Thanks dude. Dan ga ik even zijn adres achterhalen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
donequote:Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] Olieverfschilderij op doek - Kathelijne Hes mag op slot. Thanks!
Slotje staatquote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef o0pS het volgende:
[TK] Simlockvrije Samsung D500
gsm is verkocht... deze mag dichtThnx
Gezien en ik had het al weggehaald.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef Tuutje het volgende:
[GEZ] PSP
Zou de laatste reactie in dit topic kunnen worden verwijderd. Dat figuur heeft iets tegen mij ofzo...
Topicvervuiling waar ik totaal niks aan heb!
Thnx!
Donequote:Op donderdag 22 september 2005 19:44 schreef ARKON het volgende:
kan iemand amd1600+ laptop in titel zetten? [TK] amd1600+ laptop + brakke accu
aha...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Vaste mensen uit ONZ, dus de mensen die meer dan 50% daar posten
Dát vind ik pas onzinquote:Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Vaste mensen uit ONZ, dus de mensen die meer dan 50% daar posten, zouden een verbod moeten krijgen op het posten in V&A.
Ah, je keurt gebagger dus goed in V&A. Daar gaat het dus om. Het forum glijdt steeds verder en verder naar de afgrondquote:
Nou ik merk van dat beleid niet echt veel eigenlijk. het verstieren gaat lekker door.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef Adelante het volgende:
die posts gewoon verwijderen, note zetten en bij meer dan 3 ff user mailen en 'm aanspreken...
contructief hè'?
Ja. het willen doorlezen van een topic waar een product instaat waar ik mogelijk interesse in zou kunnen hebben is totaal naar de klote door debiele vragen, fipo troep en onzinnige biedingen. Het wordt onoverzichtelijk en het maak het niet aantrekkelijk om door die hele rotzooi heen te lezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Adelante het volgende:
heb je er ook persoonlijk "last" van
Vanwaar deze misplaatste gevolgtrekkingquote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef S1nn3rz het volgende:
Ah, je keurt gebagger dus goed in V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |