Lukt mij ook niet met de pro, dus zal daar wel aan liggen.. erg jammer iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Blinker het volgende:
Ik kan alleen niet mijn schaduwen op het allerhoogst zetten best vreemd.
Moet lukken opzich met Ati Radeon 9800 Pro lijkt mij
Een vriend van mij heeft het spel ook en hij heeft exact dezelfde kaart ( zelfde merk e.d.) en bij hem doet ie het gewoon goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef neggix het volgende:
[..]
Lukt mij ook niet met de pro, dus zal daar wel aan liggen.. erg jammer idd
Je kan trouwens ook zelf de knoppen instellen, dat bolletjes zuigen en spreuken casten niet meer dezelfde knop is. Of heb je hem op de xbox gespeeld?quote:Op zondag 4 september 2005 01:12 schreef Norjee het volgende:
l, maar af en toe komt er dan weer uit het niets een spell uit mijn handen flitsen omdat ik de groene bolletjes wilde pakken..), de inventory en je "paper-doll" via subsubmenus aankleden is ook niet alles..
ik kon die hele gast niet meer aanspreken, hij bleef achter de bar staan, ook minder, dus kheb zootje shit moeten verkopen en heb toen een pass gekocht van die kneus naast de barquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pfffff, ik ben mijn eerste bug tegengekomen:
op een gegeven moment kom je in een bandietenkamp terecht waarbij je een Pass nodig hebt. Deze kan je krijgen door een spelletje te winnen in de inn. Hiervoor moet je met een staande man praten. Spreek je deze aan, dan geeft hij je aan dat je via hem die pass kan winnen. Wil je spelen, dan kan je hem aanspreken op het moment dat hij aan de tafel zit. In andere woorden: hij sluit eerst het gesprek af (je kan hem niet meer aanspreken), loopt naar de tafel en gaat zitten. Nu is hij pas weer aanspreekbaar.
Maar ik was natuurlijk weer veel te ongeduldig en drukte te snel op die man na het afsluiten van het eerste gesprek; ik word direct naar de speeltafel geworpen en mijn portomonnee begint als een gek te rinkelen en bleef maar doorrinkelen; er viel niks te odnerbreken.
Dus ik save mijn spel en start maar opnieuw op; blijk ik nu 9999999 gold bij me te hebben.....
Met dit bedrag is het absoluut niet leuk om het uit te spelen, maar om het even te misbruiken door de compelte stad af te slachten en vervolgens keurig de boete te betalen: super!
je kan alleen niet saven tijdens een quest, voorderest anytime you wantquote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Crudus het volgende:
Iemand enig idee waarom ik constant slaag krijg? (missie waar ik die drie handelaren door het twinblade camp moet leiden). Ik kan maar moeilijk winnen van die bandits enzo (ook die hobbe cave misshie sucks) en heb al genoeg xp ingewisseld. Ik speel eigenlijk nooit dit soort spellen en ik denk dat ik het daar ook maar bij ga laten. Soms ben ik 20 min, bezig met knokken, ga ik af en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Wat een flauwekul. Laat me gewoon kunnen saven wanneer ik dat wil verdomme. Suf.
Ik doe dus exact wat jij beschrijft: op die linkerknop rammen en af en toe op de rechter. Ik kon me niet voorstellen dat dit de bedoeling van het spel was. Blijkbaar wel dus. Ik had gedacht dat er een mooie tactiek aan te pas zou moeten komen. Anyhow, andere problemen zijn het in leven houden van mensen die je meezeult. Tips anyone?quote:Op maandag 5 september 2005 16:51 schreef DrDentz het volgende:
bij gevechten moet je gewoon button bashen op je linkermuisknop, nooit blokken en af en toe een beetje healen en zo'n onblockbare slag er tussen door, dan kom je er wel door heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |