Juist wel... Vrij boeiend gesprek geweest in de tuin tussen Lieske en Roel... en net tussen Dido en Roel. (zie streamverslagen)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
goedenmiddag allen
Ik ben ook weer een beetje bijgelezen, niet echt veel boeiends gebeurd vandaag he?
Tja, zo kun je alles negatief uitleggen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:20 schreef Ethel het volgende:
Volgens mij was Lieske eerst met de mannen op de hometrainer aan het praten, toen kwam Nathalie erbij, en alle aandacht naar haar toe. Vervolgens droop Lieske stil af en is gaan douchen![]()
"Ik drink echt veel, iedere dag, dan ben je nooit echt nuchter, zeg maar"quote:
Idd net gelezen, bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel... Vrij boeiend gesprek geweest in de tuin tussen Lieske en Roel... en net tussen Dido en Roel. (zie streamverslagen)
Net te laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef vw_caddy het volgende:
RegieDe eerste keer dat ze alles eens goed in beeld laten zien
![]()
![]()
Nee verdomme, ding maakte caps van MediaSpy ipv Windows media playerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik weer gemist omdat ik zat te streamen... Iemand captures???
weinig gebeurd, want veel gefietst, maar des te meer geroddeld en een zo goed als bekentenis van Roel, een verhaal van Nathalie over Ralph, hun relatie en wat ze nog voelt.... juist een bijzonder informatieve dagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
goedenmiddag allen
Ik ben ook weer een beetje bijgelezen, niet echt veel boeiends gebeurd vandaag he?
Ja ik zie het ook net pas? Een schaatsmuts?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héy wat loopt die Rikkert de hele tijd dom erbij?![]()
Dat is dan ook wel weer leuk dat geroddelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
weinig gebeurd, want veel gefietst, maar des te meer geroddeld en een zo goed als bekentenis van Roel, een verhaal van Nathalie over Ralph, hun relatie en wat ze nog voelt.... juist een bijzonder informatieve dag
dat fietst echt niet lekker hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom leggen ze gewoon niet een kussen op het zadel om de anus-pijn te verzachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |