Mijn vader is loco-burgemeester.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Chanandler het volgende:
-Mo- jij woonde toch in dat gebouw naast het stadshuis? euh.. Kliko ofzo heet dat![]()
owhh hooow, die broertjes ook altijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou omdat alalala-(moeilijkenaam) het wel had
en ik ook
alleen is ie zogenaamd van m'n broertje en kan ie niet op mijn computer en mag ik niet op zijn computer
leuk, denk ik, moet het natuurlijk wel leuke graffit zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ik ga zo lekker buiten zitten
ohja even jullie mening
mijn kamer is vrij gekleurd [incl muren] en nu zat ik te denken om met witte grafiti wat dingen op de muren enzo te maken, leuk of niet?
sieligquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
Er maakt hier iemand promotie voor ajax en ola
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ohja even jullie mening
mijn kamer is vrij gekleurd [incl muren] en nu zat ik te denken om met witte grafiti wat dingen op de muren enzo te maken, leuk of niet?
je moet doen wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef saaw het volgende:
de zon schijnt
ohja even jullie mening
ik ga het ook gewoon doen hoor! maar vroeg me af of andere mensen het ook leuk lijktquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga het ook gewoon doen hoor! maar vroeg me af of andere mensen het ook leuk lijkt
Heb je er problemen meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef MaRySe het volgende:
Er maakt hier iemand promotie voor ajax en ola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |