mail je laatste savegame maar , dan speel ik ff en mail hem terugquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef GJay het volgende:
Iemand??? Anders probeer ik eens om um opnieuw te downloaden. Maar kzout wel fijn vinden als iemand mij ff hielp evt.
Al die dingen zeggen me helemaal niks. Wel kom je na het verslaan van de eindbaas nu op een eiland waar je eerst nog niet bent geweest. Je bent volgens mij zo'n 2 uur extra zoet met het extra deel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:05 schreef Vulkan het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd allemaal, de nieuwe Fabel zou toch de vermiste dingen bevatten...
Er zou toch een sandgoose zijn..waar is ie dan?
Singing sword...waar?
Nog niet ontdenkte eilanden etc.... waar?
Een kapotte brug met een pad er achter...kan je daar wat mee nu?
Zo'n wezen in Fable 1zei iets over de Blue Grunch ofzo dat het tussen een bepaalde tijd verschijnt...kom je dat nu tegen op Fable TLC
De schat van de trollen die in een grot wonen...?
Nou? Anders vind ik het kopen niet waard...
Ja, als je Fable al hebt, moet je hem zeker niet opnieuw kopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef Vulkan het volgende:
Aha een eiland dus. Daar had ik al over gehoord, daar moet je ook een draak verslaan dacht ik.
Er zullen nog wat extra monsters toegevoegd zijn waarschijnlijk.
Voor de Fable freaks is het nieuwe versie wel gaaf natuurlijk. Ik had er zelf meer van verwacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is geen gerucht maar een feitquote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef kaspermols282 het volgende:
Hey, ik heb geruchten gehoord over fable 2 voor xbox 360.
Weet iemand hier meer over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |