Kreeg ik in m'n mail.quote:Hello there
I am Ghostface from ETBF. For tonights match:
ETBF vs Band of Fokkers
18:00 GMT - 19:00 CET
Strike at Karkand = 3 rounds
Gulf of Oman = 3 rounds
Commander Allowed.
8 vs 8
Our Server 85.236.101.64:16767
Password = clanwar
Our IRC channel is #ETBF.clan
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)quote:
Stoja doe je mee?quote:Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
Nee, alle maps op 1 server. Voorkomt een hoop ge-ouwehoer.quote:Op zondag 4 september 2005 18:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Is toch hun map op onze server en onze map op hun server? Zo was het tenminste toen ik nog Ladder wars speelde op Clanbase (x jaar terug)
Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.quote:
neem je je bordje mee naar je pcquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ben nu eten aan het klaarmaken, is rond 8:38 klaar dan nog opeten (10 minuten werk) ofzo. Het zou dus moeten lukken.
Ik kan niks andersquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
neem je je bordje mee naar je pcik neem aan dat jij graag in een tank of APC wilt rijden?
zet je bordje naast je pc neerquote:Op zondag 4 september 2005 18:25 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben er niet moet nu nog eten ben dus pas 19:15 klaar ofzo
ja idd!quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
zet je bordje naast je pc neer
Samen tanken/apc-enquote:
midden in een war aan komen kakken gaat niet werken :|quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING * Middag tuig![]()
[afbeelding]![]()
nee, er komt geen grootse aankondigingalleen dat ik weer bij zal zijn na een lange tijd
van afwezigheid.
Denk zo +/- 19:30 uur om server 85.236.101.64?
laters!
De cake moeten jullie zelf voor zorgen. 18:50 bevolken we de server.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |