Gooi hem anders in een enveloppe. Mijn adres heb je toch? Geld voor de postzegel krijg je wel van me terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen idee GIjsAls Kep morgen overdag langskomt kan ie de cd ophalen.
We zijn niks anders van je gewend Gijs.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We zijn niks anders van je gewend Gijs.
Postzegel, enveloppe, manuren, cd, deel van internetabo en stroomrekening.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gooi hem anders in een enveloppe. Mijn adres heb je toch? Geld voor de postzegel krijg je wel van me terug.
jah ok das waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
wil ik langer leven of wil ik sex???quote:Sporters leven langer
ROTTERDAM - Mensen die intensief hardlopen of wielrennen leven een stuk langer dan mensen die hun luie stoel niet uitkomen. Sportieve mannen winnen 3,8 jaar, bewegende vrouwen leven 3,5 jaar langer.
Dat is een van de conclusies van het onderzoek waarop O. Franco Durán woensdag promoveert aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Mensen die het liever houden bij wandelen, fietsen of tuinieren, verlengen hun leven met ongeveer anderhalf jaar.
Beweging vermindert de kans op hart- en vaatziekten, de belangrijkste doodsoorzaak ter wereld. Jaarlijks gaan hieraan ongeveer zeventien miljoen mensen dood. Medicijnen om het cholesterolgehalte in het bloed omlaag te brengen, zijn met het oog op de kosten niet de eerst aangewezen middelen om hart- en vaatziekten te voorkomen. Hulp bij het stoppen met roken is effectiever. Mensen die een verhoogd risico lopen op hartproblemen, kunnen het best aspirine slikken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Postzegel, enveloppe, manuren, cd, deel van internetabo en stroomrekening.
Een euro of 68 een mooie deal?
quote:Favorite publisher: Nintendo
Ga sex als sport zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef mr_Brown het volgende:
Nou weet ik niet meer wat ik moet doen...
[..]
wil ik langer leven of wil ik sex???
Jij wel toch? Zie ik je bij B. Als ik tenminste nog weet waar hij woont! Of zit hij inmiddels in Almere?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Die luie aars komt dus morgen niet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik ben keihard aan het werk als jullie al aan het bier zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Die luie aars komt dus morgen niet
heb je nou echt nooit wat te doen, of lijkt het maar zo? er komt nooit iemand binnen, he wat een interessant filmpje.. ja vakantiefilmpjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:33 schreef mr_Brown het volgende:
wat doe je als alle koeien op stal staan??
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=576&type=1&page=99
stoor me niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:10 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
heb je nou echt nooit wat te doen, of lijkt het maar zo? er komt nooit iemand binnen, he wat een interessant filmpje.. ja vakantiefilmpje![]()
Gijsssssssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |