Het postgedrag van DK was me niet ontgaan. En je hebt helemaal gelijk. Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef MeuL het volgende:
Elisa,
Mag ik er misschien vriendelijk op wijzen dat Dhr Dirk Kuijt ontzettend veel trashed in topics in het V&A? Constante bullshitreply's waar niemand wat aan heeft en ongegrond commentaar waarmee hij tracht menig topic onderuit te halen..
Zou liev zijn als hier even yingyang verantwoord opgelet wordt
Wat heb je btw in de koffie ?
Ja hoor; dat magquote:Op maandag 12 september 2005 07:14 schreef 3rno het volgende:
In deze thread (http://forum.fok.nl/topic/749812) is om 20:46 woensdag een reply van mij weg-ge-edit door ElisaB. Ik weet zogauw niet dat ik iets onbehoorlijks heb gezegd heb gedaan en omdat er een paar mensen zijn die twijfels hebben bij mijn acties vind ik het wel fijn om te weten wat ik al dan niet gezegd zou hebben.Dus mag ik op z'n minst een samenvatting van wat ik daar zei of wat ik verkeerd heb gedaan?
der bied nog iemand op een van je spullen, dus weet je het zeker ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[TK] Console uitverkoop
Wilt gij, den mod, dees sluiten?
okquote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Randa_v het volgende:
[TK] Opel Corsa 1.5D 1990 ¤150 Mag dicht is inmiddels verkocht
Ik zal het topic een kans geven. Ik hoop alleen dat het niet binnen de kortste keren vol zit met rotzooi.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik wil even vragen of het mogelijk is om mijn topic weer open te gooien. Het gaat om dit topic:
[GEZ] Hi-res erotische foto's
Naar mijn idee is er niks mis met het topic. Ik vraag of iemand hoge resolutie erotische plaatjes heeft van vrouwen. Ondanks wat iemand in het topic beweert gaat het niet om foto's van Fok!-users. Ik heb ook niets aan de foto's die in de verschillende topics worden geplaats, want als je die op een redelijke resolutie uit gaat printen, krijg je ze nooit op a4-formaat. Vandaar ook dat ik vraag om hi-res plaatjes.
De plaatjes zijn overigens ook niet gemakkelijk via andere kanalen te vinden, mij lukt het in ieder geval niet.
Mijn vraag is dus of het hangslot van dit topic mag, zodat ik het nog een keer omhoog kan schoppen.
je kunt je ook aboneren op een niet nader te noemen site(s)...quote:Op woensdag 14 september 2005 21:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik wil even vragen of het mogelijk is om mijn topic weer open te gooien. Het gaat om dit topic:
[GEZ] Hi-res erotische foto's
.
Imageshack heeft FOK! geband voor direct link plaatjes. Het enige wat nog kan zijn de forum thumbs. Dus heel veel meer geband kunnen we als FOK! niet wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:37 schreef perezoso het volgende:
Hoe zit dat imageshack en nudity tegenwoordig ? kan der nog een fok ban uitrollen of is dat verleden tijd ?
if not [TK] 9 XXX Dvd's (oa Jenna Jameson, Silvia Saint)
Donequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef twentemeisje het volgende:
[TK]-tag vergeten bij [TK] Olieverfschilderij op doek - Kathelijne Hes![]()
Willen jullie dit aanpassen? Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |