Jij weet haar Geheim nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg het nogmaals, waarom hebben ze Linda uitgekozen, vanwege haar dubieuze uitspraken (Ik kan niet zonder seks)? Want ze is een verschrikkelijk saaie doos.
Zij zegt wel gewoon wat ze denkt en heeft scheit aan anderen, dat kan nog wel leuk gaan worden denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske nog voor vuurwerk gaat zorgen, want die neemt geen blad voor de mond. Ik heb ook het idee dat Lieske en Roel de enige twee zijn die zich niet anders voordoen dan ze zijn. Lieske is alles behalve een saaie doos, dit in tegenstelling tot veel anderen.
Er begint zich een lichte voorkeur voor Lieske af te teken in jouw posts, Scanman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske nog voor vuurwerk gaat zorgen, want die neemt geen blad voor de mond. Ik heb ook het idee dat Lieske en Roel de enige twee zijn die zich niet anders voordoen dan ze zijn. Lieske is alles behalve een saaie doos, dit in tegenstelling tot veel anderen.
echt wel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft gedoucht en is niet op cam geweest. Stelletje motherfuckers!!!
Nou, ze heeft wel heel andere voorkeuren dan ik heb... maar ze lijkt me tot nu toe wel het spontaanste ja. De rest komt zo berekenend over. Kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er begint zich een lichte voorkeur voor Lieske af te teken in jouw posts, Scanman.
Het gaat dus toch niet de blonde labiele duimelot worden?
Die indruk heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is Roel juist degene waarbij het overduidelijk is dat hij zich anders voordoet dan dat hij is.
Dat kan leuk wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef milagro het volgende:
Lieske zal moeten strijden om Roel, met Dido... en nu mag ze Dido nog ....
Wacht maar tot ze hoort wat Roel Dido allemaal bekend heeft
Ja, maar niet persé in dit huis enkel, meer gewoon altijd, heb ik het idee, loopt zichzelf voorbij, met al zijn relaxte ik pik geen authoriteit gewauwel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is Roel juist degene waarbij het overduidelijk is dat hij zich anders voordoet dan dat hij is.
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
echt wel!
of was dat een grapske, over lieske
Over Roel twijfel ik inderdaad meer dan over Lieske. Roel lijkt wel meer iemand naar de bek te lullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaakt
Maar wil Dido Roel? Denk 't niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef milagro het volgende:
Lieske zal moeten strijden om Roel, met Dido... en nu mag ze Dido nog ....
Wacht maar tot ze hoort wat Roel Dido allemaal bekend heeft
Jep, borsten en billen, alles te zien, wel via de spiegel volgens mij, maar het was goed te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |