Zit wat in maar lijkt me minder werk om gaatje te boren dan dag en nacht iemand met een remote te laten kijken of ze fietsen... zat vannacht nog rond 5:00 te kijken en toen ging de lamp ook nog een keer knipperen op het moment dat Ingrid en Menno na 5 uur fietsen (respect!) ermee stopte. (75km in 5 uur is 15km per uur valt eigenlijk nog wel mee) Opmerking van Ingrid; hoe ver Menno 75 km Ingrind; dat is bijna tot Japan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk dat de productie de lamp aanstuurt met remote...
ze is er net even afgegaan om te plassen of zo , alles bij elkaar zit ze er 'n aardig tijdje opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Bijna dan. Menno neemt het van haar over.
Niemand en nee dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Je kan tegenwoordig niet eens meer slapen en een halve dag niet achter je buro zitten of zijn alweer 4 topic gesloten.
Das me net iets teveel tekst om allemaal te lezen. Dus de vraag is wie heeft wie geneukt en zijn er captures van?
attenooiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Kokstra het volgende:
Chantal, buiten: "Tering wat is het warm"
Het zal vooral helpen dat ze lange en zwarte kleding aan heeft! Iemand Tanja al gezien trouwens?
Oké, 12 minutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is er net even afgegaan om te plassen of zo , alles bij elkaar zit ze er 'n aardig tijdje op
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yuk, ik vind hem zo onaantrekkelijk!
Hij heeft wel mooie ogenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yuk, ik vind hem zo onaantrekkelijk!
Zeer verslavend idd zat gisterennacht ook van nog even om 0100 en werdt uiteindelijk 05:30quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
Het blijft wel verslavend om naar te kijken hè?
5 minuten wordt al snel een half uur en dan een uur
Inderdaad! Nét iets te glad, te bruin, te slick. Not for me! Ik ga voor Roel (met kleren aan!)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Zei direct toen ralph binnenkwam: wat een enge gladjakker! Dat haar! die iets te bruine tint! Die iets te foute kleding!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zeer verslavend idd zat gisterennacht ook van nog even om 0100 en werdt uiteindelijk 05:30![]()
Dan ga ik voor een naakte Roelquote:
verkiest hij dat ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
's nachts verkies ik toch liever mijn bedje met manlief![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |