quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef LuQas het volgende:
Ik word wel echt een beetje moe van die bewuste 'betrek de buik erbij' gesprekken...
Mwoah, ik vind Roel niet bepaald een van de meest achterlijke gasten in het huis. Hij denkt wel veel na over het een en ander.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
Roel moet wel erg nadenken met zijn halve hersenkwabje over de vraag van dido...
Ja en al die eigenschappen die Roel noemt, uiterlijk en innerlijk, bezit Didoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef ks_choice het volgende:
dido vindt het knap dat Roel zo'n beetje weet wat voor karaktereigenschappen hij zoekt.
okay....
Nu is hij haar ook wel erg naar de mond aan het praten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Maurisico het volgende:
hahaha die roel, gaat ie opeens de gevoelige rakkert uithangen, hoe breng ik een gesprek de verkeerde kant op!!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel: ik heb een rol drop in mn zak voel maar...
dido: echt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat witte ding achter roel zijn hoofd een uitbreidingskaart ofzo???
hou eens op, jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat witte ding achter roel zijn hoofd een uitbreidingskaart ofzo???
met haar is-ie leukerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef LuQas het volgende:
Roel met zijn twee broertjes (Roel uiterst rechts), best schattig
[afbeelding]
Maar vooral met zijn neef kan hij op één niveau (Lees: "vaag") lullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef LuQas het volgende:
Roel met zijn twee broertjes (Roel uiterst rechts), best schattig
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |