:15:53 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_30181795
Net ook een schijtpotje gehad. Dat je bevelhebber bent omdat niemand anders het wil, ookal schiet je er weinig mee op omdat niemand in squads zit.. Word je van een afstand neergeknalt door een teamspeler, vergeef je hem gewoon, schiet je dezelfde gast in een hectisch vuurgevecht per ongeluk neer met je tank, vergeeft ie je niet.
Twee keer in de min uitgekomen, flikker maar lekker op .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30181930
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef Razorback het volgende:

[..]

Jullie moeten als admins ook gewoon makkelijker zijn in het kicken van mensen,

Loopt er iemand in je artillery terwijl jij waarschuwd d.m.v. het icoontje op de map (en door het te zeggen) en toch blijft hij staan
Gewoon kicken al staat hij dik eerste!

Spring iemand voor je voertuig, terwijl je dat ding hoort aankomen (tenzij je geen speakers aan hebt) je ziet een icoontje op de map en het is niet de eerste keer
Gewoon kicken als staat hij dik eerste!

En nog steeds sta ik voor om bij de server message iets te schrijven, gewoon een zin waaruit duidelijk moet komen dat we het niet op prijs stellen als je gaat baserapen, voor auto's springen van je eigen mensen, tken en dat soort dingen
ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op

heb er gewoon geen zin meer in

* Sickert w8...
Narf!
pi_30182283
waarom denk je dat ik zo weinig speel sickert? er is geen lol aan zo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30183237
W0000000000000H000000000000000000000000 keb vandaag mijn "nieuwe" pc-prut aan de praat gekregen en battlefield 2 demo draait lekker vloeiend 14.gif morgen naar de winkel sprinten voor de echte

*gaat weer verder met helicopters oefenen*
pi_30183340
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:19 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik kick ook erg makkelijk... maar het maakt het er niet leuker op

heb er gewoon geen zin meer in

* Sickert w8...
Ik snap het ook wel allemaal,
Het beste is de FOK server helemaal vol met FOKKERS, omdat wij tenminste weten wat we van elkaar verwachten (dat niet iemand gaat baserapen, zomaar erop los gaat tken, niet je eigen mannetje uit een helicopter knalt en dat soort dingen).

Maar staat het punish systeem weer aan

iig mensen die elkaar niet kunnen vergeven moeten er (vindt ik) regelrecht uit. (tenzij je lomp loopt te doen door met een tank gewoon lekker over je eigen mensen rijdt, granaten alle kanten opgooid waar je eigen spelers staan en dat soort dingen.

Verder heb ik ook een hekel aan die mensen die de weg versperren met mijnen
Je ziet ze de mijnen neerleggen (je zit net in een apc dus je kan niet toeteren).
Zijn ze klaar met het plaatsen van mijnen draaien ze zich om en zien ze jouw gewoon staan en dan gewoon weglopen en niet bijvoorbeeld een paar mijntjes weghalen zodat ik er langs kan

En van mijn part mogen die er ook gewoon directa gekicked worden.

Maar zoals ik al zei als je echt een leuk potje wilt moet je met de hele FOKKER groep omdat wij als groep weten wat we van elkaar verwachten. En ik stem dan ook voor om gewoon een keer een FOKKER night te houden dat er dus 32 FOKKERS zijn die gewoon gaan spelen zoals iedereen het van je verwacht. (geen baserape en die shit)
pi_30184380
Fokker night lijkt me leuk plan...

Tja Sickert,.. Ik zou willen dat ik vaker kan spelen maar zoals je weet ben ik veel bezig `savonds en zeker nu in september mijn cursussen weer beginnen.

Ben er morgen weer bij en plan er mijn avondje naar.. Wellicht dat ik niet ga zuipen en gewoon ook op zaterdag avond speel. Graag zou ik van BMH nog horen hoe we het gaan anpakken met de wars van BOF!. Maandag staat de volgende weer voor de deur en ik wil weten of we een toegewijde groep kunnen samenstellen en of we nog wat kunnen gaan trainen op de FoD server bijvoorbeeld. Denk dat voortijdige planning best noodzakelijk is gezien de laatste debacles met de wars...

Nog een update over de LAN party:

Zondag om 13.00 hebben we vergadering in Rotterdam bij TGS over ons evenement. Marco zal aanwezig zijn als Hoofdredacteur van FOK! Games dus we hopen nu wel spijkers met koppen te gaan slaan. Ik hou jullie op de hoogte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')