Haar weer heel veel cadeautjes geven en met haar flirten. Dan wil ze na een tijdje met je naar bed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]Gefrustreerd?
Je moet met je vrouwtje naast je bed gaan staan en een beetje patsen/flirten, als het goed is krijg je na een tijdje de optie om met haar naar bed te gaan.
Ja het is op zich redelijk beperkt helaas, maar kom op zeg, we hebben het over seks in een game.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.
Uhm, heavy -> zwaar. En als je niet sterk genoeg bent om die te dragen, ja, dan worden het trage wapens jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Heavy Weapons zijn kut
Veel te langzaam
ik ga altijd naar de hoerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voor de informatie een warrior achtig type, met een paar spells maar hoofdzakelijk heb ik alles in health/strenght/toughness gestopt>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
Het verslaan van Jack of Blades:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef Rikoko het volgende:
Kan iemand mij even iets uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef DaFan het volgende:En gebeurt er verder nog iets ofzo, of gaat het verhaal precies hetzelfde verder dan als je dat níet had gedaan? Blijf je hem houden rest van het spel, of verdwijnt ie meteen weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je trouwens nadat je het spel uitgespeeld hebt niet gewoon verder gaan met de Optional Quests? Ik zie dat namelijk nergens, wel jammer want ik heb bijna geen Optional Quests gedaan en was van plan die allemaal te gaan doen nadat ik het spel had uitgespeeld. Ook een beetje rondlopen en ouwehoeren in de stadjes kan nu dus niet meer. Vreemd.
[ Bericht 5% gewijzigd door Avalanche.. op 10-10-2005 16:43:39 ]Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef Avalanche.. het volgende:Gebruik eens de spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Oja? Hoe dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef YourMaster het volgende:
Je kan als je het spel uitgespeeld hebt nog gewoon verder spelen en rondlopen en ouwehoeren.
Als je nou gewoon wacht gaat die boete ook wel weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb heel even nog wat dingen uitgeprobeerd. Had een hele stad uitgemoord, en alle gebouwen gekocht. Maar dat stomme boete alarm bleef maar af gaan hoeveel bewakers ik ook dode. Ik kon op geen enkele manier de stad echt overnemen terwijl iedereen dood was. Toen de stad uit en weer in, en toen toch maar de boete betaald voor al die moorden en inbraak enzo, en toen vonden ze me allemaal weer leuk en aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |