abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:07:18 #126
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31244196
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
Haar weer heel veel cadeautjes geven en met haar flirten. Dan wil ze na een tijdje met je naar bed.
pi_31244198
Heavy Weapons zijn kut

Veel te langzaam
pi_31244643
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef peristilius het volgende:

[..]

Gefrustreerd?
Je moet met je vrouwtje naast je bed gaan staan en een beetje patsen/flirten, als het goed is krijg je na een tijdje de optie om met haar naar bed te gaan.
Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.
pi_31244715
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:22 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Wat ik trouwens belachelijk vind! Ik vind dat je ze ook mee naar bed moet krijgen door je als badboy te gedragen. Hoe vunzig ik ook praat, ze gaan niet mee. En er is geen manier om ze te dwingen.
Ja het is op zich redelijk beperkt helaas, maar kom op zeg, we hebben het over seks in een game.
En de seks-scene krijg je nog niet eens te zien!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31246271
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Heavy Weapons zijn kut

Veel te langzaam
Uhm, heavy -> zwaar. En als je niet sterk genoeg bent om die te dragen, ja, dan worden het trage wapens ja
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:06:20 #131
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31246645
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
ik ga altijd naar de hoeren

The bordella
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:49:39 #132
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31261769
Kan iemand mij even iets uitleggen? (alleen diegene die hem hebben uitgespeeld)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor de informatie een warrior achtig type, met een paar spells maar hoofdzakelijk heb ik alles in health/strenght/toughness gestopt
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31263654
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:49 schreef Rikoko het volgende:
Kan iemand mij even iets uitleggen?
Het verslaan van Jack of Blades:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:24:49 #134
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31277411
ok thanks
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31309187
Gelukt?
pi_31326888
Het ergste aan Fable is de voorspelbaarheid. Ik bedoel, op mss 1 of 2 dingen na zag ik alles wel aankomen. Nu is de game vrij kort, dus logisch. Maar de eindbaas lag er wel heeel dik bovenop.

Daarbij ben ik met een hoop vragen blijven zitten. Waarom is deze game ooit uitgebracht, er was zoveel potentie.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_31327448
Hmm, uitgespeeld.
SPOILER
We'll keep on whispering our mantras.
pi_31335307
SPOILER
pi_31336034
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:47 schreef DaFan het volgende:
SPOILER
En gebeurt er verder nog iets ofzo, of gaat het verhaal precies hetzelfde verder dan als je dat níet had gedaan? Blijf je hem houden rest van het spel, of verdwijnt ie meteen weer?
pi_31336231
Ik heb 'm ook zojuist uitgespeeld.
SPOILER
Kan je trouwens nadat je het spel uitgespeeld hebt niet gewoon verder gaan met de Optional Quests? Ik zie dat namelijk nergens, wel jammer want ik heb bijna geen Optional Quests gedaan en was van plan die allemaal te gaan doen nadat ik het spel had uitgespeeld. Ook een beetje rondlopen en ouwehoeren in de stadjes kan nu dus niet meer. Vreemd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Avalanche.. op 10-10-2005 16:43:39 ]
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_31336375
Je kan als je het spel uitgespeeld hebt nog gewoon verder spelen en rondlopen en ouwehoeren.
pi_31336409
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef Avalanche.. het volgende:
SPOILER
Gebruik eens de spoiler tags...
SPOILER
pi_31336499
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:36 schreef YourMaster het volgende:
Je kan als je het spel uitgespeeld hebt nog gewoon verder spelen en rondlopen en ouwehoeren.
Oja? Hoe dan?
Aan het eind komt gewoon het Credits filmpje en daarna ben je terug in het hoofdmenu.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_31342589
Ik kan me herinneren dat ik heel lang heb gewacht tot de credits af waren, en dat ik toen gewoon weer verder mocht spelen.
pi_31347992
Daar had ik al niet eens meer zin in
pi_31348129
Ik heb heel even nog wat dingen uitgeprobeerd. Had een hele stad uitgemoord, en alle gebouwen gekocht. Maar dat stomme boete alarm bleef maar af gaan hoeveel bewakers ik ook dode. Ik kon op geen enkele manier de stad echt overnemen terwijl iedereen dood was. Toen de stad uit en weer in, en toen toch maar de boete betaald voor al die moorden en inbraak enzo, en toen vonden ze me allemaal weer leuk en aardig.
pi_31349508
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb heel even nog wat dingen uitgeprobeerd. Had een hele stad uitgemoord, en alle gebouwen gekocht. Maar dat stomme boete alarm bleef maar af gaan hoeveel bewakers ik ook dode. Ik kon op geen enkele manier de stad echt overnemen terwijl iedereen dood was. Toen de stad uit en weer in, en toen toch maar de boete betaald voor al die moorden en inbraak enzo, en toen vonden ze me allemaal weer leuk en aardig.
Als je nou gewoon wacht gaat die boete ook wel weg.
pi_31349961
Wat moet ik anders met mijn geld? 10 duizend healthpotions kopen?
Maar nadat ik dat had gedaan, en nog eens rondgekeken of er niks was veranderd doordat ik alle huizen en winkels bezat, heb ik het spel geuninstalled.
pi_31352708
Veel replay-waarde heeft hij niet echt nee. Uiteindelijk maakt het toch geen flikker uit of je good or evil bent, je uiteindelijke doel blijft hetzelfde. Alleen de cutscenes zijn iets anders.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:16:03 #150
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_31355164
En toch hebben we ons uiteindelijk allemaal prima vermaakt met deze game....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')