De PC versie heeft er een stukje aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Het einde van de PC-versie is wel een stuk anders dan de Xbox-versie, of niet?
Ik vind het stuk ná het xbox stuk het slechtste stuk van het spel. Hier wordt het verhaal slecht, en ben je al een tijdje uitgeleveld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Wordt 'ie daar beter op of niet? Ik ben namelijk voorbij het Xbox-einde, maar heb het PC-einde nog niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imhoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Nu ben ik bij die quest dat je die necklace moet zoeken voor Lady Grey. Ze zegt dat ik met de villagers moet praten maar ik snap er geen fuck van. Ik kan met bijna niemand praten (groen oplichten). Alleen met zo'n guard. Moet je met mensen praten in Bowerstone South of North? (heb beide al geprobeerd).
Je hebt nergens wat aan, gaat om de lol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die gesloten poorten (met t gezicht erin:)
-Perform an act of great evil.... (hoe doe ik dat?)
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die demongates
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
Subtiliteit is niet jouw sterkste kant hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:08 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ben inmiddels met die bitch getrouwd en heb haar keihard gepaald.
Zo.
Traden!quote:
das waarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Traden!
Maar wees gerust, er zijn betere zwaarden voor minder te koop.
Ook deze kan je hier krijgen voor minder goud.
Je bent dan ook al bijna klaar hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Dacide het volgende:
Lol,
Dacht ik dat ik best ver met de game was... (zat een beetje vast bij dat archeolist gedeelte), kom ik tot de ontdekking dat naast die gevangenis van die archeolist een grote poort is.
[verhaal inkorten]
Anyhows.... sinds dat punt gister een dikke drie uur liggen spelen vanuit bed (IBM THinkpad T42 rocks)
vet spelletje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |