Dat alles voor een stukje blik wat beschadigd is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Kebab het volgende:
Moge jij, je gezin en je hele fucking stamboom op een vrachtwagen klappen en tot op het bot verkolen!
Ik heb gewoon honderden euro's schade terwijl ik NIKS heb gedaan!
Dan moet je wel getuigen hebben dat je die auto daar heel hebt achter gelaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
o ja: bel es naar het Waarborgfonds..ideaal voor als je auto beschadigd is maar je weet niet door wie
Goed dat je dit al zelf aangeeft.quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef Kebab het volgende:
Nou voor degenen die het interesseert - waarschijnlijk niemand - heb ik een update.
haha, als je daar rekening mee moet houden kan je nergens parkeren....quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Goed dat je dit al zelf aangeeft.
Blijft overigens een wrange zaak, maar aan de andere kant weet ik ook niet of je je auto "normaal" parkeert, of juist extra het gevaar opzoekt door bij dicht bij speeltuintjes, inritten etc. te parkeren. Sommige mensen zijn het gewoon vaak zelf schuldig.![]()
Wees blij, ik had van de winter het 10 voudige aan schade zonder dat iemand een briefje heeft achtergelatenquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef Kebab het volgende:
Nou voor degenen die het interesseert - waarschijnlijk niemand - heb ik een update. Mijn auto is sinds gisteren weer terug van de garage en ik had 160 euro schade. Valt nog mee dus![]()
Maar ik baal er wel van dat ik zoveel schade kan krijgen door alleen stil te staan. Van dat geld had ik heel wat weekjes boodschappen kunnen doen.
Ik vind het wel aannemelijk dat mensen met auto's van over een ton ook wel een normale garage of minstens een oprit hebben waar ze die netjes kunnen parkerenquote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Kebab het volgende:
Ik parkeer mijn auto gewoon tussen de witte strepen. Tussen alle andere auto's. Ik lok niks uit.
Hoe mijn bumper beschadigd is weet ik niet, maar de schade aan mijn portier komt gewoon doordat iemand tijdens het uitparkeren te ver is doorgereden. Die persoon is gewoon lui en onvoorzichtig geweest en daarom was ik ook zo boos. Want ik heb heel vaak op dat punt uitgeparkeerd en je moet gewoon in je spiegels kijken dan gaat het gewoon goed.
Ik vraag me echt af hoe eigenaars van hele dure auto's hiermee omgaan. Stel dat je de trotse eigenaar bent van een auto van over de ton. Of een zeldzame Amerikaan ofzo. Je mag dan wel geld hebben, maar je moet gewoon gebruik maken van openbare parkeerplaatsen. Vooral in de grote steden waar het moeilijker is om je eigen garage te hebben. Ik moet er niet aan denken zeg. Dat je bij je auto komt en een dikke kras ontdekt van neus tot kont. En degene die het gedaan heeft vind je toch nooit meer terug.
Dan moet je de risico's van het parkeren dragen vind ikquote:Op zondag 11 september 2005 22:57 schreef Kebab het volgende:
Ja dat snap ik wel. Maar als kijk naar een stad als Amsterdam. Daar zie ik gewoon hele dure auto's gewoon op straat geparkeerd. Aan geld heb je dan niks want er is gewoon geen plek voor een garage bij een herenhuis.
is de dader daadwerkelijk overleden? heavy shitquote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef buzzer het volgende:
Leuk al die gangnagna reakties, maar reken maar dat het behoorlijk kut is als het je overkomt. Ik heb ook een keer mijn auto aangetroffen met 9000 gulden schade, en de dader op het kerkhof, en daar word je niet echt vrolijk van. Ik heb het toen kunnen verhalen op het waarborgfonds, omdat ik 3 getuigen had die konden verklaren dat de auto onbeschadigd was neergezet, maar je schiet er altijd bij in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |