Op stream 4 zijn ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Roel zou een geheieme missie tof vinden, maar Lieske weet niet of ze een geheime missie leuk zou vinden.
Nee, want ze is ueber mega intens gevoelig voor wat mensen vanhaar vinden en met een missie maak je je ms niet zo geliefd.
Oh ze begint zich te irriteren aan..... Roel hoopt ws dat het Rob is .
Was +- 15 min geleden BB melding dat Dido haar zender stuk was.. meer weet ik ook niet....meer een idee over die boete.quote:
and again... dump?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
Kont van Didoooooooooooooo!!!!!!!!!
is het hier binnen nou zo heet of wat is dat....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef vw_caddy het volgende:
Alleen nog een beetje wind![]()
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5504/wind3he.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja daar hebben we nu niets meer aanquote:
We komen er wel achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja daar hebben we nu niets meer aan
ze heeft het al gezegd natuurlijk
kutzoooooooooooooooooooooi
Als suggestie opgeven voor BB6?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou dat we zelf de cams konden besturen vanachter de pc...beetje inzoomen enzo
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
We komen er wel achter.
Ik denk dat ze Dido heeft gezegd. Volgens mij liggen die elkaar niet.
Ja en in het begin ook, dat Liesjke de hele tijd zat te jengelen over dat zij de Benjamin was terwijl de anderen al 'veel ouder' waren en al 'gesetteld' zouden zijn. Dat viel al niet goed bij Dido.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......
kutnijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |