quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat kan mij die weg naar Rome nu schelen, tieten zien!
Niet alleen knap maar ook een leuk karakter heb ik het idee tot nu toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
Dido is een beeldig meisje ja.
Ik vind dat accent van Tanja dus zo erg, hè, die rollende r en die slepende manier van praten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Menno maar saai. En Linda is irritant, ik haat dat accent
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom gaan ze al vanuit dat Tanja nog in het BB huis ten tijde van de bevalling, ze kan bij wijze van spreken de volgende stemronde al weggestemd worden.
Ongetwijfeld, Big Brother kennende. Tanja zit er in tot na de bevalling, zeker weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Ja , dat denk ik ook daar zorgt Big Brother wel voor, die hebben lang genoeg gezocht naar een zwangere vrouw die in het bb huis wilde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Joost kan ook niet zo lekker koken als Rob, denk ik danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Oh Roel stemt op Joost dus
niet op Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |