SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik redelijk ver in het einde ben![]()

Dat gebruikte ik op het eind om haar af te maken zonder evil pointsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:50 schreef DaFan het volgende:
In de arena moet je zorgen dat Whisper achter die palen met die ronddraaiende messen komt. Dan telkens zorgen dat die messen tussen haar en jou staan. Dan loopt ze elke keer daarin

Je moet wachten tot ie het verhaal gaat vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef niksweerd het volgende:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik zit nu in de gevangenis en ik moet zien ontsnappen. maar als ik bij de gevangenisbewaarder ben dan zijn er drie boeken en een paar andere dingen, maar hoe kom ik hier weg??? Ik snap er echt helemaal niks van.

Aantal hits, zie maar bij lightning spell, daar kan je ook een hoge multiplier halen bij een ventjequote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Dacide het volgende:
waar is die combat multiplier eigenliuj afhankelijk van?
-aantal vijanden die je dood?
-aantal rake slagen met je zwaard?
???
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |