Ja grappig, je bent echt mager zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef Shedfire het volgende:
Nope, als je met klein kind die van 18 bedoelt is dat namelijk niet zo. Ik ben wel een spellwarrior zag ik net, misschien dat dat uitmaakt?
Hier tjek maar:
http://members.home.nl/mloon/Fable/9-26-2005%201.23.19%20PM.jpg
http://members.home.nl/mloon/Fable/9-27-2005%2012.08.44%20AM.jpg
Fuck ik bedenk me net dat ik mijn mullets heb afgestaan voor een lange baar. En die mullets waren cool...
Niemand?quote:Op maandag 26 september 2005 21:07 schreef MaximumRush het volgende:
Waar staan trouwens de savegames??
Bij mij staat het onder Mijn Documenten/My Games/Fable/savesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:53 schreef MaximumRush het volgende:
Kijk, Fable zelf had ik op D staan. Ik heb C geformatteerd. Maar eerst had ik even alles wat bij Application Data in de Fable map van Documents and Settings stond gekopieerd. Nu vraag ik me af waar ik me savegame kan vinden.
Hij autosaved als je een quest begint of afrond, tussendoor kan je ook worldsaves maken (de normale save optie, zegmaar)quote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef McDBigMac het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het saven in het begin (tijdens de tutorial) nogal verwarrend vind. Ik hoop dat nu ik "afgestudeerd" hero ben, dat allemaal wat doorzichtelijker wordt. Dan is t tenminste duidelijk wanneer je in een quest zit en wanneer niet (hoop ik?).
Dat begrijp ik inmiddels, maar in het begin is het nogal onduidelijk of je in een quest zit of niet. Ik geloof dat de tutorial gezien wordt als een paar direct elkaar opvolgende quests. Vanaf nu zal t verder wel logisch zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hij autosaved als je een quest begint of afrond, tussendoor kan je ook worldsaves maken (de normale save optie, zegmaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
In het begin (training enzo) is het niet zo boeiend.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef Morthill het volgende:
Sorry, maar zelfs als Die Hard RPG fan zie ik de lol niet in van Fable. De game gaat vervelen vrij snel, moet ik door een zure appel heenbijten of zo? Of blijft de game eeuwig saai,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een beetje oefenen red je het zo zonder geraakt te worden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef evil_cupido het volgende:
ik ben getrouwd en ik krijg nooit seks hoe kan dat??? HOE KRIJG IK SEKS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |