haal die grimas van die smiley afquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van eerste schooldag
Hoe was het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van eerste schooldag
Ik zit in de 5e, en ik heb 4 keer wiskunde, 3 keer scheikunde, 3 keer natuurkunde en 3 keer bio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
geen muziek meer dit jaarmaar wel tekenen
tekenen zuigt
en zingen niet
en 2 uur natuurkunde, 2 uur biologie maar 3 uur scheikundeben ik nou de enige die dat vaag vind?
![]()
Ik heb 6 uur wiskunde in de weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zit in de 5e, en ik heb 4 keer wiskunde, 3 keer scheikunde, 3 keer natuurkunde en 3 keer bio.
Ik heb allemaal nieuwe leraren op dat zwamhoofd van Gorter (levensbeschouwing) na.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Imberr het volgende:dit word het 4e jaar dat ik dezelfde leraar voor geschiedenis heb..
das niet leuk
die vent kent me nu al veels te goed
![]()
![]()
het grim-gas van bassie en adriaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef W8ezel het volgende:
[..]
kut lach, als je het zo schrijft tenminste![]()
best leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik heb overigens ook weer even mijn gezicht laten zien op school. Merk ik ineens dat ze geen 100mbit poortjes meer hebben.![]()
![]()
toch nog eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
ik ga koken![]()
nja, aardappels schillen en een pot aardappel-anders eroverheen kiepen en dan wachten tot de oven zegt dat het klaar is
kostuum? in nederland? op wat voor school zit jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik moet ook met kostuum lopen op schooken ik heb dan een voorbeeld functie op andere leerlingen
Arcus College in Heerlen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef W8ezel het volgende:
[..]
kostuum? in nederland? op wat voor school zit jij?
Das ook lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef saaw het volgende:
ik ga koken![]()
nja, aardappels schillen en een pot aardappel-anders eroverheen kiepen en dan wachten tot de oven zegt dat het klaar is
ooh ok...schrok alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arcus College in Heerlen.
Ik doe beveiliging dus dat heeft ermee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |