Nee, dat denkik ook niet, maar dan is het zaadje kutnijd al wel gezaaid, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Dido Roel? Denk 't niet.
Ik hoop dat Dido en Lompelieske binnenkort eens onder vier ogen gaan babbelen en dat wij dan mee mogen luisteren. Dat kan wel eens een interessant aftastend gesprek worden.![]()
Uh... zit ik net te beweren dat Dido Roel niet wil.... OK.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef ioko het volgende:
Roel mag Dido s nachts wakker maken voor een massage !!
![]()
Beter toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef ChantalC het volgende:
Volgens mij vergeten ze dat er in de woonkamer veel licht is en het vol hangt met camera's :-)
Idd, ze ligt net iets te dichtbij en ze kijkt 'm net iets te speciaal aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef mrcool het volgende:
Zij wil hem ook wel als je het mij vraagt.
Het lijkt er wel op,zo jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef mrcool het volgende:
Zij wil hem ook wel als je het mij vraagt.
Da's waar ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Want het doet er niet toe of Dido wilt, het gaat erom dat Roel Dido wilt, niet of hij haar ook krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |