SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als slechte.
En ik moet nu echt concluderen dat het spel echt veels te veel laat liggen. Er zit bijna geen verschil in het verhaal tussen goed en kwaad.
En het is gewoon veel te makkelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
googlen is echt heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:20 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Weet iemand de systeemvereisten van Fable?
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:46 schreef kaspermols282 het volgende:
dat is gewoon een kwestie van op het doosje kijken hoor:{
ooh ja als je het zo bekijkt maar dat kan je tog in de winkel bekijken of bestel je em?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.
Welk linker eiland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:02 schreef magic_dreamer het volgende:
het is op het linker eiland
Niet uitgespeeld, maar ben een beetje uitgekeken op het spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:21 schreef kaspermols282 het volgende:
wordt er niet meer gepost in deze topic???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |