abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31358482
Ah, je moet inderdaad die Credits uit laten spelen. Dit duurt een eeuwigheid. Maargoed, nu kan ik dus wel verder spelen en alle optional quests nog doen.

Iemand enig idee hoe je die sub-quest ''Temple of Light'' moet halen? Ik doneer een fortuin aan die lui bij de Temple of Avo maar ze zeggen alleen maar ''bedankt'' ofzo.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_31360911
Het einde van de PC-versie is wel een stuk anders dan de Xbox-versie, of niet?
pi_31363177
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Het einde van de PC-versie is wel een stuk anders dan de Xbox-versie, of niet?
De PC versie heeft er een stukje aan vastgeplakt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31363502
Wordt 'ie daar beter op of niet? Ik ben namelijk voorbij het Xbox-einde, maar heb het PC-einde nog niet gehaald.
pi_31365151
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Wordt 'ie daar beter op of niet? Ik ben namelijk voorbij het Xbox-einde, maar heb het PC-einde nog niet gehaald.
Ik vind het stuk ná het xbox stuk het slechtste stuk van het spel. Hier wordt het verhaal slecht, en ben je al een tijdje uitgeleveld.

Die temple of light quest was mij ook niet helemaal duidelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31366160
Nu ben ik bij die quest dat je die necklace moet zoeken voor Lady Grey. Ze zegt dat ik met de villagers moet praten maar ik snap er geen fuck van. Ik kan met bijna niemand praten (groen oplichten). Alleen met zo'n guard. Moet je met mensen praten in Bowerstone South of North? (heb beide al geprobeerd).
pi_31367159
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Nu ben ik bij die quest dat je die necklace moet zoeken voor Lady Grey. Ze zegt dat ik met de villagers moet praten maar ik snap er geen fuck van. Ik kan met bijna niemand praten (groen oplichten). Alleen met zo'n guard. Moet je met mensen praten in Bowerstone South of North? (heb beide al geprobeerd).
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imho .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31372478
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Fuck Lady Grey, heb je niets aan imho .
Je hebt nergens wat aan, gaat om de lol.

Antwoord op de vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31385067
Ik ben inmiddels met die bitch getrouwd en heb haar keihard gepaald.
Zo.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 16:55:34 #160
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31386838
Wat betreft die gesloten poorten (met t gezicht erin:)

-Perform an act of great evil.... (hoe doe ik dat?)
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:55:39 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31493333
niemand?
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:13:01 #162
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31496240
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die gesloten poorten (met t gezicht erin:)

-Perform an act of great evil.... (hoe doe ik dat?)
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
SPOILER
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31497917
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die demongates

SPOILER
pi_31498679
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:08 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ben inmiddels met die bitch getrouwd en heb haar keihard gepaald.
Zo.
Subtiliteit is niet jouw sterkste kant he

Ik ben single het leven door gegaan. Niet dat ik dat erg vind op een game die je in 10 uur uit speelt. Ik dacht dat Fable diepgang, gigantische vrijheid enzo zou hebben, als in Elder Scrolls.

Hoe kan het dat die game zo open was en je in Fable zoveel laad. Ik kreeg er de schurft aan. Hoe kan Rockstar een ruk game maken (GTA) die 10x zoveel vrijheid bied zo'n beetje.

Fable is wat mij betreft een standaard Molyneux game, veel beloftes, en uiteindelijk niks waarmaken. War een teleustelling zeg. En om nu te zeggen dat Lost Chapters alles verandert heeft, nee. Kan Molyneux geen fatsoenlijke games maken of zo? De grootste RPG ooit, pfff, dat is KotoR wat mij betreft nog steeds ruimschoots. Zelfs KotoR 2 is nog dik beter dan dit afdankertje. Mss voor Fable 2 een grote wereld, 10 keer zoveel quests, echte scheiding tussen good/evil, meer items. Het enige wat wel goed is in de game is het level systeem, sterker nog, dat is absoluut toppie, dik in orde.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31505163
Ik ben nog niet zo ver in t spel (heb net die traders weggebracht) maar ik ben al een paar keer in een situatie gekomen waar t spel blijft hangen. Dit lijkt te gebeuren als ik in gevecht zit (met veel tegenstanders, tot nu toe hobbes) en ik melee gebruik tegelijk met de lightning spell. Het spel blijft dat plots hangen. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik heb een a64 3800+, 2Gig mem, 6800GT gfx. Ik zit nog niet op de allerlaatste nvidia driver (zit op 77.72).

Weet iemand of er al een patch in de maak is? Ik kan m nog niet vinden. Deze bug hindert me behoorlijk in het uitvoeren van quests omdat er geen save is tijdens een quest. Ook zijn de momenten behoorlijk reproduceerbaar dus kan ik gewoon bepaalde dingen niet doen, en dat is vervelend. Tijdens de trader missise is er een deur die je kunt openen maar dat gevecht kon ik niet aangaan vanwege de bug, nogal balen.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:27:15 #166
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31541063
Lol,

Dacht ik dat ik best ver met de game was... (zat een beetje vast bij dat archeolist gedeelte), kom ik tot de ontdekking dat naast die gevangenis van die archeolist een grote poort is.

[verhaal inkorten]

Anyhows.... sinds dat punt gister een dikke drie uur liggen spelen vanuit bed (IBM THinkpad T42 rocks )

vet spelletje
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:43:37 #167
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_31553804
gewoon 300.000 goud doneren aan die temple of light.. krijg je een zwaard...
En hoe voelt u zich nu?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:55:59 #168
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31555205
Lol, hoe kom ik aan 300.000 gold
pi_31559228
Niemand met t zelfde probleem als ik heb? (zie vorige post)
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_31560240
ik heb een 6800 gt en heb nooit last gehad dat ie vastliep maar ik heb wel een nieuwere driver 80.40 misschien die is proberen of gewoon nog een nieuwere denk dat het daar aan zou kunnen liggen.
pi_31560703
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:55 schreef Dacide het volgende:
Lol, hoe kom ik aan 300.000 gold
Traden!
Maar wees gerust, er zijn betere zwaarden voor minder te koop.
Ook deze kan je hier krijgen voor minder goud.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 23:05:46 #172
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_31568637
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Traden!
Maar wees gerust, er zijn betere zwaarden voor minder te koop.
Ook deze kan je hier krijgen voor minder goud.
das waar in die blabla stone north kun je het best zwaard kopen geloof ik... en geld.. alles emeralds en diamonds kopen in oakvale en blbla stone north... en die steeds terug verkopen aan dezelfde gast... bling bling!!! zie je geld eens stijgen.... en oh ja... oneindige xp is ook mogelijk.. ik heb alle skills op max.. best laam maar goed...
En hoe voelt u zich nu?
pi_31574288
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Dacide het volgende:
Lol,

Dacht ik dat ik best ver met de game was... (zat een beetje vast bij dat archeolist gedeelte), kom ik tot de ontdekking dat naast die gevangenis van die archeolist een grote poort is.

[verhaal inkorten]

Anyhows.... sinds dat punt gister een dikke drie uur liggen spelen vanuit bed (IBM THinkpad T42 rocks )

vet spelletje
Je bent dan ook al bijna klaar hoor
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31575713
maare ik werd hier naartoe gestuurd omdat ik een topic over custom tattoo`s had maar waar in deze topic zijn custom tattoo`s?
pi_31577869
Die mag je zelf nog posten.
Zeker interessant, maar niet voor in een nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')