dat vind ik dus ookquote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef jazza het volgende:
maar gasten, het gaat de meeste members niet om de wars... dat is meer iets wat je kan doen... bedenk nog even goed wat de basis van BoF is....
Ik kan je niet op de lijst van aanwezig zetten, dit zul je zelf moeten doen. Maar ik weet nu dat je komt, dus dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Zet mij maar ook op de lijst voor vanavond! ID = 4458559
quote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score
[afbeelding]
Die kreeg ik net, beter
En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...quote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook![]()
maar het is wel jammer dat mensen wel mee willen doen maar zich niet ff aanmelden @ clanbase
of zoals vorige keer zich aanmelden en niet komen (naja jedi had gezegd dat ie niet kon)
ik vind vrijblijvend ook het beste
quote:Op zondag 4 september 2005 15:13 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er 10 deeltjes terug nog een korte discussie heeft gewoed over "wie mag er nu meedoen als we teveel aanmeldingen voor een war hebben"...![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 14:45 schreef escape_nl het volgende:
IAR: 33 minutes as Commander
15000 Commander score
[afbeelding]
Die kreeg ik net, beter
weet er notabene iemand hoe die warserver van ons werkt? En de clanbase regels qua wars?quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??
de match is vandaagquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef PirE het volgende:
Ik heb al 2 weken niet gespeeld, maar misschien ben ik morgen op tijd thuis en dat kan ik wel meedoen. Ik kan niets garanderen.
Aha en om 19:00 dan ga ik meestal pas eten. Zal krap worden.quote:
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:
-Geen voorbereiding
-Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
-Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)
Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...
No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....
Dus nu de draad even oppakken:
Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens![]()
(kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)
2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?
Wie gaat er commanderen? Sickert?
Wie welke kits??
Barst maar los we hebben nog een paar uur...
Start tijd half 7 op TS??
quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1 squad met 4 man waarvan
1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.
Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).
maar goed dit is mijn visie.
en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek. (wel onthouden dat de global unlocks niet beschikbaar zijn en we vastzitten aan de stock wapens)
Ik ben hier niet van het promo team. De war werd 12 aug aangekondigd op het Fok forum, clanbase & de clan site. De friendly war van afgelopen maandag was dus de training, maar omdat de helft niet kwam opdagen vond ik herhaling van de training nutteloos.quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef jpjedi het volgende:
Sorry hoor BMH maar ik moet dit even kwijt:
-Geen voorbereiding
-Nagenoeg geen bekendheid aan gegeven hier
-Geen leuk verhaaltje hier gepost om iedereen over de streep te halen
-Mailing opzetten?
-Geen mooie tactiek of (TS) planning (dat is toch waar de war mensen echt behoefte aan hebben is hier gebleken)
Kan je ook niet klagen dat er geen animo is. De helft weet het niet eens hier volgens mij...
No offence maar denk dat dit de reden is.... Eerst even hand in eigen boezem steken....
Dus nu de draad even oppakken:
Deelnemers:
BMH
Sickert
Jafarx
Jedi
Johan
??
(topcluppie trouwens![]()
(kan nu even niet in clanbase, ben niet thuis dus even aanvullen)
2 klein squads voor meer beweeglijkheid en mogelijkheden?
Wie gaat er commanderen? Sickert?
Wie welke kits??
Barst maar los we hebben nog een paar uur...
Start tijd half 7 op TS??
De onze (zoals in de forum post, clanbase & fok forum aangeven staat).quote:Gaan we op de FoD server of op onze warserver van i3D??
Ik ga alvast invullen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ik ben voorstander van twee squads.. we hebben bij volledige bezetting 7 man (8 - 1 commander).. dat wordt dus in mijn visie:
1 squad met 4 man waarvan
1x medic (waarschijnlijk de squadleader.. deze moet in leven blijven)
1x spec ops (c4 is altijd handig.. voor tanks.. voor artillery op te blazen etc),
1x support (niks zo irritant als zonder ammo komen te zitten en je bent als spec ops zo door je C4 heen)
1x (antitank/assault). Anti-tank heb je in t algemeen alleen nodig als je armor support onvoldoende is en assault is handig voor t betere hakwerk.
Squad 2 wat 3 man over heeft zou er als volgt uit kunnen zien:
2x Engineer (Squadleader in tank en eentje in APC even uitgaand van de beschikbare armor in karkand. Weet niet hoeveel armor er beschikbaar is in oman?)
1x support (mocht de APC en of tank out of ammo raken en als er eventueel wat spec ops opzij moeten worden geschoten).
maar goed dit is mijn visie.
en wie deze posities in zou moeten vullen.. ik zeg dan maar altijd zet de mensen die t beste uit de voeten kunnen met een bepaalde kit op die plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |