SCREENDUMP!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat rikkert met een muts en poemaprint????
OMFG
ingrid is zeker niet lui!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Ingrid bijna net zoveel gefietst als Menno.
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel kan heel snel BH's losmaken...
zéker als hij drugs gebruikt...
drugs zijn stoer vind roel (en lieske)....dat vind ralph ook, maar bandweerman is stoerder.
lieske is zo'n kleuter, samen met menno valt ze totaal buiten de boot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Menno, kun je me nog wel even een boterham smeren?" ,zegt Lieske die net uren heeft liggen te ruften in de tuin en 2 seconden op de hometrainer zit, tegen Menno die net bezweet van de fiets afstapt...
![]()
of bij Dido...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske dan
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske dan
roel doet helemaal nix voor..quote:
Shit ... heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.
libdido?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
roel doet helemaal nix voor..
gebrek aan libido hoort bij de afkickverschijnselen![]()
Menno heeft zich al een paar dagen niet gedouchedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
lieske is zo'n kleuter, samen met menno valt ze totaal buiten de boot.![]()
jah, tegen joost, die weet alleen hoe hij ze bij zichzelf aan/uit moet trekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.
Na het gesprek in de tuin net vind ik haar juist het meest interessant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Lieske echt het minst interessant van alle bewoners.
dat meen je niet??? iiiiiieuwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft zich al een paar dagen niet gedouched.
Ranzig.
quote:Na het gesprek in de tuin net vind ik haar juist het meest interessant.
zo ziet ze er ook echt uit... aaaaaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |