Maar ik had al gezien dattie een beetje een kippenborstje heeft. Ach, ik ga wel met hem naar de fitnessquote:
hoor je ook een zoem geluid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef surferr het volgende:
lieske doet geheimzinnig met dat rommelen onder de deken
Ah nee, hij heeft zo'n soft smal slap lijfje, geen schouders .quote:
Oeps dat wist ik niet!! Maar dan nog vind ik het wel knap van haarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Vindt je dat gek? Ze is sport-entertainer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah nee, hij heeft zo'n soft smal slap lijfje, geen schouders .
Aangekleed is ie leuker, maar ja in bed gaat alles uit, dus dan toch Ralph
Lekker lijf, lekkere leutert
Maar wel bek hâwuh , dat leidt af!
Dat kippenborstje wordt volgens mij ruimschoots goedgemaakt in de kruisdepartmentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef Aventura het volgende:
Maar ik had al gezien dattie een beetje een kippenborstje heeft. Ach, ik ga wel met hem naar de fitness![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
Het blijft wel verslavend om naar te kijken hè?
5 minuten wordt al snel een half uur en dan een uur
Ze ruimt haar vieze ondergoed op, die had ze in de koffer zitten maar die moest weer leeg worden ingeleverd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef surferr het volgende:
lieske doet geheimzinnig met dat rommelen onder de deken
\quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is Ralph ook al met een Full Monty gesnapt?
Die benen waren me ook opgevallen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is vd dames dan ook de fitste, het meest gespierd qua benen iig ook
Ik zorg ervoor dat ik met mijn hand bij de captureknop zit als-ie weer gaat douchen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kippenborstje wordt volgens mij ruimschoots goedgemaakt in de kruisdepartment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |