Je hebt gelijk. Ik geef nader wel een seintje wanneer ie dicht mag.quote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
der bied nog iemand op een van je spullen, dus weet je het zeker ?
Donequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik geef nader wel een seintje wanneer ie dicht mag.
Deze mag nu wel al dicht : [GEZ] Enkele N64 games en wat oude computertroep
Alvast bedankt.
gemaildquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:
[TK] diverse dvds (o.a. friends serie 1-8)
Een van de modjes die hem een schop voor zijn reet kan geven? Nog steeds geen dvd.![]()
done dat is dan 25 euro svpquote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef twentemeisje het volgende:
tikfoutje in TT: [TK] 2 fauteuils - paars - 2 jr oud
Wil 1 van jullie een spatie tussen '2' en 'fauteuils' plaatsen? Thnx!
dan moeten jullie dit topic maar 's sluiten:quote:Ook bootleg opnames en andere vormen van illegale kopieën/opnames zijn uit den boze.
Uhhh... want?quote:Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef Tokus het volgende:
uit de FAQ:
dan moeten jullie dit topic maar 's sluiten:
[TK] SYSTEM OF A DOWN - You Depend On Our Protection (Live)
per spatie, da's best prijzigquote:
snap je dat niet?quote:
je kan geen conclusie trekken tussen wat ik quote en het topic waar ik naar verwijs?quote:
jawel, de conclusie die ik trek is dat het topic keurig aan de faq voldoetquote:Op zondag 18 september 2005 23:47 schreef Tokus het volgende:
je kan geen conclusie trekken tussen wat ik quote en het topic waar ik naar verwijs?
Ik ben blondT jaquote:Op zondag 18 september 2005 23:47 schreef Tokus het volgende:
je kan geen conclusie trekken tussen wat ik quote en het topic waar ik naar verwijs?
nee, dat kun jij niet zien, maar als ik je op dat topic wijs, met dat stukje uit de FAQ erbij, dan kun je toch ook wel bedenken dat ik ermee bedoel dat dat dus een bootleg is?quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blondT ja
Maar moet ik aan die OP kunnen zien dat het een illegale opname is of zo?
o ja? Het is een bootleg. Staat er niet duidelijk in de FAQ dat die uit den boze zijn? Ik zou toch zweren dat ik dat letterlijk uit de v&a faq gekopieerd had namelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
jawel, de conclusie die ik trek is dat het topic keurig aan de faq voldoet
quote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Adelante het volgende:
die cd is toch ook gewoon te koop?
Ja, zover ben ik ook (ik ben namelijk wel blondT, maar niet achterlijk). Maar waar kan ik dat zien? Behalve dat jij het zegt...quote:Op zondag 18 september 2005 23:50 schreef Tokus het volgende:
nee, dat kun jij niet zien, maar als ik je op dat topic wijs, met dat stukje uit de FAQ erbij, dan kun je toch ook wel bedenken dat ik ermee bedoel dat dat dus een bootleg is?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Adelante het volgende:
heb even gezocht en je kunt idd nergens die cd verkrijgen... dus denk dat je gelijk hebt, maar misschien dat je dat in het vervolg er even bij kunt vertellen, want ik luister geen SoaD dus
ja dat is het juist met die bootlegs, daarvan worden weinig lijsten bijgehouden met ook de titels erbij.quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zover ben ik ook (ik ben namelijk wel blondT, maar niet achterlijk). Maar waar kan ik dat zien? Behalve dat jij het zegt...
aangenomenquote:Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef Tokus het volgende:
maar neem nou maar van me aan dat dit geen officiële en legaal uitgebrachte cd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |