Als je iemand niet echt mag, kun je dan geen kippenvel meer van zijn verhaal krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:50 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap die Roel niet. Eerst loopt ie te zeiken dat Rob zo dominant is, nu zegt ie tegen Rob dat ie kippenvel van zijn verhaal krijgt...
komt omdat roel weet dat rob stom doet over drugs...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me ook op idd.
Misschien een tactiek om aardig gevonden te worden zodat ie niet genomineerd wordt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef agRESSIV-e het volgende:
rob prostitueert zijn dochter aan roel??
Dat zei Rob zelf hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahaawhahahaaaa, die roel, tegen Rob: als je maar met beide benen op ede grond blijft staan- hilaaaarisch dit!!
meen je... [ had alleen het geluid aan], maar dan nog: blijft in de omgeving van rob een grappige uitspraak, en zeker als tie het zelf zegt; schitterend!quote:
onder zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
jah, roel wat wil je doen....
roel: onderzoeker op de universiteit..
rob (lachend): en wat wil je daar doen dan???
giller!! wat een bak!!!
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef ks_choice het volgende:
Joost ontdekt dat Naat kanker heeft gehad.
Naat: "ow, iedereen weet het al, hoor!"
huidkanker volgens mij, toen ze terug kwam uit australie, te lang in de zon etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......
ze wil gewoon interessant doen,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |