abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30256477
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef jazza het volgende:
maar gasten, het gaat de meeste members niet om de wars... dat is meer iets wat je kan doen... bedenk nog even goed wat de basis van BoF is....
dat vind ik dus ook

maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase

of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)

ik vind vrijblijvend ook het beste
Narf!
pi_30257190
als jullie er eentje te kort komen wil ik best wel ff meespelen.
ik speel alleen pas een weekje
  zondag 4 september 2005 @ 14:12:54 #253
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30257481
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559
Ik kan je niet op de lijst van aanwezig zetten, dit zul je zelf moeten doen. Maar ik weet nu dat je komt, dus dat is het belangrijkste.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30258147
Hell To The Liars
pi_30258285
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score

Die kreeg ik net, beter
pi_30258333
Hell To The Liars
pi_30258455
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:

15000 Commander score

[afbeelding]

Die kreeg ik net, beter
pi_30258588
de expert badge zal ik nooit krijgen, 10 x de score van nu
pi_30258601
ik ben over de 5000 eindelijk...
  zondag 4 september 2005 @ 15:13:13 #260
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_30259018
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook

maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase

of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)

ik vind vrijblijvend ook het beste
En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_30259044
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Frenkyboy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...
idd
pi_30259352
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:

15000 Commander score

[afbeelding]

Die kreeg ik net, beter

Respect
pi_30259449
Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:

-Geen voorbereiding
-Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
-Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)

Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...

No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....

Dus nu de draad even oppakken:

Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens
(kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)

2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?

Wie gaat er commanderen? Sickert?

Wie welke kits??

Barst maar los we hebben nog een paar uur...

Start tijd half 7 op TS??

Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??

[ Bericht 16% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 15:41:59 ]
pi_30262368
quote:
Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:

weet er notabene iemand hoe die warserver van ons werkt? En de clanbase regels qua wars?
  zondag 4 september 2005 @ 17:14:12 #265
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30262555
Ik doe mee met de war. (als dat nog door gaat)
pi_30262619
ik kan eventueel nog wel meedoen .. (kreeg net mail dat k morgen niet naar school hoef en mijn huiswerk wat ik vandaag nog moest doen naar morgen kan schuiven) maar dan niet dat ik straks voor nix ergens zit te wachten en dat de war niet doorgaat omdat t een en ander niet goed geregeld is.
  zondag 4 september 2005 @ 17:23:28 #267
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30262879
Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30262904
ik kan helaas niet meedoen. Ben dan nog aan eten
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_30262921
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef PirE het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
de match is vandaag
  zondag 4 september 2005 @ 17:28:40 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30263075
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

de match is vandaag
Aha en om 19:00 dan ga ik meestal pas eten. Zal krap worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30263228
quote:

-Geen voorbereiding
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)

Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...

No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....

Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens

Wie welke kits??

ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1 squad met 4 man waarvan
1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.

Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).

maar goed dit is mijn visie.
en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
pi_30263340
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.

2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).

en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek. (wel onthouden dat de global unlocks niet beschikbaar zijn en we vastzitten aan de stock wapens)
pi_30263552
Uhmmm ik sta bij de war als avaiable terwijl ik nu net pas leest dat er een war is!!
19.00 zou ik redden, en het lijkt me ook wel leuk (heb al 2 dagen niet echt meer battlefield gespeelt) MAAR dan moet er niet opeens een password op zitten zodat ik 1,5 potjes later er pas bijkomt en de password via irc moest vragen. Maargoed kan zijn dat ik dat over het hoofd heb gelezen wat betreft het password.

Ik laat me op avaiable staan mocht er te weinig man zijn. Wil wel graag een tactiek en wie is wat etc. Want laatst liepen we idd maar wat door elkaar had ik het idee. Zelf heb ik de voorkeur (vind ik leuk, en ben ik beter in dan te grond/lucht of whatever) voor Bevelhebber.
Maar Sickert wil dat ook zijn zo te lezen.

Ik hoor het wel.... zolang we maar WEL met 8 man spelen.
BF2: Diamond3d
  zondag 4 september 2005 @ 17:47:59 #274
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30263649
quote:

-Geen voorbereiding
-Mailing opzetten?

Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens

Wie welke kits??

Ik ben hier niet van het promo team. De war werd 12 aug aangekondigd op het Fok forum, clanbase & de clan site. De friendly war van afgelopen maandag was dus de training, maar omdat de helft niet kwam opdagen vond ik herhaling van de training nutteloos.

Het licht totaal niet aan de voorbereiding, maar aan de houding van de spelers. "Geen verplichtingen jongens" is zo'n statement waardoor sommige leden denken dat ze hun afspraken niet hoeften na te komen. Heel erg leuk en aardig, maar ik heb mooi de P in na die mislukte clanwar van Maandag. Ik plan de wars, maak een forum post op de clansite, en als jullie willen oefenen dan hoef ik dat niet te regelen ( geen verplichtingen?).
quote:
De onze (zoals in de forum post, clanbase & fok forum aangeven staat).

[ Bericht 8% gewijzigd door BMH op 04-09-2005 17:53:23 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30263736
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
Ik ga alvast invullen...

1e keuze:
squad 2 - engineer in APC/tank

2e keuze:
squad 1 - support

Wie zijn er uberhaupt?

BMH
Domo
Sickert
Jafarx
Jedi
Ash
Johan
Diamond
NLboy
I-spy
sickmyduck?
Raffie?
Dickie?

Verder zie ik graag sickert als commander en Domo als squadleader voor squad 1. En BMH voor squad 2...

Wordt er eigenlijk gevlogen in een 16 player map? anders moeten we een goede piloot hebben..

Enneh goed punt:
Welke server?? Zijn er clanbase regels??
Edit: het is op onze gewone server ...(info: BMH)

BMH help!!!!!!!!!

Ik ga nu ff spelen alvast en hoor eht wel via xfire of TS als we hier gaan bespreken of over de TS....

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 18:28:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')