De PC versie heeft er een stukje aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Het einde van de PC-versie is wel een stuk anders dan de Xbox-versie, of niet?
Ik vind het stuk ná het xbox stuk het slechtste stuk van het spel. Hier wordt het verhaal slecht, en ben je al een tijdje uitgeleveld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Wordt 'ie daar beter op of niet? Ik ben namelijk voorbij het Xbox-einde, maar heb het PC-einde nog niet gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imhoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Nu ben ik bij die quest dat je die necklace moet zoeken voor Lady Grey. Ze zegt dat ik met de villagers moet praten maar ik snap er geen fuck van. Ik kan met bijna niemand praten (groen oplichten). Alleen met zo'n guard. Moet je met mensen praten in Bowerstone South of North? (heb beide al geprobeerd).
Je hebt nergens wat aan, gaat om de lol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Fuck Lady Grey, heb je niets aan imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die gesloten poorten (met t gezicht erin:)
-Perform an act of great evil.... (hoe doe ik dat?)
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:55 schreef Dacide het volgende:
Wat betreft die demongates
-Get your multiplyer higher (hoe hoog in godsnaam, want 16 is niet voldoende? :S )
Subtiliteit is niet jouw sterkste kant hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:08 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ben inmiddels met die bitch getrouwd en heb haar keihard gepaald.
Zo.
Traden!quote:
das waarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Traden!
Maar wees gerust, er zijn betere zwaarden voor minder te koop.
Ook deze kan je hier krijgen voor minder goud.
Je bent dan ook al bijna klaar hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Dacide het volgende:
Lol,
Dacht ik dat ik best ver met de game was... (zat een beetje vast bij dat archeolist gedeelte), kom ik tot de ontdekking dat naast die gevangenis van die archeolist een grote poort is.
[verhaal inkorten]
Anyhows.... sinds dat punt gister een dikke drie uur liggen spelen vanuit bed (IBM THinkpad T42 rocks)
vet spelletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the future
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als slechte.
En ik moet nu echt concluderen dat het spel echt veels te veel laat liggen. Er zit bijna geen verschil in het verhaal tussen goed en kwaad.
En het is gewoon veel te makkelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
googlen is echt heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:20 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Weet iemand de systeemvereisten van Fable?
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:46 schreef kaspermols282 het volgende:
dat is gewoon een kwestie van op het doosje kijken hoor:{
ooh ja als je het zo bekijkt maar dat kan je tog in de winkel bekijken of bestel je em?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik graag zou willen weten VOOR ik het doosje in huis haal hoor.
Welk linker eiland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:02 schreef magic_dreamer het volgende:
het is op het linker eiland
Niet uitgespeeld, maar ben een beetje uitgekeken op het spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:21 schreef kaspermols282 het volgende:
wordt er niet meer gepost in deze topic???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik redelijk ver in het einde ben![]()
Dat gebruikte ik op het eind om haar af te maken zonder evil pointsquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:50 schreef DaFan het volgende:
In de arena moet je zorgen dat Whisper achter die palen met die ronddraaiende messen komt. Dan telkens zorgen dat die messen tussen haar en jou staan. Dan loopt ze elke keer daarin
Je moet wachten tot ie het verhaal gaat vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef niksweerd het volgende:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik zit nu in de gevangenis en ik moet zien ontsnappen. maar als ik bij de gevangenisbewaarder ben dan zijn er drie boeken en een paar andere dingen, maar hoe kom ik hier weg??? Ik snap er echt helemaal niks van.
Aantal hits, zie maar bij lightning spell, daar kan je ook een hoge multiplier halen bij een ventjequote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef Dacide het volgende:
waar is die combat multiplier eigenliuj afhankelijk van?
-aantal vijanden die je dood?
-aantal rake slagen met je zwaard?
???
mail je laatste savegame maar , dan speel ik ff en mail hem terugquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef GJay het volgende:
Iemand??? Anders probeer ik eens om um opnieuw te downloaden. Maar kzout wel fijn vinden als iemand mij ff hielp evt.
Al die dingen zeggen me helemaal niks. Wel kom je na het verslaan van de eindbaas nu op een eiland waar je eerst nog niet bent geweest. Je bent volgens mij zo'n 2 uur extra zoet met het extra deel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Vulkan het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd allemaal, de nieuwe Fabel zou toch de vermiste dingen bevatten...
Er zou toch een sandgoose zijn..waar is ie dan?
Singing sword...waar?
Nog niet ontdenkte eilanden etc.... waar?
Een kapotte brug met een pad er achter...kan je daar wat mee nu?
Zo'n wezen in Fable 1zei iets over de Blue Grunch ofzo dat het tussen een bepaalde tijd verschijnt...kom je dat nu tegen op Fable TLC
De schat van de trollen die in een grot wonen...?
Nou? Anders vind ik het kopen niet waard...
Ja, als je Fable al hebt, moet je hem zeker niet opnieuw kopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef Vulkan het volgende:
Aha een eiland dus. Daar had ik al over gehoord, daar moet je ook een draak verslaan dacht ik.
Er zullen nog wat extra monsters toegevoegd zijn waarschijnlijk.
Voor de Fable freaks is het nieuwe versie wel gaaf natuurlijk. Ik had er zelf meer van verwacht...
is geen gerucht maar een feitquote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef kaspermols282 het volgende:
Hey, ik heb geruchten gehoord over fable 2 voor xbox 360.
Weet iemand hier meer over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |