Dat alles voor een stukje blik wat beschadigd is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Kebab het volgende:
Moge jij, je gezin en je hele fucking stamboom op een vrachtwagen klappen en tot op het bot verkolen!
Ik heb gewoon honderden euro's schade terwijl ik NIKS heb gedaan!
Dan moet je wel getuigen hebben dat je die auto daar heel hebt achter gelaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
o ja: bel es naar het Waarborgfonds..ideaal voor als je auto beschadigd is maar je weet niet door wie
Goed dat je dit al zelf aangeeft.quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef Kebab het volgende:
Nou voor degenen die het interesseert - waarschijnlijk niemand - heb ik een update.
haha, als je daar rekening mee moet houden kan je nergens parkeren....quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Goed dat je dit al zelf aangeeft.
Blijft overigens een wrange zaak, maar aan de andere kant weet ik ook niet of je je auto "normaal" parkeert, of juist extra het gevaar opzoekt door bij dicht bij speeltuintjes, inritten etc. te parkeren. Sommige mensen zijn het gewoon vaak zelf schuldig.![]()
Wees blij, ik had van de winter het 10 voudige aan schade zonder dat iemand een briefje heeft achtergelatenquote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef Kebab het volgende:
Nou voor degenen die het interesseert - waarschijnlijk niemand - heb ik een update. Mijn auto is sinds gisteren weer terug van de garage en ik had 160 euro schade. Valt nog mee dus![]()
Maar ik baal er wel van dat ik zoveel schade kan krijgen door alleen stil te staan. Van dat geld had ik heel wat weekjes boodschappen kunnen doen.
Ik vind het wel aannemelijk dat mensen met auto's van over een ton ook wel een normale garage of minstens een oprit hebben waar ze die netjes kunnen parkerenquote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Kebab het volgende:
Ik parkeer mijn auto gewoon tussen de witte strepen. Tussen alle andere auto's. Ik lok niks uit.
Hoe mijn bumper beschadigd is weet ik niet, maar de schade aan mijn portier komt gewoon doordat iemand tijdens het uitparkeren te ver is doorgereden. Die persoon is gewoon lui en onvoorzichtig geweest en daarom was ik ook zo boos. Want ik heb heel vaak op dat punt uitgeparkeerd en je moet gewoon in je spiegels kijken dan gaat het gewoon goed.
Ik vraag me echt af hoe eigenaars van hele dure auto's hiermee omgaan. Stel dat je de trotse eigenaar bent van een auto van over de ton. Of een zeldzame Amerikaan ofzo. Je mag dan wel geld hebben, maar je moet gewoon gebruik maken van openbare parkeerplaatsen. Vooral in de grote steden waar het moeilijker is om je eigen garage te hebben. Ik moet er niet aan denken zeg. Dat je bij je auto komt en een dikke kras ontdekt van neus tot kont. En degene die het gedaan heeft vind je toch nooit meer terug.
Dan moet je de risico's van het parkeren dragen vind ikquote:Op zondag 11 september 2005 22:57 schreef Kebab het volgende:
Ja dat snap ik wel. Maar als kijk naar een stad als Amsterdam. Daar zie ik gewoon hele dure auto's gewoon op straat geparkeerd. Aan geld heb je dan niks want er is gewoon geen plek voor een garage bij een herenhuis.
is de dader daadwerkelijk overleden? heavy shitquote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef buzzer het volgende:
Leuk al die gangnagna reakties, maar reken maar dat het behoorlijk kut is als het je overkomt. Ik heb ook een keer mijn auto aangetroffen met 9000 gulden schade, en de dader op het kerkhof, en daar word je niet echt vrolijk van. Ik heb het toen kunnen verhalen op het waarborgfonds, omdat ik 3 getuigen had die konden verklaren dat de auto onbeschadigd was neergezet, maar je schiet er altijd bij in
Wij hebben dus een grote amerikaan en hebben tot 2x toe onze auto zo terug gevonden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Kebab het volgende:
Stel dat je de trotse eigenaar bent van een Amerikaan ofzo. Je mag dan wel geld hebben, maar je moet gewoon gebruik maken van openbare parkeerplaatsen. Vooral in de grote steden waar het moeilijker is om je eigen garage te hebben. Ik moet er niet aan denken zeg. Dat je bij je auto komt en een dikke kras ontdekt van neus tot kont. En degene die het gedaan heeft vind je toch nooit meer terug.
Wat heeft dit in GODSNAAM met jaloezie te makenquote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef _Arthur het volgende:
Het is inderdaad in en in triest gesteld met het jaloerse nederlandse kut volk.
Waarom herhaal je mij? Of had je soms een punt?quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef h_vreman het volgende:
Njah kijkend naar hoe je het topic begon met een intelligente textbouw en uitdrukking valt 160Eu wel mee dus.............
Ik mag die teringlijers uitschelden. Zo vaak ik maar wil. Net zoals jij inbrekers mag uitschelden die 160 euro bij jou wegjatten. Net zoals jij een overvaller mag uitschelden die 160 euro van je lijf jat. Net zoals jij een oplichter mag uitschelden die 160 euro met mooie praatjes buit maakt. Alsof de anderen in dit topic euforisch waren toen ze hun schade ontdekten. Sjezus komop zeg!quote:Het overkomt jou niet alleen die onverklaarbare schade, die mensen hoor ik ook geen Tyfus Kut etc.etc. zeggen toch???
Ik heb hem laten uitdeuken. Een nieuwe deur kon ik niet betalen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef h_vreman het volgende:
Het punt is dat jij met je 160 Eu echt niet zoveel schade hebt als je beweert!!!!
Ik had mijn deur aan gort liggen maar dat was meer dan 1300Eu schade, dag auto.
Het gaat er niet om dat je niet mag schelden maar 160Eu KOMOP ZEG had een hond er tegenaan gezeken???
quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef Kebab het volgende:
[..]
Ik heb hem laten uitdeuken. Een nieuwe deur kon ik niet betalen.
Mijn auto was total loss verklaart nadat er iemand zijn afdruk in had achtergelaten. Dat was einde verhaal. Kan me je reactie wel voorstellen hoor, was alleen verbaast over je "lage" bedrag.quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef Kebab het volgende:
[..]
Ik heb hem laten uitdeuken. Een nieuwe deur kon ik niet betalen.
Ok sorryquote:Op maandag 12 september 2005 02:13 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Mijn auto was total loss verklaart nadat er iemand zijn afdruk in had achtergelaten. Dat was einde verhaal. Kan me je reactie wel voorstellen hoor, was alleen verbaast over je "lage" bedrag.
Als ik een klassieke mooie amerikaan van een ton 'voor de deur' zou hebben zou die echt niet voor de deur staan... Als je er geen geschikte locatie voor hebt moet je er ook niet aan beginnen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Kebab het volgende:
Ik parkeer mijn auto gewoon tussen de witte strepen. Tussen alle andere auto's. Ik lok niks uit.
Hoe mijn bumper beschadigd is weet ik niet, maar de schade aan mijn portier komt gewoon doordat iemand tijdens het uitparkeren te ver is doorgereden. Die persoon is gewoon lui en onvoorzichtig geweest en daarom was ik ook zo boos. Want ik heb heel vaak op dat punt uitgeparkeerd en je moet gewoon in je spiegels kijken dan gaat het gewoon goed.
Ik vraag me echt af hoe eigenaars van hele dure auto's hiermee omgaan. Stel dat je de trotse eigenaar bent van een auto van over de ton. Of een zeldzame Amerikaan ofzo. Je mag dan wel geld hebben, maar je moet gewoon gebruik maken van openbare parkeerplaatsen. Vooral in de grote steden waar het moeilijker is om je eigen garage te hebben. Ik moet er niet aan denken zeg. Dat je bij je auto komt en een dikke kras ontdekt van neus tot kont. En degene die het gedaan heeft vind je toch nooit meer terug.
quote:Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef StefanP het volgende:
Onzin. Mensen moeten maar gewoon respect hebben voor iets wat van een ander is. Hoe moeilijk is het om je deur niet VOL open te gooien? Om je winkelkarretje fatsoenlijk langs auto's te leiden in plaats van er tegenaan te botsen? Het is een kleine moeite, maar een moeite die voor veel mensen teveel is. Want "het is toch niet van mij" of "het is maar een auto". Tegen de muur ermee. Ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik zou werkelijk waar ontploffen als ik dat zag. En als ik de dader betrapte dan lagen er tanden op straat, of het nu een vrouw is of niet.
Medeschuldige is natuurlijk de Nederlandse staat met het achterlijke parkeerbeleid. Nergens is plaats. Bewust worden er te weinig parkeerplaatsen gemaakt. En de plekken die er wel zijn, worden gemaakt in het formaat Fiat Panda. Vind je het gek dat mensen dan deuken in hun deuren krijgen? Hier in de VS is dat stukken beer geregeld. Parkeerplaatsen zat. Overal. En nooit betaald parkeren. Lekkere ruime vakken. Parkeerplaatsen langs de straat? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Fileparkeren? Joh, doe normaal, dat hoeft hier niet. Elke winkel heeft hectares aan parkeerterrein.
Maar aan alle schoften die hun autodeur vol open smijten, die hun karretje tegen auto's aanrijden, die met hun fiets tegen auto's aantikken, die niet kunnen rijden en andere auto's schampen bij het draaien: sterf.
+1quote:Op maandag 12 september 2005 08:06 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
sluit ik me volledig bij aan
![]()
Inderdaad, ik baal er ook stevig van als een een of andere graftak de deur van haar suzuki alto koekblik weer eens hard tegen mijn auto aan knalt.quote:Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef StefanP het volgende:
Onzin. Mensen moeten maar gewoon respect hebben voor iets wat van een ander is. Hoe moeilijk is het om je deur niet VOL open te gooien? Om je winkelkarretje fatsoenlijk langs auto's te leiden in plaats van er tegenaan te botsen? Het is een kleine moeite, maar een moeite die voor veel mensen teveel is. Want "het is toch niet van mij" of "het is maar een auto". Tegen de muur ermee. Ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik zou werkelijk waar ontploffen als ik dat zag. En als ik de dader betrapte dan lagen er tanden op straat, of het nu een vrouw is of niet.
Medeschuldige is natuurlijk de Nederlandse staat met het achterlijke parkeerbeleid. Nergens is plaats. Bewust worden er te weinig parkeerplaatsen gemaakt. En de plekken die er wel zijn, worden gemaakt in het formaat Fiat Panda. Vind je het gek dat mensen dan deuken in hun deuren krijgen? Hier in de VS is dat stukken beer geregeld. Parkeerplaatsen zat. Overal. En nooit betaald parkeren. Lekkere ruime vakken. Parkeerplaatsen langs de straat? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Fileparkeren? Joh, doe normaal, dat hoeft hier niet. Elke winkel heeft hectares aan parkeerterrein.
Maar aan alle schoften die hun autodeur vol open smijten, die hun karretje tegen auto's aanrijden, die met hun fiets tegen auto's aantikken, die niet kunnen rijden en andere auto's schampen bij het draaien: sterf.
Wellicht is in Nederland ruimte iets schaarser. Dat het Nederlandse parkeerbeleid kut is, ben ik het mee eens. Het probleem is echter dat er geen ruimte is.quote:Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef StefanP het volgende:
Elke winkel heeft hectares aan parkeerterrein.
quote:Op maandag 12 september 2005 09:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wellicht is in Nederland ruimte iets schaarser. Dat het Nederlandse parkeerbeleid kut is, ben ik het mee eens. Het probleem is echter dat er geen ruimte is. ze geen ruimte maken en alles maar op elkaar bouwen.
Hoe máák je ruimte bij een supermarkt in een woonwijk? Huizen slopen omdat mensen dan beter kunnen parkeren?quote:
ja NU kan dat niet meer, dat hadden ze moeten doen voordat ze alles volprakten en elke beschikbare cm grond volgebouwd werd omdat er niet buiten de stadsgrenzen gebouwd mocht worden.quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe máák je ruimte bij een supermarkt in een woonwijk? Huizen sluipen omdat mensen dan beter kunnen parkeren?
Ruimte maken, hoe absurd klinkt dat.![]()
hoe doe je dat ? huizen sluipen ?quote:Op maandag 12 september 2005 10:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe máák je ruimte bij een supermarkt in een woonwijk? Huizen sluipen omdat mensen dan beter kunnen parkeren?
Ruimte maken, hoe absurd klinkt dat.![]()
Hoe voelt het nou om zo 'scherp' te zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoe doe je dat ? huizen sluipen ?
Je had liever heel Nederland volgebouwd gezien?quote:Op maandag 12 september 2005 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja NU kan dat niet meer, dat hadden ze moeten doen voordat ze alles volprakten en elke beschikbare cm grond volgebouwd werd omdat er niet buiten de stadsgrenzen gebouwd mocht worden.
Ik had het liever wat meer verspreid gezien ja.quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je had liever heel Nederland volgebouwd gezien?
quote:Moge jij, je gezin en je hele fucking stamboom op een vrachtwagen klappen en tot op het bot verkolen!
Dan is het maar goed dat jij het niet voor het zeggen hadquote:Op maandag 12 september 2005 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik had het liever wat meer verspreid gezien ja.
Jij vindt het wel lekker dat alles op een kluitje gepropt is en er hele lappen grond bestaan waar geen zak mee gebeurt?quote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij het niet voor het zeggen had
Zak mee gebeurd? Ik heb nog liever een weiland met 3 stinkende koeien dan een extra parkeerterrein.quote:Op maandag 12 september 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker dat alles op een kluitje gepropt is en er hele lappen grond bestaan waar geen zak mee gebeurt?
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja . . . ;')quote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zak mee gebeurd? Ik heb nog liever een weiland met 3 stinkende koeien dan een extra parkeerterrein.
Zet wat cameras in je auto, zodat je kunt zien wie het gedaan heeft (voor een evt. volgende keer)quote:Op zondag 11 september 2005 22:03 schreef Kebab het volgende:
Nou voor degenen die het interesseert - waarschijnlijk niemand - heb ik een update. Mijn auto is sinds gisteren weer terug van de garage en ik had 160 euro schade. Valt nog mee dus![]()
Maar ik baal er wel van dat ik zoveel schade kan krijgen door alleen stil te staan. Van dat geld had ik heel wat weekjes boodschappen kunnen doen.
Lulkoek! Onze Amerikaan is geen klassieker van een ton, maar wel erg mooi. Aangezien er hier in de buurt geen garageboxen zijn moet hij op straat geparkeerd worden, de ruimte daarvoor is er gelukkig meestal ook wel. (hoewel het in rap tempo steeds minder wordt) Het gaat er gewoon om dat mensen uit hun doppen kijken en met hun poten van die wagen afblijven. Het zal toch niet zo zijn dat omdat er asocialen rondlopen dat wij geen amerkaan mogen/kunnen rijden, omdat ik er geen zgn, geschikte locatie voor heb.quote:Op maandag 12 september 2005 03:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik een klassieke mooie amerikaan van een ton 'voor de deur' zou hebben zou die echt niet voor de deur staan... Als je er geen geschikte locatie voor hebt moet je er ook niet aan beginnen.
Hoezo slaapverwekkend? We weten ALLEMAAL dat het ZOU MOETEN KUNNEN maar het KAN niet. Punt.quote:Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef StefanP het volgende:
Zie post hierboven.quote:Op maandag 12 september 2005 12:54 schreef rotterdamse het volgende:
[..]
Lulkoek! Onze Amerikaan is geen klassieker van een ton, maar wel erg mooi. Aangezien er hier in de buurt geen garageboxen zijn moet hij op straat geparkeerd worden, de ruimte daarvoor is er gelukkig meestal ook wel. (hoewel het in rap tempo steeds minder wordt) Het gaat er gewoon om dat mensen uit hun doppen kijken en met hun poten van die wagen afblijven. Het zal toch niet zo zijn dat omdat er asocialen rondlopen dat wij geen amerkaan mogen/kunnen rijden, omdat ik er geen zgn, geschikte locatie voor heb.
Ja, in Amerika wonen er anders ook 300 miljoen mensen op een stuk land dat 200 keer zo groot is als Nederland. Daarbij is de gemiddelde Nederlandse auto 2 x zo klein als een Amerikaanse auto.quote:Op maandag 12 september 2005 07:52 schreef StefanP het volgende:
Wat hebben zijn/haar eventueele kinderen ermee te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Kebab het volgende:
Moge jij, je gezin en je hele fucking stamboom op een vrachtwagen klappen en tot op het bot verkolen!
wat denk je? die krijgen echt wel wat mee van die smeerlap, en voor je het weet beschadigen ze zelf aan de lopende band auto's!quote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wat hebben zijn/haar eventueele kinderen ermee te maken?
Dat moet je aan Adam en Eva vragen....erfzonde enz..quote:Op maandag 12 september 2005 16:12 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wat hebben zijn/haar eventueele kinderen ermee te maken?
Prachtig die pure emotie, recht uit het hart!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Kebab het volgende:
Bravo!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Trap7 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook de dupe ben van dit soort TINNIFFOLK!
Ik had net een schade laten reparen van 1000 euro. Achterwielkast, achterdeur laten spuiten, voorscherm laten repareren + spuiten, bumper spuiten.
Anyway, 2 dagen later kijk ik vol trots naar mijn Mazda 2, lopen er 2 dronken K**KER uitkeringtrekkers langs mijn auto & geeft een trap tegen m'n portier!
Nou ik ben met een mes naar buiten gelopen & heb ze waarheid verteld! Die persoon heb ik tegen de vlakte geslagen het mes tegen ze strot en 100 euro uit ze zak geklopt!
Verteld dat mijn eigendom heilig is !
En ze nog 1 x zie ten dode zijn opgescheven.
dit deukje kost wel ff 80 euro excl. btw!
Heb ze nooit meer gezien, nu 6 maanden verder.
Laat dit duidelijk zijn voor zinloos vandalisme!
Daar mag iedereen wel voor optreden..
Succes 1 ieder,.
Heldquote:
Hij heeft groot gelijk. De eerste de beste tyfusdebiel die een vinger naar mijn prachtige auto uitsteekt krijgt ook gelijk een paar klappen op zn bek. Ben je nou helemaal besodemieterd, je blijft met je gore teringklauwen van mijn spullen af, en zo niet dan zal ik je dat eens goed duidelijk maken met een paar goeie beuken.quote:
Prima, maar iemand het mes op de keel zetten lijkt me ietwat overtrokkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. De eerste de beste tyfusdebiel die een vinger naar mijn prachtige auto uitsteekt krijgt ook gelijk een paar klappen op zn bek. Ben je nou helemaal besodemieterd, je blijft met je gore teringklauwen van mijn spullen af, en zo niet dan zal ik je dat eens goed duidelijk maken met een paar goeie beuken.
Waarom? Is een manier om je daden kracht bij te zetten. Besides, zij waren met 2 man, en als hij dat mes niet had zou hij op zeker in elkaar gebeukt zijn door die apen die het leven niet waard zijn, dus dat mes was zelfbescherming.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima, maar iemand het mes op de keel zetten lijkt me ietwat overtrokken
Let's agree to disagree.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom? Is een manier om je daden kracht bij te zetten. Besides, zij waren met 2 man, en als hij dat mes niet had zou hij op zeker in elkaar gebeukt zijn door die apen die het leven niet waard zijn, dus dat mes was zelfbescherming.
Volgens mij kom je daar niet mee weg bij de rechter, vooral omdat je de bedreigende situatie zelf opzoekt. De correcte manier is: bel de politie dat twee bezopen mongolen een deuk in je wagen hebben getrapt. Maar ja, emotie versus verstand...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom? Is een manier om je daden kracht bij te zetten. Besides, zij waren met 2 man, en als hij dat mes niet had zou hij op zeker in elkaar gebeukt zijn door die apen die het leven niet waard zijn, dus dat mes was zelfbescherming.
True. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen, maar als ze voorbijlopen denk ik ook dat ik eerder op hen afstap dan de politie te bellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij kom je daar niet mee weg bij de rechter, vooral omdat je de bedreigende situatie zelf opzoekt. De correcte manier is: bel de politie dat twee bezopen mongolen een deuk in je wagen hebben getrapt. Maar ja, emotie versus verstand...
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Trap7 het volgende:
Ik had net een schade laten reparen van 1000 euro. Achterwielkast, achterdeur laten spuiten, voorscherm laten repareren + spuiten, bumper spuiten.
Anyway, 2 dagen later kijk ik vol trots naar mijn Mazda 2, lopen er 2 dronken K**KER uitkeringtrekkers langs mijn auto & geeft een trap tegen m'n portier!
Nou ik ben met een mes naar buiten gelopen & heb ze waarheid verteld! Die persoon heb ik tegen de vlakte geslagen het mes tegen ze strot en 100 euro uit ze zak geklopt!
Succes 1 ieder,.
OMGquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Goed dat je dit al zelf aangeeft.
Blijft overigens een wrange zaak, maar aan de andere kant weet ik ook niet of je je auto "normaal" parkeert, of juist extra het gevaar opzoekt door bij dicht bij speeltuintjes, inritten etc. te parkeren. Sommige mensen zijn het gewoon vaak zelf schuldig.![]()
Zelfs hier op Fok! zul je nog reacties gaan krijgen dat het veel te ver gaat en wat voor onzin nog meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zo moet je die gasten idd aanpakken.
Helaas denkt de rechtelijke macht er anders over. Die beschermen crimineeltjes het liefst
En wat heb je nu geleerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef Kebab het volgende:
Ik heb gewoon honderden euro's schade terwijl ik NIKS heb gedaan!
Zo zeg, heb je daar nou 5 maand over moeten denken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
Broodje Kebab hehehhe
Netjes opgelost, al vind ik 20-btw euro wel erg weinig voor de moeite die je moet doen om die deuk er weer uit te laten meppen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Trap7 het volgende:
Succes 1 ieder,.
nee 1 min.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zo zeg, heb je daar nou 5 maand over moeten denken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |