quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Kokstra het volgende:
Aahhhh, de heerlijke paranoia breekt langzaamaan los
Hij is gewoon een muts blijkbaar...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
Wat moet Rikkert toch met die muts man! het is snikheet buiten! en dan die tijgerprint short, dit is zeker een fashionstatement?
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus. Nou! Onze vermoedens worden bevestigdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Hij is gewoon een muts blijkbaar...
Doe je mij dan even een seintje geven???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zorg ervoor dat ik met mijn hand bij de captureknop zit als-ie weer gaat douchen.
Wil willen piemels zien!!!quote:(Mijn God, de dames hier zijn nog erger dan de mannen met hun tietuh-topics)
Dus hij gaat voortaan door het leven als Muts?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus. Nou! Onze vermoedens worden bevestigdhijis een muts
En dan snel de andere stream open zetten, hoor je het nog een keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef vw_caddy het volgende:
Neeeeee, niet weer het vetpercentage![]()
Wie opent het piem0l-topic?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je mij dan even een seintje geven???
[..]
Wil willen piemels zien!!!![]()
Juist, ze denken toch dat we ze niet kunnen horen, dus dan maar visueel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus.
details...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef BBscanner het volgende:
Dido DBK misshien boete? ivm stuk maken zender
Altijd wel geweten dat de dames net zo erg zijn (of ergerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je mij dan even een seintje geven???
[..]
Wil willen piemels zien!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |